Thumbnail

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την απάντηση του Διευθυντή του 6ου ΕΠΑ.Λ. Ιωαννίνων στην ανακοίνωση της ΕΛΜΕ   Ιωαννίνων και των Αιρετών του ΠΥΣΔΕ

 Ως Διευθυντής του 6ου ΕΠΑ.Λ. Ιωαννίνων εκφράζω τη δυσαρέσκειά μου και τη  διαμαρτυρία μου για τη μεροληπτική στάση της ΕΛΜΕ εναντίον του 6ου ΕΠΑ.Λ. Ως εκ τούτου, είμαι υποχρεωμένος, να στηρίξω και να προστατεύσω το σχολείο και τους συναδέλφους από τη συρρίκνωση και την αποδυνάμωσή του, που οδηγούν  οι θέσεις της ΕΛΜΕ.

Ο ρόλος της ΕΛΜΕ, ως συνδικαλιστικό όργανο, είναι η επικράτηση του δικαίου με την αμερόληπτη και ισότιμη στάση προς όλους τους συναδέλφους και τα σχολεία, χωρίς σκοπιμότητες και διακρίσεις  όπως έγινε στην παρούσα φάση.

Θυμίζω ότι το σχολικό έτος 2013-2014, με την απόφαση του κ. Αρβανιτόπουλου το 6ο ΕΠΑΛ, κινδύνευσε με αφανισμό, διότι καταργήθηκε ο Τομέας Υγείας και Πρόνοιας και βγήκαν σε διαθεσιμότητα όλοι οι συνάδελφοι που ανήκαν σ’ αυτόν. Τότε «με νύχια και με δόντια» παλέψαμε μόνοι μας, να παραμείνει το σχολείο ανοιχτό, με στόχο την επαναφορά των ειδικοτήτων και των συναδέλφων όπως και έγινε,  χωρίς τη βοήθεια  των άλλων   ΕΠΑ.Λ, τα οποία δεν παραχωρούσαν ούτε δύο (2) ειδικότητες από τις είκοσι δύο (22) που είχαν, αλλά και της  ΕΛΜΕ σε θέση «παρατηρητή», χωρίς να προσφέρει την αλληλεγγύη της.

Συνάδελφοι της ΕΛΜΕ, σ’ αυτή την κρίση που περνάει ο λαός μας, θα έπρεπε να είμαστε ενωμένοι, αλληλέγγυοι και συνοδοιπόροι, παραγκωνίζοντας μικροπολιτικά οφέλη. Δεν είστε πολιτικοί, είστε συνδικαλιστές, σας ψηφίζουμε για να στηρίζετε όλα τα σχολεία και όλους τους συναδέλφους και όχι να κάνετε πολιτική.

Για ακόμα μία φορά, θέλω να ξεκαθαρίσω τη θέση μου - την οποία δεν στήριξε η ΕΛΜΕ- η οποία ήταν και είναι να παραμείνουν ισοδύναμα τρία ημερήσια ΕΠΑΛ, με νέα κατανομή ειδικοτήτων και τομέων, η οποία δεν στηρίχτηκε από άλλους Διευθυντές.

Πιστεύω πως το ΥΠ.Π.Ε.Θ. έλαβε αυτή την απόφαση, διότι οι προτάσεις των Διευθυντών των ΕΠΑ.Λ. δεν ευνοούσαν την ισόρροπη ανάπτυξη των τριών ημερήσιων ΕΠΑ.Λ., σύμφωνα με τη νέα δομή της Τ.Ε.Ε.

Οι αιτιάσεις της ΕΛΜΕ, περί δήθεν συγχώνευσης ειδικοτήτων και δόλιων μεθοδεύσεων, δεν ευσταθούν.

Επίσης, θέλω να επισημάνω, ότι το σχολείο είναι κτήμα της κοινωνίας και δεν είναι ιδιοκτησία  κανενός  Διευθυντή,  γι’ αυτό πρέπει να συμβάλλουμε όλοι για τη σωστή, δίκαιη και αρμονική λειτουργία του.

Τέλος, επισημαίνω, ότι με τη μεροληπτική  στάση της τοπικής Ε.Λ.Μ.Ε, έναντι των συναδέλφων και του 6ου ΕΠΑ.Λ., προκαλείται  μεγάλη δυσφορία και αγανάκτηση.

Ο Δ/ντής  του 6ου ΕΠΑ.Λ. Ιωαννίνων

Κων/νος  Ζιάκκας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ρεύμα
Κερδοσκοπικά παιχνίδια και ελλιπείς υποδομές αυξάνουν τις τιμές του ρεύματος
Oι καθηγητές υπoστηρίζουν ότι η όποια αποκλιμάκωση των τιμών θα είναι σίγουρα μικρότερη της αύξησης που καταγράφεται το διάστημα που διανύουμε
Κερδοσκοπικά παιχνίδια και ελλιπείς υποδομές αυξάνουν τις τιμές του ρεύματος
καταθλιψη
Το μυστήριο της καμπύλης U: Οι νέοι σήμερα είναι πιο δυστυχισμένοι από ποτέ
Ένα σοβαρό φαινόμενο παρατηρούν οι ερευνητές και δεν έχουν τελική εξήγηση γιατί οι νέοι σήμερα είναι πιο δυστυχισμένοι
Το μυστήριο της καμπύλης U: Οι νέοι σήμερα είναι πιο δυστυχισμένοι από ποτέ