Ε Π Ε Ι Γ Ο Ν
Προς την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων ΓΛ 2017
Κύριοι,
Στις οδηγίες σας προς βαθμολογητές για το θέμα της έκθεσης, στο ερώτημα Β2α δίδετε 4 εναλλακτικές χωρίς να συμπεριλάβετε τόν .τρόπο ανάπτυξης παραγράφου ΜΕ ΟΡΙΣΜΟ (οριστέα εννοια Επιστήμη, τεχνολογία κτλ).
Κάτι που εχουν παρατηρησει καί σειρα φιλολόγων.
Καί αυτό διότι οι ανωτέρω έννοιες ΜΟΝΟΝ ορίζονται στην πρώτη παράγραφο. αφού κόπηκαν από το αρχικο κείμενο του κ. Σκαλκέα, οι ἀντιθετικές και αιτιολογικές προτάσεις τῆς πρώτης παραγράφο του.
ΚΑτά συνέπεια σας παρακαλῶ για τις δικες σας άμεσες ενέργειες προς βαθμολογητές, ωστε να μην αδικηθούν παιδιά που ακολουθησαν το κείμενο που παραθέσατε κι ὄχι το αγνωστο αρχικό τό οποιο μπορειτε να δείτε στο
http://www.tovima.gr/science/article/?aid=156525
Μέ εκτίμηση
Γεώργιος Κακαρελίδης
γονιός
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη