Thumbnail
του Θ.Τσούχλου

Τη δυσαρέσκειά τους εξέφρασαν οι δανειστές  προς το Υπουργείο Παιδείας  εξαιτίας της καθυστέρησης πλήρους εφαρμογής του μνημονίου για την Εκπαίδευση. Συγκεκριμένα επιθυμούν ωράριο 30 ωρών και απαιτούν την άμεση έναρξη της αξιολόγησης του συνόλου των εκπαιδευτικών. Η πολιτική ηγεσία έχει δεσμευτεί στην:

Α) εφαρμογή της έκθεσης του ΟΟΣΑ έως τον Ιούνιο του 2018 που επιβάλλει μεγάλη αύξηση του ωραρίου

Β) επιτάχυνση της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και όσων διδάσκουν σε αυτές με ένα σύστημα που συνάδει με το υπάρχον στη Δημόσια Διοίκηση.

   Εάν όλα αυτά γίνουν δεκτά και παράλληλα εφαρμοστούν: 1. Τα επιλεγόμενα μαθήματα στο Λύκειο

2. η μεγάλη μείωση των ειδικοτήτων μας

3. η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα

4. η προτεινόμενη νέα δομή της Εκπαίδευσης

οδηγούμαστε σε:

Α) πλήρη εξαφάνιση των μόνιμων διορισμών

Β) ελαχιστοποίηση προσλήψεων των αναπληρωτών

Γ) καταργήσεις-συγχωνεύσεις των μεσαίων και μικρών Λυκείων

Δ) περιφεριοποίηση των δομών της Εκπαίδευσης, με επόμενο βήμα την υπαγωγή της στην Αυτοδιοίκηση.

Ε) απώλεια των οργανικών μας θέσεων ανά σχολική μονάδα και τη μεταφορά τους στις ομάδες σχολείων

Στ) εξοντωτική αύξηση του ωραρίου μας

Ζ) ατομική αξιολόγηση μέσω του Σχολικού Συμβουλίου ή την ενεργοποίηση του υπάρχοντος συστήματος στο υπόλοιπο Δημόσιο.

  Μοιραίοι και άβουλοι οι κυβερνώντες  έχουν πλέον υποταχθεί πλήρως στις έξωθεν εντολές επιδιώκοντας αποκλειστικά την παραμονή τους στην εξουσία. Ιδεοληπτικά έχουν ως στρατηγικό τους στόχο την πλήρη εξουθένωση της μεσαίας τάξης, στην οποία ανήκουμε.

 Ενεργοποίηση των πλειστηριασμών , καμία μεταβολή στον ΕΝΦΙΑ, συνεχής αύξηση των κρατήσεών μας, ανύπαρκτες ιατροφαρμακευτικές παροχές, μείωση του αφορολογήτου, αρνητική προσωπική διαφορά στην πλειονότητα των μισθών περιγράφουν τη σημερινή ζοφερή πραγματικότητα που πλήττει βάναυσα  τον υπερήφανο λαό μας.

  Οι Ελληνίδες-Έλληνες, μαχόμενοι δημόσιοι λειτουργοί της Εκπαίδευσης οφείλουν συντεταγμένα και ενωτικά μέσα από τις δράσεις της Ο.Λ.Μ.Ε. και των Ε.Λ.Μ.Ε. να αγωνιστούν για μια καλύτερη Πατρίδα και Παιδεία. Η πρώτη απάντηση θα δοθεί με τη μαζική μας συμμετοχή στην Πανελλαδική απεργία την Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου

Θ. Τσούχλος, Ταμίας Δ.Σ. Ο.Λ.Μ.Ε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

diokseis_ekpaideutikon
Εκπαιδευτικοί Κέρκυρας: Κινητοποιήσεις ενάντια στις πειθαρχικές διώξεις για τη συμμετοχή στην απεργία-αποχή
Οι εκπαιδευτικοί της Κέρκυρας αντιδρούν στις πειθαρχικές κλήσεις λόγω συμμετοχής στην απεργία-αποχή
Εκπαιδευτικοί Κέρκυρας: Κινητοποιήσεις ενάντια στις πειθαρχικές διώξεις για τη συμμετοχή στην απεργία-αποχή
Monimoi dikastiria
ΕΣΔΙ: Διορίζονται 235 γραμματείς στα δικαστήρια (ονόματα)
Τα αποτελέσματα αφορούν τον γραπτό και προφορικό διαγωνισμό που πραγματοποίησε η ΕΣΔΙ για την εισαγωγή 350 δικαστικών υπάλληλων που θα λάβουν θέσεις...
ΕΣΔΙ: Διορίζονται 235 γραμματείς στα δικαστήρια (ονόματα)
ερασ
4ου ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου: Erasmus + KA122 «Ενεργός πολίτης και δημοκρατία στο σχολείο»
Μέσω του προγράμματος, το σχολείο έχει την ευκαιρία να αναπτύξει καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας και να ενισχύσει την ευρωπαϊκή διάσταση στην...
4ου ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου: Erasmus + KA122 «Ενεργός πολίτης και δημοκρατία στο σχολείο»