Για τη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ στις 11/4 με θέμα την εκτίμηση για τα ελλείμματα και τα πλεονάσματα εκπαιδευτικών
Συνεδρίασε σήμερα 11/4 Μ. Τρίτη!!! το ΠΥΣΠΕ για να δώσει στοιχεία για τις οργανικές θέσεις και για τον αριθμό των εκπαιδευτικών που ανήκουν οργανικά στη Γ΄ Αθήνας και με βάση τα προηγούμενα την εκτίμησή του για ελλείμματα ή πλεονάσματα.
Η εκτίμηση αυτή γίνεται κάθε χρόνο και αφορά τη διαδικασία των μεταθέσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ. Δηλαδή αν θα έρθουν ή θα φύγουν εκπαιδευτικοί με μετάθεση.
Το περίεργο είναι που φέτος έγινε εσπευσμένα και μέσα στη μεγάλη βδομάδα (με κλειστά σχολεία κάτι που κάνει την εκτίμηση για τις πραγματικές ανάγκες πιο δύσκολη) αυτό μας βάζει σε υποψίες πως θέλουν να κλείσουν βιαστικά το θέμα μεταθέσεις και με όσο μικρότερη γίνεται ικανοποίηση των αιτημάτων για μετάθεση.
Στη Γ΄Αθήνας η πρόταση της διεύθυνσης ήταν μηδενική για όλες τις περιπτώσεις εκτός των νηπιαγωγών όπου ζητούνται 4 για να έρθουν με μετάθεση και για 28 δασκάλους, 11 νηπιαγωγούς και 2 μουσικούς στην ειδική αγωγή (ακολουθεί πίνακας με όλα τα στοιχεία και τις προτάσεις).
Υπάρχει όμως σοβαρό ζήτημα σε όλο αυτό γιατί δημιουργείται μια αναντιστοιχία μεταξύ οργανικών κενών και λειτουργικών αναγκών λόγω της πολιτικής των περικοπών στην εκπαίδευση, πχ στους δασκάλους έχουμε στη Γ΄ Αθήνας 83 οργανικά κενά για τα οποία όμως το ΠΥΣΠΕ ζητάει 0 μεταθέσεις. Αυτό έχει μια βάση γιατί με τη σημερινή λειτουργικότητα αν έρθουν 83 δάσκαλοι θα υπάρξουν δεκάδες λειτουργικά υπεράριθμοι, δε θα ήταν όμως έτσι η κατάσταση αν τα τμήματα είχαν 15 μαθητές στην Α΄ και Β΄ τάξη και 20 στις άλλες, αν υπήρχε δάσκαλος στο ολοήμερο, αν τα παιδιά των προσφύγων φοιτούσαν στο πρωινό κλπ.
Γι αυτούς τους λόγους και για την εσπευσμένη διαδικασία εγώ, όπως και ο αιρετός του ΠΑΜΕ, παραβρεθήκαμε για να ελέγξουμε τη διαδικασία αλλά δηλώσαμε αποχή απ αυτήν.
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΙΝΑΚΑΣ :
ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ / ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | ||||
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ | ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ | ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ (-) ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+) | ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΠΕ (ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ) |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ | 469 | 465 | -4 | 4 |
ΔΑΣΚΑΛΟΙ | 1819 | 1736 | -83 | 0 |
ΓΑΛΛΙΚΩΝ | - | 36 | +36 | 0 |
ΑΓΓΛΙΚΩΝ | 167 | 168 | +1 | 0 |
ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ | - | - | - | 0 |
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ | - | 1 | +1 | 0 |
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 134 | 196 | +62 | 0 |
ΜΟΥΣΙΚΗΣ | 94 | 58 | -36 | 0 |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | - | 80 | +80 | 0 |
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ | - | 3 | +3 | 0 |
ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ / ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | ||||
ΔΑΣΚΑΛΟΙ | 163 | 135 | -28 | 28 |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ | 15 | 4 | -11 | 11 |
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 3 | 5 | +2 | 0 |
ΜΟΥΣΙΚΗΣ | 3 | 1 | -2 | 2 |
αιρετός εκπρόσωπος στο ΠΥΣΠΕ Γ΄ Αθήνας
εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
(ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ – ΚΙΝΗΣΕΙΣ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ)
mail: [email protected]
αναπληρωματικός ΣΑΜΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ τηλ. 6973317602
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη