Thumbnail
ΠΥΣΠΕ Α Αθήνας
  1. Φτηνά κόλπα του Υπουργείου με το my school για να μην προσλάβει αναπληρωτές

  2. Έξω από το δημόσιο σχολείο πάνω από δύο μήνες, περισσότερα από 40 προσφυγόπουλα στην Α’ Αθήνας

  3. Άρση αναστολής μισθολογικής εξέλιξης

  4. Αναγνώριση προϋπηρεσίας-συνάφεια

  5. Καταγγελία για τον τρόπο κάλυψης κενών στην Α’ Διεύθυνση

  6. Συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ με πράξη 5, 15/2/2018

  7. Συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ με πράξη 4, 8/2/2018

Αναλυτικά

  1. Φτηνά κόλπα του Υπουργείου για να αποφύγει τις προσλήψεις αναπληρωτών ενώ τα κενά έχουν χτυπήσει κόκκινο! Χρησιμοποιεί το myschool ως άλλοθι!

     Από 1/1/2018, το Υπουργείο παιδείας χρησιμοποιεί τα στοιχεία του my school για να βγάζει τα κενά ανά διεύθυνση και περιφέρεια και όχι τις ανάγκες που καταγράφουν και αποστέλλουν οι διευθυντές εκπαίδευσης. Έτσι, η εκπαίδευση εμφανίζεται πλασματικά πλεονασματική σε προσωπικό ενώ τα κενά είναι πολλά! Το Υπουργείο αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το my school για τον υπολογισμό των κενών νωρίτερα από ότι είχε προγραμματίσει (ήταν προγραμματισμένο για Σεπτέμβριο του 2018) για να μετρήσει αποτελέσματα και αντιδράσεις και να «εκπαιδεύσει» το διοικητικό του μηχανισμό εγκαίρως στον τρόπο κάλυψης πραγματικών κενών χωρίς προσλήψεις αναπληρωτών. Το ζήτημα είναι τεράστιο μπροστά στη νέα σχολική χρονιά 2018-19! Είναι φανερό ότι το Υπουργείο θέλει να ακυρώσει την παρέμβαση του εκπαιδευτικού κινήματος στα ΠΥΣΠΕ για τον υπολογισμό κενών και υπεραριθμιών και όλα να υπολογίζονται κεντρικά!

Τι σημαίνει αυτό:

Α. Τρομακτική μείωση των προσλήψεων αναπληρωτών! Αν δει κανείς τα στοιχεία που δηλώνει το my school στη σημερινή αποτύπωση, δεν θα το πιστεύει. Παντού υπολογίζει δεκάδες υπεραριθμίες, χιλιάδες στο σύνολο τις χώρας. Μας προετοιμάζει το υπουργείο για μαχαίρι στις προσλήψεις αναπληρωτών!

Β. Κάλυψη των κενών όπως όπως. Συμπτύξεις τμημάτων, μετακινήσεις προσωπικού, περικοπές στα τμήματα ολοημέρων, κάλυψη του ολοήμερου με περισσεύματα ΠΕ χωρίς καν διασφάλιση της ώρας της μελέτης, μετακινήσεις ειδικοτήτων σε πολλά σχολεία, μετακινήσεις ακόμα και ΠΕ70 σε δυο σχολεία, περικοπή των ωρών της ενισχυτικής διδασκαλίας.

   Φυσικά τα στοιχεία του my school είναι απολύτως παραπλανητικά. Το my school αδυνατεί να αποτυπώσει πλήρως και εγκαίρως την πραγματικότητα και αυτό το γνωρίζει πολύ καλά το Υπουργείο! Οι λόγοι είναι πολλοί. Ορισμένοι απλοί και προφανείς, αφορούν το ίδιο το my school. Υπάρχουν οργανικές θέσεις που δεν τις έχει καταχωρημένες, ενώ οι εκπαιδευτικοί που τις κατέχουν είναι υπαρκτά πρόσωπα και τις καλύπτουν σε παρόντα χρόνο. Π.χ. το ζήτημα που εμφανίστηκε πέρσι με τμήματα ένταξης στην Α’ Αθήνας και σε όλη την Ελλάδα όπου ενώ υπάρχουν και λειτουργούν κανονικά, στο my school για λόγους που οφείλονται στην υπηρεσία, δεν εμφανίζονται. Να τονίσουμε εδώ, ότι ενώ ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την αποκατάσταση τους, δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα.

Το κύριο όμως, δεν είναι τα τεχνοκρατικά λάθη. Το βασικό είναι τα κριτήρια στον υπολογισμό των κενών. Και αυτά δεν είναι τεχνοκρατικά αλλά αμιγώς πολιτικά. Το my school υπολογίζει το σχολείο καθώς και το σύνολο των σχολικών μονάδων μιας διεύθυνσης σε προσφερόμενες και αναγκαίες ώρες και όχι σε τμήματα, αριθμό εκπαιδευτικών, ειδικότητες κ.λπ. Αυτές οι αλχημείες γίνονται με καθαρά πολιτικά κριτήρια. Όταν το Υπουργείο θέλει να κόψει θέσεις εργασίας, θυμάται να δηλώσει ότι περισσεύουν ώρες στα πλαίσια μιας διεύθυνσης. Φυσικά, αποφεύγει να αναφέρει ότι αυτό μπορεί να αφορά 2-3 ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας σε κάποιες σχολικές μονάδες που είναι απαραίτητες για την εκπαιδευτική πράξη ενώ ταυτόχρονα για να γίνουν «μνημονιακά αξιοποιήσιμες» στα πλαίσια της διεύθυνσης θα πρέπει να καταστρατηγηθούν εκπαιδευτικά κριτήρια (υπεύθυνος τμήματος, ώρα μελέτης στο ολοήμερο κ.λπ.)

Η πολιτική σκοπιμότητα του υπουργείου παιδείας είναι καταστροφική για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων!

Κενά με ονοματεπώνυμο στην Α’ Αθήνας σήμερα

Τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής επιλογής είναι ήδη ορατά. Στην Α’ Αθήνας ενώ η διεύθυνση δήλωσε 5 κενά σε ΠΕ70 και 5 κενά σε ΠΕ60, το Υπουργείο έκρινε ότι δεν χρειάζεται κανείς εκπαιδευτικός! Έτσι σχολεία όπως το 81ο Αθηνών, 103ο Αθηνών, 20o Ηλιούπολης, 4ο Ν. Φιλαδέλφειας κ.ά. όπου έχουν κενά σε πρωινά τμήματα παραμένουν ακάλυπτα χωρίς το Υπουργείο να αναγνωρίζει τα κενά.  Ταυτόχρονα, η Α’ διεύθυνση, εναρμονιζόμενη απολύτως με την πολιτική γραμμή του υπουργείου, μετακινεί δασκάλους από τμήματα ολοημέρων σε πρωινά τμήματα και στέλνει ειδικότητες στα ολοήμερα. Έτσι όμως καλύπτει την φύλαξη των μαθητών/τριών στο ολοήμερο αλλά όχι την εκπαιδευτική λειτουργία του μια και οι συνάδελφοι των ειδικοτήτων αδυνατούν να κάνουν τις ώρες της μελέτης!

Είναι σαφές ότι σε μία διεύθυνση όπως η Α’ Αθήνας η οποία έχει 211 Δημοτικά, 246 νηπιαγωγεία, 730 τμήματα ολοημέρου, 2.130 τμήματα δημοτικών, 740 περίπου τμήματα νηπιαγωγείων και  συνολικά περίπου 5.100 εκπαιδευτικούς, οφείλει να υπάρχει ακόμα ένα 10% περίπου για να καλύπτει τις αναρρωτικές άδειες άμεσα και όχι μετά από ένα και ενάμισι μήνα όπως γίνεται τώρα. Δεν επιτρέπεται να θεωρείται κανονικότητα:

- να μην υπάρχει μία/ένας νηπιαγωγός για να καλύψει άμεσα έναν εκπαιδευτικό που θα αρρωστήσει με ίωση και να υποχρεώνεται να κλείνει το τμήμα της και τα νήπια να μένουν στο σπίτι.

-να μην υπάρχει δάσκαλος/α και εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων να καλύψουν άμεσα μακρόχρονες αναρρωτικές και επαπειλούμενες εγκυμοσύνες και τα κενά αυτά να αντιμετωπίζονται με κλείσιμο τμημάτων ολοημέρων και μετακίνηση δασκάλων/νηπιαγωγών από το ολοήμερο στο πρωινό ή απλώς να μοιράζονται τα παιδιά στα άλλα τμήματα.

Σε όλα αυτά οφείλουμε να προσθέσουμε τη συνεχή αύξηση του μαθητικού πληθυσμού από πρόσφυγες και μετανάστες που κατοικούν στο κέντρο της πρωτεύουσας και η μη πρόβλεψη αυτής της πραγματικότητας οδηγεί να μην υπάρχει εκπαιδευτικό προσωπικό για να καλύψει τις ανάγκες και να παραμένουν τα παιδιά αυτά στο σπίτι τους για πολύ καιρό χωρίς να εγγράφονται στο σχολείο (πάνω από 40 μαθητές Δημοτικού και Νηπιαγωγείου περιμένουν στα σπίτια τους) και ταυτόχρονα να αυξάνονται τα πληθωρικά τμήματα με σοβαρές επιπτώσεις στα μορφωτικά δικαιώματα όλων των παιδιών, ειδικά των φτωχών λαϊκών στρωμάτων.

Ταυτόχρονα, πρέπει να επισημάνουμε ότι τα ολοήμερα στην Α’ Αθήνας έχουν μέγιστη ανάγκη από έναν σταθερό εκπαιδευτικό για όλες τις ημέρες γιατί διαφορετικά είναι αδύνατον να λειτουργήσουν με επάρκεια και ασφάλεια! Στο κέντρο της πρωτεύουσας οι ανάγκες για παρακολούθηση στο ολοήμερο έχει αποδειχθεί χρόνια τώρα συνεχώς αυξανόμενη. Είναι αδύνατον να υπάρξει στοιχειώδη εκπαιδευτική λειτουργία και ασφάλεια για σχολεία που έχουν 3-9 τμήματα. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι απολύτως αναγκαίο να υπάρχουν σταθεροί εκπαιδευτικοί που έχουν την ευθύνη, που γνωρίζουν τους μαθητές/τριες και όχι οι εκπαιδευτικοί να εναλλάσσονται κάθε ώρα και ημέρα.

Ο υπολογισμός των κενών δια μέσου του my school θα μεγεθύνει την επόμενη χρονιά το ήδη οξυμένο πρόβλημα!

Είναι απολύτως απαραίτητο να ικανοποιηθούν τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος:

1. ένας/μία δάσκαλος/α για κάθε τμήμα 

2. για κάθε δύο τμήματα ολοημέρου, ορισμός ενός/μίας δασκάλου/ας υπεύθυνου/ης  ώστε να μην μετατραπεί σε φύλαξη όπου κάθε ώρα θα μπαίνει και διαφορετικός δάσκαλος

3. κάλυψη συνολικά όλων των κενών από τις υπάρχουσες ειδικότητες

4. ένας/μία δάσκαλος/α σε κάθε τμήμα ένταξης

5. ένας/μία δάσκαλος/α σε κάθε τμήμα υποδοχής

6. ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για ένα παιδί και κάλυψη με εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης των αναγκών των παιδιών αυτών και όταν παρακολουθούν το ολοήμερο τμήμα

7. τις απαραίτητες ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας στα τμήματα

8. με δύο νηπιαγωγούς για κάθε ολοήμερο νηπιαγωγείο

9. ένταξη όλων των προσφυγόπουλων στα πρωινά σχολεία και νηπιαγωγεία με όλες τις υποστηρικτικές δομές

10. Χωρισμός όλων των πληθωρικών τμημάτων με βάση τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος 

 

  1. Έξω από το δημόσιο σχολείο πάνω από 40 προσφυγόπουλα στην Α’ Αθήνας

Περισσότερα από 40 προσφυγόπουλα βρίσκονται πάνω από δύο μήνες έξω από το δημόσιο σχολείο ενώ διαμένουν σε διαμερίσματα και οι γονείς τους έχουν αιτηθεί την εγγραφή τους. Ο λόγος είναι ότι δεν βρίσκονται θέσεις να τα εγγράψουν!!! Ακολουθώντας σκληρή μνημονιακή πολιτική περικοπών η Α’ Διεύθυνση αναζητά σχολεία που αν εγγραφούν τα προσφυγόπουλα σε αυτά, να μην ξεπερνούν τα 25 παιδιά το τμήμα και υποχρεωθεί το Υπουργείο σε χωρισμό τμήματος και προσλήψεις αναπληρωτών! Έτσι, ξεπερνά με ευκολία τη διεθνή υποχρέωση και το αναφαίρετο στοιχειώδες δικαίωμα όλων των παιδιών ανεξαρτήτου χρώματος, εθνικότητας, φυλής, θρησκεύματος, για ελεύθερη πρόσβαση στη δημόσια εκπαίδευση και τα κρατά εκτός εκπαίδευσης. Την ίδια στιγμή με την πολιτική αυτή μεγιστοποιεί τα προβλήματα των σχολείων του κέντρου, στοιβάζοντας τα προσφυγόπουλα σε πληθωρικά τμήματα, δυσχεραίνοντας  τις συνθήκες εκπαίδευσης όλων των παιδιών και τις εργασιακές συνθήκες των εκπαιδευτικών και αυξάνοντας εξαιρετικά τις ταξικές ανισότητες. Απαιτείται η άμεση παρέμβαση του εκπαιδευτικού και αντιρατσιστικού κινήματος για την εγγραφή όλων των παιδιών στα πρωινά σχολεία και για την ικανοποίηση ΤΩΡΑ όλων των αιτημάτων για τις συνθήκες εκπαίδευσης (ίδρυση νέων σχολείων, χωρισμός πληθωρικών τμημάτων, τμήματα υποδοχής παντού κλπ)!

  1. Άρση αναστολής μισθολογικής εξέλιξης

Από 1/1/2018 ενεργοποιήθηκε εκ νέου η μισθολογική εξέλιξη των δημοσίων υπαλλήλων χωρίς όμως να λαμβάνεται υπόψη το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από 1-1-2016 μέχρι και 31-12-2017. Αυτό σημαίνει ότι από 1/1/2018 και μετά αρχίζει να προστίθεται ξανά ο χρόνος στον ήδη πλεονάζοντα χρόνο κάθε υπαλλήλου (αυτόν που κατείχε ως πλεονάζοντα στις 31/12/2015) και θα αποδοθεί ως ΜΚ όποτε κάθε υπάλληλος συμπληρώσει νέα διετία. Επίσης, θα αποδοθούν τα κλιμάκια που αντιστοιχούν από την αναγνώριση μεταπτυχιακών ή διδακτορικών τίτλων σπουδών που είχαν κατατεθεί μετά την 1/1/2016. Αναλυτικότερα στην εγκύκλιο με Θέμα: «Άρση αναστολής της μισθολογικής εξέλιξης της παρ. 2 του άρθρου 26 του Ν.4354/2015».

  1. Αναγνώριση προϋπηρεσίας με βάση το νόμο 4452/2017

Το νομοθετικό πλαίσιο (Νόμοι: 4354/15, 4369/16, Π.Δ 69/16 και 4452/17) για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας είναι ΑΔΙΚΟ.

1ο: Όσοι συνάδελφοι/ισσες καταφέρνουν να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και αναγνωρίζουν τις προϋπηρεσίες τους με βάση τον νόμο 4452/2017, στην πραγματικότητα δεν κερδίζουν τίποτα γιατί η προϋπηρεσία αυτή, όπως ορίζει ο νόμος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για την βαθμολογική ένταξη και εξέλιξη και πουθενά αλλού. Όπως επισημαίνει η Νομική Σύμβουλος της Δ.Ο.Ε, κ. Μ. Τσίπρα, σε αναλυτικό της σημείωμα προς την Ομοσπονδία: «…Με βάση τα δεδομένα αυτά (δηλ. το νομοθετικό πλαίσιο), για τον χώρο της εκπαίδευσης, η  αναγνώριση προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα, κανένα ουσιαστικό μισθολογικό ή άλλο όφελος για τους εκπαιδευτικούς φαίνεται να έχει…».

2ο: Με τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζουν τα παραπάνω νομοθετήματα, μένουν ακάλυπτοι πολλοί συνάδελφοι/ισσες που για πολλά χρόνια βίωσαν, λόγω αδιοριστίας, στο πετσί τους τι σημαίνει ιδιωτικός τομέας, τι σημαίνει ανταγωνισμός και επιχειρηματικότητα στο χώρο της εκπαίδευσης, τι σημαίνουν ελαστικές εργασιακές σχέσεις: δουλειά χωρίς ωράριο, λιγοστά ένσημα, συμβάσεις με εικονική απασχόληση (ιδιοκτήτες των Ιδιωτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων δήλωναν «συνοδούς» τους εκπαιδευτικούς) και άλλα πολύ τραγικά. Είναι καθαρό ότι αυτοί οι συνάδελφοι/ισσες εξαιτίας του εργασιακού μεσαίωνα δεν μπορούν να προσκομίσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Ποιος εργοδότης θα σου δώσει βεβαίωση με την αληθινή σου ειδικότητα, πού να βρεθούν παλιές συμβάσεις, πού να βρεθούν τα αρχεία με τα στοιχεία από τα καταργημένα ευρωπαϊκά προγράμματα; Τον εργασιακό μεσαίωνα που θεμελίωσε το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ έρχεται να νομιμοποιήσει η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αποκλείοντας το πιο ταλαιπωρημένο και κακοποιημένο τμήμα των εργαζόμενων από τη διαδικασία της αναγνώρισης.

Αυτό φυσικά είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ και παράνομο. Η αναγνώριση ή θα είναι πλήρης και θα δίνει στους εκπαιδευτικούς όλα τα δικαιώματα (βαθμό, κλιμάκια, μείωση ωραρίου κλπ) ή είναι άλλη μια κοροϊδία της Κυβέρνησης η οποία για να μειώσει το μισθολογικό κόστος του Δημοσίου και να πετύχει τους στόχους των Μνημονίων θυσιάζει για άλλη μια φορά τα δικαιώματα των εργαζόμενων.

Θεωρούμε ότι με αυτό το πλαίσιο θα πρέπει οι Σύλλογοι των Εκπαιδευτικών να επαναφέρουν στις Γενικές Συνελεύσεις, στα διεκδικητικά πλαίσια των Συλλόγων και της ΔΟΕ τα παλιά αιτήματα:

-      ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΝΤΟΣ-ΕΚΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ

-      ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

-      ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ Ν. 4354/15, 4369/16 και 4452/17

 

  1. Καταγγελία για τον τρόπο κάλυψης κενών στην Α’ Διεύθυνση

 

Χωρίς νέες προσλήψεις αναπληρωτών από το Υπουργείο, για να καλύψουν τα κενά που δημιουργούνται καθημερινά στην Α’ Διεύθυνση, ο τρόπος κάλυψης τους καταπατά μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα! Έτσι, στο 103ο ΔΣ Αθηνών το κενό δασκάλου που δημιουργήθηκε γιατί εκπαιδευτικός πρωινού τμήματος πήρε απόσπαση για το Πανεπιστήμιο, καλύφθηκε με την μετακίνηση του δασκάλου του ολοημέρου. Την ίδια στιγμή, οι ώρες που άφησε κενές, καλύφθηκαν με γυμναστή και μουσικό, οι οποίοι όμως, δεν μπορούν να καλύψουν τις ώρες μελέτης που απαιτούνται για το ολοήμερο με αποτέλεσμα να απαξιώνεται η εκπαιδευτική λειτουργία του και να μετατρέπεται, με ευθύνη της διοίκησης, σε φύλαξη. Το ίδιο συνέβη και με το 81ο ΔΣ. Άμεσα απαιτούνται προσλήψεις αναπληρωτών για να καλύψουν τα υπάρχοντα κενά αλλά και όσα δημιουργούνται καθημερινά στη μεγαλύτερη Διεύθυνση της χώρας με 5.100 εκπαιδευτικούς!

  1. Στο ΠΥΣΠΕ που πραγματοποιήθηκε με πράξη 5, Πέμπτη  15/2/2018, συζητήθηκαν τα παρακάτω:

  1. Τροποποίηση προσωρινής τοποθέτησης εκπ/κού  ΠΕ05

Η εκπαιδευτικός Τζουβαλά Άννα (ΠΕ05) τοποθετήθηκε μετά από αίτησή της στο 2ο ΔΣ Ηλιούπολης για κενό που δημιουργήθηκε λόγω αναρρωτικής άδειας και αφού στο 5ο ΔΣ Βύρωνα όπου κάλυπτε μέρος του ωραρίου της επέστρεψε εκπαιδευτικός από αναρρωτική.

  1. Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου

Εγκρίθηκαν έξι άδειες άσκησης εκπαιδευτικού έργου σε ΠΕ70 που υπηρετεί στο 3ο ΔΣ Βύρωνα για απασχόληση ως εργοθεραπεύτρια, που υπηρετούν, στο 8ο ΔΣ Ζωγράφου για απασχόληση ως μουσικός, στο 4ο ΔΣ Υμηττού για απασχόληση ως ερευνήτρια, στο 10ο ΔΣ Ηλιούπολης για απασχόληση σε Διαπανεπιστημιακό Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα, στο 3/θέσιου Π.Δ.Σ.Π.Α. (Μαράσλειο) για τη διδασκαλία μαθήματος στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ΠΕ16.01 που υπηρετείς το 8ο ΔΣ Ζωγράφου για απασχόληση ως μουσικός

 

  1. Ανάθεση υπερωριακής απασχόλησης σε εκπ/κούς για κατ’ όικον διδασκαλία

Ανατέθηκε σε δύο εκπαιδευτικούς ΠΕ70 με προσόντα ειδικής αγωγής και μεγαλύτερη προϋπηρεσία η κατ’ οίκον διδασκαλία για μαθητές από 33ο ΔΣ Αθηνών και 20ο ΔΣ Ηλιούπολης

  1. Αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Αναγνωρίστηκε η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών για την μισθολογική τους εξέλιξη

 

  1. Στο ΠΥΣΠΕ που πραγματοποιήθηκε με πράξη 4, Πέμπτη  8/2/2018, συζητήθηκαν τα παρακάτω:

 

  1. Τροποποίηση διάθεσης εκπ/κού για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού της ωραρίου μετά από αλλαγή καθηκόντων από διδακτικά σε διοικητικά

 

Η εκπαιδευτικός ΠΕ70 Οικονομάκη Ζαχαρένια μετά από αίτησή της τοποθετήθηκε για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού της ωραρίου στο 9ο ΔΣ Αθηνών, από το 7ο ΔΣ Καισαριανής που ασκούσε ως τώρα.

 

  1. Αποσπάσεις εκπαιδευτικών εντός του ΠΥΣΠΕ Α΄ Αθήνας

Έγινε δεκτή η αίτηση απόσπασης της εκπαιδευτικού ΠΕ60 Αδραχτά Αικατερίνης στο 8ο Νηπ. Ηλιούπολης για κάλυψη κενού που δημιουργήθηκε από αναρρωτική, από το 2ο Νηπ. Ηλιούπολης.

Απορρίφθηκε κατά πλειοψηφία (μειοψήφησαν οι αιρετοί) η αίτηση της Κρικοπούλου Σμαράγδας, ΠΕ70 που αιτήθηκε την κάλυψη κενού στο 103ο ΔΣ Αθηνών. Η διοίκηση δεν αναγνώρισε το κενό στο 103ο ΔΣ Αθηνών, καθώς και στο 81ο ΔΣ, καθώς κάλυψε το κενό με μετακίνηση των εκπαιδευτικών τοθυ ολοημέρου, όπως καταγγείλαμε παραπάνω.

 

  1. Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου

Εγκρίθηκαν τρεις άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου των εκπαιδευτικών ΠΕ60.50 που υπηρετεί στο 122ο Νηπ. Αθηνών για να απασχοληθεί ως επόπτρια σε μεταπτυχιακούς φοιτητές και την διδασκαλία ενοτήτων στα πλαίσια του μαθήματος «η τέχνη στην ειδική αγωγή», ΠΕ60 που υπηρετεί στο 38ο Νηπ. Αθηνών για να διδάξει υπηρεσίες εκπαίδευσης μέσω H/Y, και ΠΕ70 που υπηρετεί στο 87ο ΔΣ Αθηνών για να απασχοληθεί ως ηθοποιός.

 

  1. Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών αναπληρωτών εκπαιδευτικών και αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Αναγνωρίστηκαν όλες οι προϋπηρεσίες αναπληρωτών και εγκρίθηκαν οι συνάφειες των μεταπτυχιακών τίτλων αναπληρωτών εκπαιδευτικών για τη μισθολογική τους εξέλιξη.

 

  1. Aναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών

Αναγνωρίστηκε μεταπτυχιακός τίτλος Νεώτερης και Σύγχρονής Ιστορίας, του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας, της Σχολής Πολιτικών Επιστημών του Πάντειου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, εκπαιδευτικού ΠΕ70 που υπηρετεί ως υπεύθυνος Αγωγής Υγείας στη Διεύθυνση ΠΕ Α’ Αθήνας

Στην Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση συμμετέχουν:

Ανεξάρτητη Αγωνιστική Κίνηση/Αριστοτέλης,

Ανεξάρτητη  Παρέμβαση/Αθηνά,

Δάσκαλοι σε Kίνηση/Παρθενώνας,

Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική  Παρέμβαση/Ρόζα Ιμβριώτη, Εκπαιδευτικοί σε δράση/Μ. Παπαμαύρος, Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική  Παρέμβαση/Μακρυγιάννης


ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

Των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΠΕ της Α’ Διεύθυνσης Αθήνας

Ρέππα Ντίνα (τακτική),                                                                                                                        

τηλ: 6977003052 [email protected]

Μιλτσακάκη Μιχάλη,  (αναπληρωματικός)

τηλ: 6974513866 [email protected]

Εκλεγμένων με το Ψηφοδέλτιο της

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ

18/2/2018

Το ΠΥΣΠΕ και τα υπηρεσιακά συμβούλια δεν είναι «άβατο». Οι αιρετοί εκπρόσωποί έχουν την υποχρέωση να ενημερώνουν τα Εκπαιδευτικά Σωματεία και όλους τους συναδέλφους για το ότι συμβαίνει σε αυτά. Υπερασπίζονται τα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα με όρους κινήματος και όχι προσωπικών εξυπηρετήσεων. Φως στα σκοτεινά δωμάτια, άμμος στα γρανάζια της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑ
ΕΚΠΑ: Ξεκίνησε το Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Θεολογίας το οποίο πραγματοποιείται κάθε 50 χρόνια
Κατά την τελετή έναρξης πραγματοποιήθηκε υποδοχή από τον Χορό Ψαλτών «Οι Μαΐστορες της Ψαλτικής Τέχνης» υπό τη χοραρχία του Καθηγητή του Τμήματος...
ΕΚΠΑ: Ξεκίνησε το Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Θεολογίας το οποίο πραγματοποιείται κάθε 50 χρόνια
Πλήρης οδηγός για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας - ΣΔΕ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Ψυχολόγων 2024-2025 από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Και οι  διαθέσιμες ώρες και τμήματα ανά ΣΔΕ και εκτός έδρας τμήματα, σχολικής περιόδου 2024-2025.
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Ψυχολόγων 2024-2025 από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
thranio taksi sxoleio
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στη Χίο για πρόταση μετατροπής Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο
Οι εκπαιδευτικοί εξέφρασαν την έντονη αντίθεσή τους αναφορικά με το θέμα του χαρακτηρισμού του σχολείου τους ως Πρότυπου ή Πειραματικού
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στη Χίο για πρόταση μετατροπής Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο