Για μία ακόμη φορά, με τις πρόσφατες οδηγίες για την εκπόνηση των Δημιουργικών Εργασιών στο Γενικό Λύκειο, το Υπουργείο Παιδείας επιβεβαιώνει ότι η προχειρότητα, η έλλειψη σχεδιασμού και άγνοια της σχολικής πραγματικότητας, αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού του σχεδιασμού.
Με μία πρακτικά μη εφαρμόσιμη εγκύκλιο, το Υπουργείο στα μέσα της χρονιάς δημιουργεί αναστάτωση στα σχολεία, επιβαρύνει άσκοπα τους διδάσκοντες και τους Συλλόγους με επιπλέον φόρτο εργασίας και εμπλέκει τους μαθητές σε μία διαδικασία – καρικατούρα δημιουργικής μάθησης.
Χωρίς προηγούμενη ενημέρωση – επιμόρφωση και με γενικότερη ασάφεια σχετικά με βασικά ζητήματα εφαρμογής αλλά και περιεχομένου, οι συνάδελφοι καλούνται στην ουσία να βγάλουν «το φίδι από την τρύπα» της άγνοιας των συμβούλων του Υπουργού.
Με τέτοιες πρακτικές, ακυρώνονται παρεμβάσεις στη μαθησιακή διαδικασία που κάτω από άλλες συνθήκες και προϋποθέσεις θα μπορούσαν να αποβούν προς όφελος των μαθητών και του σχολείου.
Καλούμε το Υπουργείο να ανακαλέσει την πρόσφατη εγκύκλιο και με βάση τις επεξεργασμένες θέσεις του κλάδου, να ξεκινήσει ένα σοβαρό σχεδιασμό στην κατεύθυνση της ανανέωσης της διδακτικής πράξης.
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ (Π.Ε.Κ.)
Ε ΕΛΜΕ ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη