Ιδρύσεις, καταργήσεις, συγχωνεύσεις, προαγωγές, υποβιβασμοί, μετατροπές, προσθήκες/καταργήσεις τομέων στα ΕΠΑΛ
Εγκύκλιος 184954/ΓΔ4/3-11-2016 του Υπουργείου Παιδείας
Σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του άρθρου 11 του ν. 1966/1991 (Α΄ 147), των παρ. 1, 2 και 4 του άρθρου 5 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193), όπως τροποποιήθηκαν με το άρθρο 59 του ν. 4310/2014 (Α΄ 258) και το άρθρο 5 του ν. 4327/2015 (Α΄ 50) και των άρθρων 4, 6 και 8, 34 παρ. 1 και 35 του ν. 3699/2008 (A΄ 199), το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προβαίνει σε μεταβολές σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ιδρύσεις, καταργήσεις, συγχωνεύσεις, προαγωγές, υποβιβασμούς, μετατροπές, προσθήκες/καταργήσεις τομέων στα ΕΠΑ.Λ.) με στόχο την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών.
Για τις μεταβολές των σχολικών μονάδων πρέπει να λαμβάνονται υπόψη:
Α) Ο αριθμός των μαθητών, η ορθή διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, η χιλιομετρική απόσταση που διανύουν οι μεταφερόμενοι μαθητές και οι κτιριακές υποδομές με στόχο τη δημιουργία άρτιων, εξοπλισμένων και επαρκώς στελεχωμένων σχολικών μονάδων. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στις περιπτώσεις ιδρύσεων και συγχωνεύσεων, για τις οποίες πρέπει να ορίζεται με σαφήνεια η ακριβής ονομασία και η έδρα λειτουργίας του νέου σχολείου. Επιπλέον, για τις περιπτώσεις ιδρύσεων, προαγωγών και συγχωνεύσεων απαιτείται η εξασφάλιση κατάλληλης στέγασης.
Επισημαίνεται ότι στις προτάσεις πρέπει να αναφέρεται εάν τα προτεινόμενα προς ίδρυση σχολεία θα λειτουργήσουν σε κτίρια που είναι ενταγμένα ή πρόκειται να ενταχθούν σε προγράμματα χρηματοδότησης καθώς και ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης του σχολείου.
Β) τα οριζόμενα στις με αριθμ. πρωτ. Φ.3/897/97652/Γ1/25-9-2006, Φ. 3/898/97657/Γ1/25-9-2006 (Β΄ 1507) και Φ.12/622/129803/Γ1/16-09-2013 (Β΄ 2451) ΚΥΑ για την Π/θμια Εκπ/ση, στη με αριθμ. πρωτ. 129818/Γ2/16-09-2013 (Β΄ 2451) ΚΥΑ για τη Δ/θμια Εκπ/ση, στη με αριθμ. πρωτ. Φ12/127076/Δ4/1-8-2016 (Β΄ 2434) ΥΑ και στην υπ΄ αριθμ. πρωτ. 42712/Γ2/20-03-2014 (Β΄ 833) ΚΥΑ για την Επαγγελματική Εκπ/ση και στα οριζόμενα στο ν. 3699/2008 (Α΄ 199), στο άρθρο 48 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159) και στο ΠΔ 603/1982 (Α΄ 117) για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.
Όλες οι προτάσεις πρέπει να είναι αναλυτικές, συγκεκριμένες και πλήρως αιτιολογημένες.
Κρίνεται απαραίτητη η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων για τη διατύπωση της καλύτερης δυνατής πρότασης προς όφελος των μαθητών και της εκπαίδευσης και την αποφυγή εκ των υστέρων διαμαρτυριών.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη