Thumbnail
Έως την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Έγγραφο 193111/ΓΔ4/9-11-2017 του Υπουργείου Παιδείας

Καλούνται οι Διευθυντές των σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης να καταχωρίσουν ή να ελέγξουν/επικυρώσουν στο Πληροφοριακό Σύστημα (Π.Σ.) myschool τα στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών των σχολείων τους τα οποία αφορούν τα σχολικά έτη 2014-2015, 2015-2016, 2016-2017 καθώς και στην τρέχουσα σχολική χρονιά 2017-2018. Η καταχώριση των στοιχείων θα γίνει από όλες τις σχολικές μονάδες, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, στην καρτέλα Μαθητές > Στοιχεία Μαθητών > Συγκεντρωτικά Στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών.

Για κάθε ένα από τα παραπάνω σχολικά έτη, όσα σχολεία έχουν εγγεγραμμένους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, συμπληρώνουν τα πεδία στους πίνακες και ολοκληρώνουν την διαδικασία με την Επιβεβαίωση Δεδομένων. Τα σχολεία που έχουν ήδη καταχωρημένα στοιχεία χρειάζεται να ελέγξουν την ορθότητα και πληρότητα των στοιχείων στους πίνακες και να ολοκληρώσουν τη διαδικασία με Επιβεβαίωση Δεδομένων. Λόγω της επιπλέον πληροφορίας φύλου που έχει προστεθεί στις αρχικές στήλες, ιδιαίτερη προσοχή να δοθεί στα ήδη καταχωρημένα στοιχεία των ανωτέρω ετών, στους πίνακες 4, 5, 6 και 7, τα σύνολα των οποίων έχουν μετακινηθεί στη στήλη “Άρρεν” και πρέπει να κατανεμηθούν στις στήλες των αντίστοιχων φύλων.

Ο αναλυτικός οδηγός που ακολουθεί έχει αναρτηθεί και στο Π.Σ. myschool. Προτείνεται η εκτύπωση του βοηθητικού ενδιάμεσου πίνακα του οδηγού και η χειρόγραφη καταγραφή των στοιχείων της σχολικής μονάδας στον πίνακα αυτόν, πριν από την έναρξη της ηλεκτρονικής τους καταχώρησης στο ΠΣ myschool.

Καλούνται οι Διευθυντές των σχολείων να ολοκληρώσουν την παραπάνω διαδικασία ως την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017. Οι Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης καλούνται να εποπτεύσουν τη διαδικασία και να ελέγξουν την υλοποίηση των ανωτέρω για τα σχολεία ευθύνης τους ως την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017.

Διαβάστε το έγγραφο 193111/ΓΔ4/9-11-2017

Το 149084/ΓΔ4/8-9-2017 σχετικό έγγραφο

Το 93398/Δ3/02-06-2017 σχετικό έγγραφο

Το 4424/Δ3/10-1-2017 έγγραφο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

voucher 200 ευρώ tablet laptop
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Μήπως κάποιες φορές νοιώθετε και εσείς ότι σας παρακολουθούν;
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Περιποίηση νυχιών
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
Eάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες αλλαγές σε ένα νύχι του χεριού ή του ποδιού, ήρθε η ώρα να επισκεφτείτε έναν δερματολόγο.
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
παιδιά
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά
Οι δυσκολίες σχετίζονται με τα ψυχολογικά διαδικαστικά προβλήματα που εμπλέκονται στη μάθηση και ενδέχεται να επηρεάσουν τη δυνατότητα ενός ατόμου να...
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά