Thumbnail
της  Α. Μητρογιαννοπούλου

           Αξιότιμε κ. Διευθυντά,

       Σε συνέχεια του υπ. αριθμ. Φ.33.2/12683/2-9-2016 εγγράφου σας και λαμβάνοντας  υπ΄ όψιν  το  Φ.353/1/324/105657/Δ1/ 08-10-2002 (Καθηκοντολόγιο):

άρθρο 8α περί διαχείρισης εκπαιδευτικής πολιτικής και άρθρο 9ζ  για οργάνωση -ανάθεση διδασκαλιών από σχολικούς συμβούλους επισημαίνω τα εξής:

     Η θεσμοθέτηση κοινού 3ώρου κενών, πέρα από τη λειτουργική δυσκολία στη σύνταξη του Ωρολογίου Προγράμματος (Ω.Π.), παρουσιάζει και ουσιαστικό πρόβλη-μα, διότι οι εκπαιδευτικοί το εν λόγω 3ωρο θα είναι εκτός τάξης, οπότε αυτό δεν προσφέρεται για επιμόρφωση σε συνθήκες πραγματικής τάξης με μαθητές.

     Όμως οι εκπεφρασμένες ανάγκες των μαθηματικών, τουλάχιστον στα σχολεία αρμοδιότητάς μου, οι οποίες έχουν καταγραφεί και στις εκθέσεις μου πρόσφατα (Ιούλιος 2016 προς Τμήμα Ε.Π.Κ. Δ.Ε. Αττικής και Αύγουστο 2016 προς Ι.Ε.Π.), σχετίζονται με τις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας (εργασία κατά ομάδες, χρήση φύλλου εργασίας, διαφοροποιημένη διδασκαλία για μαθησιακές δυσκολίες, χαρισματικότητα,…) και αξιοποίηση Νέας Τεχνολογίας (Ν.Τ.) - εκπαιδευτικών λογισμικών και διαδραστικών συστημάτων.

     Για την ικανοποίηση των αναγκών αυτών απαιτείται η παρακολούθηση διδασκα-λιών σε συνθήκες πραγματικής τάξης και κανονικού Ω.Π., ώστε οι εκπαιδευτικοί να διαπιστώσουν τη δυνατότητα εφαρμογής καινοτόμων μεθόδων - Ν.Τ., και κατόπιν να υλοποιήσουν στο πλαίσιο αυτό δικές τους διδασκαλίες προς όφελος των μαθητών.

     Ως εκ τούτου είναι απαραίτητο να δίδεται η δυνατότητα επιμόρφωσης με υλοποίη-ση διδασκαλιών εντός Ω.Π. και μάλιστα σε μέρα που εξυπηρετεί εκπαιδευτικούς και σχολείο, όπως γινόταν μέχρι τώρα, για ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μας.                                                                                                                     

                                                                               Α. Μητρογιαννοπούλου

                                                                         Σχ. Σύμβουλος ΠΕ3 Α΄ Αθήνας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες