Thumbnail
της Άννας Ιωσηφίδου

Οι κρίσεις για τους Διευθυντές σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχουν τελειώσει, οι νέοι Διευθυντές έχουν αναλάβει. Σκοπός της συγκεκριμένης επιστολής είναι η ανάδειξη μιας μεγάλης αδικίας στη μοριοδότηση των αντικειμενικών προσόντων, που θεωρητικά θα έπρεπε να είναι απόλυτα δίκαιη και ίση  για όλους.

Είναι όμως; Υπάρχει μία κατάφορη αδικία σε βάρος των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που θέτουν υποψηφιότητα  για Διευθυντές στα δημοτικά σχολεία, έναντι των συναδέλφων τους δασκάλων (ΠΕ70).

Συγκεκριμένα,οι εκπαιδευτικοί δάσκαλοι  (ΠΕ70) μοριοδοτούνται σε όλες τις κρίσεις, ανεξάρτητα από κυβέρνηση (2011, 2015, 2017), με 2-3 μόρια για την κατοχή πιστοποιητικού μετεκπαίδευσης, το γνωστό Διδασκαλείο. Επίσης όμως είναι γνωστό, ότι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας, δεν είχαν ποτέ δικαίωμα να παρακολουθήσουν τη μετεκπαίδευση στο Διδασκαλείο,επομένως ποτέ δεν θα μπορούσαν να έχουν τα μόρια του Διδασκαλείου, και αυτό όχι επειδή δεν ήθελαν την μετεκπαίδευση, αλλά επειδή δεν τους επιτρεπόταν η συμμετοχή. Επιπλέον το Διδασκαλείο έχει σταματήσει τη λειτουργία του.

Έτσι ούτε οι νεότεροι συνάδελφοι ΠΕ70, όπως και οι συνάδελφοι των ειδικοτήτων δεν έχουν πρόσβαση και ούτε πρόκειται ποτέ να έχουν σε αυτά τα 2-3 μόρια που δίνει το Διδασκαλείο. Αν παρατηρήσουμε τη μοριοδότηση των υποψήφιων Διευθυντών δημοτικών σχολείων, η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων δασκάλων, ξεκινάει με +2 μόρια έναντι των συναδέλφων ειδικοτήτων. Αν όλα τα προσόντα μεταξύ  δύο υποψηφίων στην Α’βάθμια εκπαίδευση είναι ίδια, ο δάσκαλος θα προηγηθεί με τα 2 μόρια του Διδασκαλείου που είναι αδύνατον να έχει ο εκπαιδευτικός ειδικότητας ή νεότερος δάσκαλος που δεν «πρόλαβε» το Διδασκαλείο.

Και ρωτώ τους υπεύθυνους:

Καταπατείται η αρχή της ισότητας όταν μοριοδοτείται ένα προσόν το οποίο απαγορευόταν και απαγορεύεται (από το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας,  Έρευνας και Θρησκευμάτων στο οποίο ανήκει ο Διδασκαλείο)  να το αποκτήσουν όλοι οι εκπαιδευτικοί της Α’βάθμιας εκπαίδευσης;

Πότε θα αρθεί αυτή η αδικία;

Οι νομικοί σύμβουλοι του Υπουργού τι απαντούν;

Η ΔΟΕ, στην οποία ανήκουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί της Α’βάθμιας, γιατί ανέχεται αυτή την αδικία;

Είναι τελικά οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων ίσοι με τους συναδέλφους τους  δασκάλους στην Α’βάθμια εκπαίδευση;

Σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία.

 

Δρ Άννα Ιωσηφίδου, ΠΕ11

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;