Thumbnail

Του Δημήτρη Παπαευθυμίου, Αιρετού στο ΚΥΣΕΕΠ

Για άλλη μια φορά διαπιστώνεται ότι η διεύθυνση ειδικής αγωγής του υπουργείου παιδείας, λειτουργεί με τρόπο που ακυρώνει το ΚΥΣΕΕΠ, υπηρεσιακό συμβούλιο αρμόδιο για τα θέματα του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικό, χωρίς την παραμικρή διάθεση συνεργασίας για τα θέματα που το αφορούν.

Χωρίς καμία συζήτηση της διεύθυνσης και του ΚΥΣΕΕΠ, εκδόθηκε με υπογραφή του υπουργού παιδείας κου Φίλη η εγκύκλιος των αποσπάσεων για το σχολικό  2016-2017, με αλλαγές σε σχέση με την εγκύκλιο της προηγούμενης χρονιάς, με λάθη και παραλήψεις ανεπίτρεπτες για μια έμπειρη διεύθυνση.


Συγκεκριμένα προβαίνει σε προσθήκες που δεν στηρίζονται νομοθετικά, όπως η εξαίρεση από τις μεταθέσεις  όσων είναι στελέχη της εκπαίδευσης και η θητεία τους λήγει μετά την 31-08-2016 και όσων υπηρετούν σε θέσεις με θητεία η οποία λήγει μετά την 31-08-2016.

Από πού άραγε προκύπτει αυτή η απαγόρευση και γιατί άραγε δεν έχουν  το δικαίωμα της παραίτησης  τα στελέχη της εκπαίδευσης  ή των υπηρετούντων με θητεία εντός του καλοκαιριού, ζητώντας ταυτόχρονα και απόσπαση; 
Επίσης από πού προκύπτει  η υποχρέωση να συνοδεύεται η αίτηση από βεβαίωση εκπαιδευτικής υπηρεσίας του διευθυντή εκπαίδευσης ή του προϊσταμένου ΚΕΔΔΥ, στην οποία να αναφέρεται για κάθε έτος ξεχωριστά η ημερομηνία ανάληψης και λήξης;
Σε τι εξυπηρετεί αυτή η απίστευτη γραφειοκρατική διαδικασία; Σε τι εξυπηρετεί να βεβαιωθεί αν η ανάληψη της υπηρεσίας  ήταν στις 1 ή στις 11 Σεπτέμβρη; 


Μήπως η διεύθυνση Ειδικής Αγωγής του ΥΠΠΕΘ μπερδεύει τις μεταθέσεις με τις αποσπάσεις; 
Μήπως τελικά πρόκειται να γίνουν αποσπάσεις  με βάση  το αν κάποιος  είχε πάρει  προηγούμενες αποσπάσεις  και όχι με τους λόγους που ο κάθε συνάδελφος επικαλείται ; 

Μήπως τελικά πρόκειται για  το νέο πνεύμα, της νέας  ηγεσίας της διεύθυνσης  Ειδικής Αγωγής  του ΥΠΠΕΘ;
Και γιατί, αφού γίνονται όλες αυτές οι αλλαγές δεν παίρνει ΦΕΚ η υπουργική απόφαση, όπως πρέπει να  γίνεται στις περιπτώσεις αυτές;

Από την πλευρά μου διαπιστώνω ότι η νομοθεσία στην οποία  στηρίζεται η εγκύκλιος  είναι η ίδια που στηρίζονταν και οι εγκύκλιοι των προηγούμενων χρόνων. Πού στηρίζεται άραγε  η ανάγκη των αλλαγών ( ανούσιες,  πρόχειρες και γραφειοκρατικές κατά τη γνώμη μου)  που εμπεριέχονται στην νέα εγκύκλιο; 
Ας μας ενημερώσουν επιτέλους οι αρμόδιοι του ΥΠΠΕΘ ως μέλη του ΚΥΣΕΕΠ,  για να καταλάβουμε πως θα γίνουν φέτος οι αποσπάσεις. 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;