Thumbnail
Αυστραλία

Παρά τους καλούς μισθούς οι Αυστραλοί εκπαιδευτικοί, δείχνουν κουρασμένοι από τις ατελείωτες διαδικασίες αξιολόγησης σχολικών μονάδων και μαθητών.

H ηλεκτρονική έκδοση   Τhe Guardian  δημοσίευσε άρθρο του γνωστού Αυστραλού εκπαιδευτικού, συγγραφέα και ηθοποιού Ned Manning,  με τίτλο: «Σταματήστε να κατηγορείτε τους εκπαιδευτικούς για τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα και δώστε τους χρόνο να διδάξουν».

Στο εκπαιδευτικό  σύστημα της Αυστραλίας κάθε σχολική μονάδα   σχεδιάζει ετήσιους κύκλους, βελτίωσης και αξιολόγησης των επιδόσεών της (αυτοαξιολόγηση). Παράλληλα με την αυτοξιολόγηση μετρούνται με εθνικές εξετάσεις (National Assessment Program Literacy and Numeracy) οι επιδόσεις- δεξιότητες των μαθητών. Η γραφειοκρατία όμως αυτών των διαδικασιών δείχνει να έχει κουράσει τους Αυστραλούς εκπαιδευτικούς.

Το κείμενο του Ned Manning είναι απάντηση στον Ομοσπονδιακό Υπουργό Παιδείας  της Αυστραλίας σχετικά με τις ευθύνες που επέρριψε στους εκπαιδευτικούς  για την ποιότητα της διδασκαλίας στα σχολεία της Αυστραλίας. Ο υπουργός Παιδείας πριν είχε αναφέρει ότι η ολίσθηση των επιδόσεων των μαθητών της Αυστραλίας σε κατώτερη θέση στην παγκόσμια κατάταξη δεν οφείλεται στην χρηματοδότηση των σχολείων αλλά ούτε και στο μέγεθος των τάξεων.  Αυτοί που ευθύνονται είναι οι εκπαιδευτικοί και η ποιότητα της διδασκαλίας τους.
Ο Ned Manning στο άρθρο του,  αναφέρει:   Δεν είναι περίεργο που  το 30% -50% των νέων εκπαιδευτικών φεύγουν  στα πρώτα πέντε χρόνια της διδασκαλίας, όχι επειδή δεν έχουν τις κατάλληλες ικανότητες αλλά  ανακαλύπτουν ότι η διδασκαλία στα σχολεία της Αυστραλίας περιλαμβάνει πολλή δουλειά έξω από την τάξη που έχει να κάνει με γραφειοκρατικές διαδικασίες οι οποίες δεν έχουν καμία σχέση με τη διδασκαλία την οποία και σπούδασαν.

Κάθε στιγμή του εκπαιδευτικού δεν αφιερώνεται στην προετοιμασία του μαθήματος και στην ικανοποίηση των αναγκών του μαθητή αλλά στις ανάγκες της γραφειοκρατίας με τη συμπλήρωση εντύπων.
Οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται επαγγελματική και συναισθηματική  στήριξη και καταλήγει λέγοντας ότι πρέπει να σταματήσει η γραφειοκρατία και να τους δοθεί χρόνος  να ασχοληθούν με τους μαθητές τους.

 

Διαβάστε εδώ για το εκπαιδευτικό σύστημα της Αυστραλίας


Πηγή: fresh-education.blogspot.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fysiki_oefe_1.jpg
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Aπό τις διαθέσιμες θέσεις, το 50% περίπου έμειναν «ορφανές»  εξαιτίας της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής