Σταθερή μας θέση είναι ότι η στάση και η συμπεριφορά των εκπαιδευτικών όποιο παράλληλο ρόλο και αν διαδραματίζουν (στελέχη της διοίκησης, συνδικαλιστές, μέλη υπηρεσιακών συμβουλίων κ.λπ) έχει πάντα μια παιδαγωγική διάσταση όχι μόνο για τους μαθητές, αλλά και για την ευρύτερη κοινωνία.
Πολύ δε περισσότερο για μια κοινωνία σαν αυτή της Ευρυτανίας, που με μύριες δυσκολίες παλεύει να μορφώσει τα παιδιά της, και για τη μικρή εκπαιδευτική μας κοινότητα.
Για αυτό και δεν έχουμε επιλέξει ποτέ το δρόμο της οξύτητας και της αντιπαράθεσης
Στοιχειώδης όμως έννοια σεβασμού προς τον εαυτό μας αλλά και προς τον θεσμό του Συμβουλίου Κρίσεων για την επιλογή Διευθυντών σχολικών μονάδων μάς υποχρεώνει να απαντήσουμε στην προσβλητική και αήθη ανακοίνωση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Ευρυτανίας για τη βαθμολόγηση, μέσω της προβλεπόμενης συνέντευξης, ορισμένων υποψηφίων Δ/ντών και -ντριών. Φαίνεται πως, εάν το αποτέλεσμα της συνέντευξης ήταν ευνοϊκότερο για συγκεκριμένους υποψηφίους, το ΔΣ της ΕΛΜΕ δεν θα εξανίστατο ούτε κατά συγκεκριμένων μελών του διευρυμένου ΠΥΣΔΕ ούτε κατά της διαδικασίας της συνέντευξης.
Σε όσα ανακριβή, λοιπόν, καταλογίζει στην ανακοίνωσή του το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ευρυτανίας, έχουμε να απαντήσουμε τα εξής:
Τη συνέντευξη την κατέστησε παρωδία ο ίδιος ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ με το να θέτει επιλεκτικά στοχευμένες ερωτήσεις σε κείνους μόνο τους υποψηφίους, με τους οποίους, Κύριος οίδε για ποιους λόγους, βρισκόταν σε αντιπαράθεση, ενώ τα υπόλοιπα μέλη του ΠΥΣΔΕ υπέβαλαν ερωτήσεις σε όλους ανεξαιρέτως τους υποψηφίους.
Την κατηγορία περί χαμηλής βαθμολόγησης των ‘απέναντι’ και υψηλής των ‘ημετέρων’ την επιστρέφουμε στον πρόεδρο της ΕΛΜΕ, υπενθυμίζοντάς του τη δική του χαμηλή βαθμολόγηση στους ‘απέναντί’ του. Ας αναλογιστεί, λοιπόν, τι έπραξε και ο ίδιος και μετά να κρίνει. ‘Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω’.
Δεν έχει το δικαίωμα το ΔΣ της ΕΛΜΕ να υπονοεί ότι μέλη του διευρυμένου ΠΥΣΔΕ με πολυετή διδακτική και παιδαγωγική εμπειρία, που έχουν αξιολογηθεί ποικιλοτρόπως προτού αξιολογήσουν, ενήργησαν ‘ετεροκατευθυνόμενα’ από το ΔΙΔΕ Ευρυτανίας. Η αντικειμενική και πλήρως αιτιολογημένη βαθμολόγησή μας βασίστηκε αποκλειστικά και μόνο σε όσα προέβλεπε για τη διαδικασία της αξιολόγησης των Δ/ντών η εγκύκλιος Φ. 361.22/23/91322/Ε3/31.5.2017 της Διεύθυνσης Προσωπικού Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης, του ΥΠ.Π.Ε.Θ. Για το λόγο αυτό απαιτούμε από το ΔΣ της ΕΛΜΕ να ανακαλέσει τον υπονοούμενο χαρακτηρισμό.
Ο όρος «επιστημονικοφανείς μπαρούφες» που το Δ.Σ της ΕΛΜΕ χρησιμοποιεί θεωρούμε ότι δεν αρμόζει να χρησιμοποιείται από επιστήμονες και μάλιστα εκπαιδευτικούς. Ας φροντίσει το Διοικητικό Συμβούλιο να ενημερωθεί καλύτερα για το ποιον των αξιολογητών, προτού απονείμει αυθαίρετους και ανυπόστατους χαρακτηρισμούς, προς τους οποίους φαίνεται πως διαθέτει ιδιαίτερη κλίση.
Τέλος, αντίθετα προς όσα υποστηρίζει το ΔΣ για την αξιολόγηση, τασσόμαστε υπέρ μιας ακριβοδίκαιης και απροσωπόληπτης διαδικασίας αξιολόγησης, που στόχο της θα έχει τη βελτίωση του εκπαιδευτικού, του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου και της παρεχόμενης γνώσης γενικότερα. Ζητούμενο για μας είναι τα καλύτερα αποτελέσματα για τους μαθητές. και ειδικά στον τόπο που όλοι μας υπηρετούμε και που ελάχιστες εναλλακτικές έχει να προσφέρει. Με αυτό το δεδομένο στόχος όλων μας πρέπει να είναι η κοινή προσπάθεια χωρίς ανούσιες και τεχνητές αντιπαραθέσεις.
Λουκάς Δημητρίου, ΔΙΔΕ Ευρυτανίας
Δημογεροντάκης Βαίλειος, Σχολικός Σύμβουλος ΔΔΕ Ευρυτανίας
Οικονομίδης Ιωάννης, Πρ/νος Εκπ/κών Θεμάτων ΔΔΕ Ευρυτανίας
Καρφή Ροδοθέα,αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ Ευρυτανίας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη