Thumbnail
Εύρεση εργασίας 

Πατήστε στους παρακάτω συνδέσμους για να δείτε αναλυτικά τα έγγραφα.


Πέμπτη, Ιανουάριος 4, 2018

Δύο (2) θέσεις στα πλαίσια υλοποίησης του έργου «Ευρωπαϊκός συντονισμός της Κλινικής Μελέτης με τίτλο “Μια τυχαιοποιημένη δοκιμή χορήγησης γλουταμίνης εντερικά με στόχο την ελαχιστοποίηση της θερμικής βλάβης”»  

Τέσσερις (4) θέσεις στα πλαίσια υλοποίησης του έργου «Ολοκληρωμένη ποσοτική εκτίμηση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στα παράκτια ύδατα της λεκάνης της Μεσογείου και χαρτογράφηση της κοινωνικο - οικονομικής τρωτότητας (MEDAQCLIM)» 

Μία (1) θέση στα πλαίσια υλοποίησης του έργου «Προχωρημένες λύσεις για τη διασφάλιση της ποιότητας και της γνησιότητας του ελαιολάδου»  

Τέσσερις (4) θέσεις στα πλαίσια του έργου "Enhancing food security in African agricultural systems with the support of remote sensing (AfriCultuReS)"

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_notebook_phone_alfavita.jpg
Σύλλογος Διδασκόντων: Εγκύκλιος για τη διαδικασία έκδοσης Ψηφιακών Πράξεων στα σχολεία
Εγκύκλιος: Οδηγίες για την υπογραφή Ψηφιακών Πράξεων Συλλόγου Διδασκόντων
Σύλλογος Διδασκόντων: Εγκύκλιος για τη διαδικασία έκδοσης Ψηφιακών Πράξεων στα σχολεία
praktikh
Υπουργείο Παιδείας: Σχολές από επιχειρήσεις και επιμελητήρια!
"Ακαδημίες" εντός των εγκαταστάσεων των επιχειρήσεων με προγράμματα των επιχειρήσεων και με εκπαιδευτικούς του δημόσιου τομέα ή ιδιώτες εκπαιδευτές,...
Υπουργείο Παιδείας: Σχολές από επιχειρήσεις και επιμελητήρια!
diadiktiopedikikako.jpg
Ποιος κερδίζει από το κάψιμο των εγκεφάλων των νέων στο διαδίκτυο;
Ποιος τροφοδοτεί με διαδικτυακά σκουπίδια τους νέους; Ποιος δημιουργεί τον εθισμό και την εξάρτηση των χρηστών και για ποιο σκοπό;
Ποιος κερδίζει από το κάψιμο των εγκεφάλων των νέων στο διαδίκτυο;