Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας 

Αλλάζει η εικόνα στα 834 Δημοτικά Σχολεία (μονοθέσια, διθέσια, τριθέσια) που βρίσκονται σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας, τόσο με την τροποποίηση των αναλυτικών ωρολογίων προγραμμάτων τους και την διεύρυνση της λειτουργίας τους σε Ολοήμερα (με Πληροφορική, Αγγλικά, Θεατρική Αγωγή, Ξένη Γλώσσα, κλπ), όσο και με την τοποθέτηση 1.000 ελεγμένων ηλεκτρονικών υπολογιστών που πρόσφερε στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων η Εθνική Τράπεζα και οι οποίοι έχουν ήδη διατεθεί σε αυτά τα σχολεία.  Ο εξοπλισμός θα  αξιοποιηθεί από τον Σεπτέμβριο για τη διδασκαλία και την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών περισσότερων από 10.000 μαθητών. 

Η συμφωνία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με την Εθνική Τράπεζα επικυρώθηκε σε συνάντηση του Υπουργού Κώστα Γαβρόγλου με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εθνικής Λεωνίδα Φραγκιαδάκη, που πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη 31 Μαΐου στο Υπουργείο Παιδείας παρουσία διευθυντικών στελεχών του Υπουργείου και της Εθνικής Τράπεζας.

Κατά τη συνάντηση, έγινε διεξοδική συζήτηση για τους τρόπους συνεργασίας δράσεων του Υπουργείου που μπορεί να ενισχύσει στο πλαίσιο της κοινωνικής εταιρικής ευθύνης η τράπεζα προς όφελος της εκπαίδευσης.

Αμέσως μετά, ο Υπουργός Κώστας Γαβρόγλου, δήλωσε: «Είχαμε τη χαρά ως Υπουργείο Παιδείας να δεχτούμε την Διοίκηση της Εθνικής Τράπεζας και να την ευχαριστήσουμε και από κοντά για την πρωτοβουλία της να παρέχει τεχνολογικές υποδομές σε πολλά σχολεία του τόπου μας. Το σημαντικό βέβαια ήταν ότι συζητήσαμε τις δυνατότητες και τις προοπτικές συνεργασίας στο πλαίσιο της κοινωνικής εταιρικής ευθύνης της Εθνικής Τράπεζας που ξέρουμε ότι  για τόσες δεκαετίες  έχει μια πολύ συστηματική και εξαιρετικά θετική παρουσία. Ευχαριστώ λοιπόν τη διοίκηση και τα στελέχη της Εθνικής Τράπεζας κι ελπίζουμε να είναι η πρώτη μιας σειράς μελλοντικών συνεργασιών».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Λεωνίδας Φραγκιαδάκης δήλωσε: «Η Εθνική Τράπεζα παραδοσιακά στηρίζει την εκπαίδευση και είναι μεγάλη μας χαρά που υποστηρίζουμε το συγκεκριμένο έργο Edulabs καθώς και τη χορηγία των 1000 ηλεκτρονικών υπολογιστών στα σχολεία της  Περιφέρειας. Είμαστε αρωγοί στο να δημιουργήσει αυτή η χώρα πολίτες οι οποίοι θα είναι οικονομικά ενεργοί και καλά εκπαιδευμένοι για να συμμετέχουν στη νέα ψηφιακή κοινωνία».

Παράλληλα με την προσφορά στα 834 σχολεία, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία  με τις Κτιριακές Υποδομές Α.Ε και με τη χορηγική υποστήριξη του i-bank της Εθνικής Τράπεζας, ανέλαβαν την πρωτοβουλία της δημιουργίας εργαστηρίων ανοικτών τεχνολογιών “Edulabs” σε σχολεία, με στόχο την αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών τους. Πρόκειται για ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες που παρέχουν σε μαθητές και καθηγητές όλες τις κατάλληλες υποδομές, βασισμένες σε ανοικτές τεχνολογίες (open source), καθώς και ένα σύγχρονο, λειτουργικό και ευχάριστο περιβάλλον, ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση στην ψηφιακή εποχή και τα πολλά πλεονεκτήματά της στην εκπαίδευση. 

Τα Edulabs υποστηρίζουν 13-28 θέσεις μαθητών ανά αίθουσα και περιλαμβάνουν:

•             Rasberry Pi3 με λειτουργικό Linux για τις θέσεις μαθητών και laptop για τον καθηγητή

•             Διαδραστικό προβολέα τεχνολογίας ultra show throw

•             3D printer, 3D scanner και σετ ρομποτικής 

Συνολικά, κατά την περίοδο 2016-2018, θα δημιουργηθούν 22 Edulabs σε 17 από τα σχολεία ΣΔΙΤ όπου προβλέπονται αίθουσες πληροφορικής, δίνοντας την ευκαιρία σε περισσότερους από 5.000 μαθητές και καθηγητές να αξιοποιήσουν τις υποδομές τους. Ήδη η πρώτη φάση του έργου έχει ολοκληρωθεί και έχουν παραδοθεί τα πρώτα 10 Edulabs σε 8 σχολεία της Αττικής.

Οι νέες σχολικές μονάδες που λειτουργούν ή θα λειτουργήσουν με Edulabs:

1.            31ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Αθήνας (λειτουργεί)

2.            3ο Γυμνάσιο-2ο Λύκειο Δήμου Κρωπίας (λειτουργεί)

3.            Δημοτικό Σχολείο Δήμου Κρωπίας (λειτουργεί)

4.            6ο Δημοτικό Σχολείο Δήμου Γέρακα (λειτουργεί)

5.            Τ.Ε.Ε. Δήμου Περιστερίου (λειτουργεί)

6.            Τ.Ε.Ε. Δήμου Κερατσινίου (λειτουργεί)

7.            Δημοτικό Σχολείο Δήμου Πεντέλης (λειτουργεί)

8.            42ο Γενικό Λύκειο Αθηνών (λειτουργεί)

9.            9ο Γυμνάσιο Αθηνών

10.          51ο Γυμνάσιο Αθηνών

11.          50ο Γενικό Λύκειο Αθηνών

12.          Μουσικό Γυμνάσιο και Λύκειο Αθηνών

13.          ΕΕΕΕΚ Ηρακλείου Αττικής

14.          ΤΕΕ-ΣΕΚ Μεγάρων

15.          Δημοτικό Σχολείο Ωρωπού

16.          Γυμνάσιο Ωρωπού

17.          1ο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο-Λύκειο (Λουτρά Παλατζιάν)

31 05 17synantisi04

31 05 17synantisi02

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

papaioannou
Νίκος Παπαϊωάννου: Πώς (δεν) απάντησε σε ερώτηση για αδικίες στο στεγαστικό επίδομα φοιτητών
H «απάντηση» που έδωσε σε ερώτηση βουλευτή σχετικά με αδικίες που παρατηρούνται στους δικαιούχους φοιτητικού στεγαστικού επιδόµατος περιείχε ... μια...
Νίκος Παπαϊωάννου: Πώς (δεν) απάντησε σε ερώτηση για αδικίες στο στεγαστικό επίδομα φοιτητών
Παιδί
Έρευνα σοκ: Νέα μελέτη συνδέει το φθόριο στο πόσιμο νερό με αυξημένο κίνδυνο αυτισμού στα παιδιά
Τα αποτελέσματα έδειξαν 320 περιπτώσεις αυτισμού στην ομάδα με φθόριο, έναντι μόλις 5 στην ομάδα χωρίς έκθεση — αντιστοιχώντας σε αύξηση κινδύνου 526%
Έρευνα σοκ: Νέα μελέτη συνδέει το φθόριο στο πόσιμο νερό με αυξημένο κίνδυνο αυτισμού στα παιδιά
stratiotikes_sholes_1.jpg
Στρατιωτικές σχολές: Ερευνα-βιτρίνα του ΓΕΣ σε μαθητές - Πώς προσπαθούν να ανακόψουν την απροθυμία τους
Η έρευνα δεν αναζητά τα «γιατί δεν» έχουν πια οι νέοι υψηλά τις στρατιωτικές σχολές όπως παλιότερα. Δεν επιχειρεί να κατανοήσει την απόσταση της...
Στρατιωτικές σχολές: Ερευνα-βιτρίνα του ΓΕΣ σε μαθητές - Πώς προσπαθούν να ανακόψουν την απροθυμία τους