Αγαπητοί συνάδελφοι και συναδέλφισσες
Οι πολιτικές που εφαρμόζονται εδώ και έξι χρόνια, πολιτικές των μνημονίων, που βρίσκονται κάτω από την επιτροπεία των δανειστών, έχουν δημιουργήσει μια ασφυκτική κατάσταση και στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης. Η υποχρηματοδότηση, η έλλειψη προσωπικού, η αδιοριστία μόνιμου προσωπικού, που έρχεται από παλιά, το πλαίσιο διοίκησης (καθηκοντολόγιο κλπ), τα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και των μαθητών, διαμορφώνουν ένα εκρηκτικό μείγμα στα θεμέλια της δημόσιας εκπαίδευσης.
Η διεκδίκηση μιας θέσης εκπαιδευτικού στο δημόσιο σχολείο είναι δικαίωμα, είναι ζωτικής σημασίας για όλους/ες.
Χρόνια τώρα, ακόμα και πριν τα χρόνια των μνημονίων, πάγιο και διαχρονικό ήταν το αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος, να υπάρχει διαφάνεια και αντικειμενικότητα εκ μέρους των Διευθύνσεων, όσον αφορά τα οργανικά κενά και πλεονάσματα των εκπαιδευτικών θέσεων. Ήταν διαχρονική η διαδικασία, στα πλαίσια της λογικής του πελατειακού κράτους και του βολέματος των «δικών μας παιδιών», όπου κενές θέσεις αποκρύβονταν από την διαδικασία των τοποθετήσεων και παρουσιάζονταν σε άλλο χρόνο. Σωρεία καταγγελιών συναδέλφων/ισσών υπάρχουν όλα τα προηγούμενα χρόνια και πολλοί παλαιότεροι/ες το έχουν πιθανόν ζήσει. Να μην ξεχνάμε το τι έγινε στο πρόσφατο παρελθόν, όπου οι εκπαιδευτικοί καλούνταν να κάνουν δηλώσεις τοποθέτησης, σε όποιο σχολείο να’ναι, χωρίς να γνωρίζουν που υπάρχουν κενά για να κάνουν δήλωση προτίμησης, με αποτέλεσμα να τοποθετούνται όπου το «σύστημα» αποφάσιζε.
Με την αλλαγή της διοίκησης της Δνσης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας, η ΕΛΜΕ Εύβοιας ομόφωνα ζήτησε –εκτός των άλλων ζητημάτων- από τον Διευθυντή, σε συνάντησή μαζί του, πλήρη διαφάνεια στην διαχείριση του προσωπικού και της διοίκησης γενικότερα.
Στο αίτημα για διαφάνεια στην διαχείριση του προσωπικού, η διοίκηση ανταποκρίθηκε δημοσιοποιώντας προσωρινούς πίνακες οργανικών κενών – πλεονασμάτων, σύμφωνα με τα στοιχεία που είχε συλλέξει από τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων, ώστε οι εκπαιδευτικοί να έχουν μια γνώση και εικόνα, για τα οργανικά κενά που υπάρχουν .
Αντί αυτό να γίνει αποδεχτό, η πλειοψηφία του ΔΣ της ΕΛΜΕ Εύβοιας ΔΑΚΕ+εν Δράσει, κατήγγειλε για μια ακόμα φορά την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και προσωπικά τον Διευθυντή, ότι προκαταβάλλει την απόφαση του ΠΥΣΔΕ Εύβοιας με αυτή την δημοσιοποίηση. Όμως, όπως και έγινε, τους οριστικούς πίνακες οργανικών κενών - πλεονασμάτων, διορθωμένους σε σημεία, εξέδωσε σύμφωνα με τον νόμο, το ΠΥΣΔΕ Εύβοιας.
Και δεν φτάνει αυτό: παραπληροφορεί την ΟΛΜΕ, που χωρίς να εξετάσει το θέμα εκδίδει και αυτή πανομοιότυπη ανακοίνωση, που από τους γνωστούς «επαναστάτες» περιφέρεται από site σε site προσπαθώντας να δημιουργήσουν εντυπώσεις και να τις διατηρήσουν. Και δεν είναι η πρώτη φορά που η πλειοψηφία ΔΑΚΕ+εν δράσει του ΔΣ της ΕΛΜΕ Εύβοιας παραπληροφορεί: πρόσφατο είναι το παράδειγμα του «πανικού» που έσπειραν στους συνάδελφους Αναπληρωτές, αλλά και στους ξενόγλωσσους.
Η άνευ προηγουμένου καταγγελτική μανία στην οποία έχει επιδοθεί η πλειοψηφία του ΔΣ της ΕΛΜΕ Ευβοίας μέσω των εκπροσώπων των ΔΑΚΕ+εν δράσει, αλλά και των αιρετών του ΠΥΣΔΕ, μας προβληματίζει ιδιαίτερα, διότι όπως αντιλαμβανόμαστε εξυπηρετεί άλλους σκοπούς και σίγουρα όχι το συμφέρον των συναδέλφων εκπαιδευτικών.
Ως εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε ότι η σύγκρουση γκρεμίζει τις γέφυρες επικοινωνίας και για αυτό το λόγο, εμείς στη ΣΕΡΑ, πριν την σύγκρουση, που όταν θα είναι απαραίτητη θα την επιλέξουμε, προτιμήσαμε να βελτιώσουμε, μέσα από προτάσεις μας, τη λειτουργία της διοίκησης σε επίπεδο Νομού, κάνοντας έτσι πράξη αυτό για το οποίο δεσμευτήκαμε.
Ζητάμε από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Εύβοιας να συνεχίσει να λειτουργεί με απόλυτη δημοκρατία, διαφάνεια και αξιοκρατία στην διαχείριση του προσωπικού, με δημοσιοποίηση όλων των στοιχείων που έχει στην κατοχή της και που αφορά το θέμα. Να σταματήσουν οι διεργασίες «πίσω από κλειστές πόρτες».
Έτσι διεκδικούμε:
1.Τη δημοσιοποίηση των οργανικών κενών με τις αντίστοιχες ώρες ώστε να γνωρίζουν εξαρχής οι συνάδελφοι αν καλύπτουν με την Α΄ ανάθεση το υποχρεωτικό τους ωράριο.
2.Τη δημοσιοποίηση των λειτουργικών κενών με τις αντίστοιχες ώρες διάθεσης αλλά και το σχολείο διάθεσης όπου αυτό είναι εφικτό.
3.Κανένας αποκλεισμός συναδέλφου από την διαδικασία αποσπάσεων και εντός πόλης της Χαλκίδας, όπως πρότειναν τα προηγούμενα χρόνια αιρετοί του ΠΥΣΔΕ με πρόφαση την ισονομία.
4. Η υπηρεσία να καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε κανείς συνάδελφος να μην συμπληρώνει σε περισσότερα από δύο σχολεία. Συγκεκριμένα, ζητήσαμε οι κατανομές μαθημάτων και ωρών να λαμβάνουν υπόψη τις Α΄ και Β΄ αναθέσεις της πρώτης και δεύτερης ειδικότητας.
Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,
οι παραπάνω διεκδικήσεις κινούνται σε επίπεδο Νομού σε θέματα που διαχειρίζεται η Διοίκηση. Να είστε σίγουροι ότι δεν θα υποχωρήσουμε σε δίκαια αιτήματα του κλάδου, δεν θα συμβιβαστούμε με λύσεις που θίγουν το συμφέρον των συναδέλφων και θα είμαστε παρόντες στη διαμόρφωση προτάσεων για να ανακτήσουμε όλα όσα μας στέρησαν οι μνημονιακές πολιτικές τα τελευταία χρόνια.
Το Εκπαιδευτικό κίνημα είναι εδώ παρόν, να ελέγχει την διοίκηση, να προτείνει λύσεις για τα χιλιάδες προβλήματα που ταλανίζουν την εκπαίδευση και να διαφυλάσσει τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών και των μαθητών.
Απαιτούμε από την Κυβέρνηση, να δώσει λύσεις στα χρονίζοντα προβλήματα της Δημόσιας Δωρεάν Εκπαίδευσης, να κάνει μόνιμους μαζικούς διορισμούς σύμφωνα με τις ανάγκες των σχολείων και των μαθητών , να προχωρήσει με γρήγορους ρυθμούς μαζί με τους εκπαιδευτικούς στις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις και αλλαγές που έχει ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση στην εποχή του 4G+.
Χαλκίδα 24 Ιουλίου 2016
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη