Thumbnail
Από την συνάντηση στο υπουργείο Παιδείας 

Την Παρασκευή 14/9/2018 έγινε η 3η κατά σειρά παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο παιδείας (είχαν προηγηθεί αυτές της Τετάρτης και Πέμπτης) για τα ολιγομελή τμήματα σε ΕΠΑΛ και ΓΕΛ. 

Στη συνάντηση την αντιπροσωπεία της ΟΛΜΕ και εκπροσώπων ΕΛΜΕ της Αττικής, Μαθητών και γονέων δέχτηκε η Διευθύντρια του Γραφείου του Υπουργού κ. Μουτζούρογλου, και οι Σύμβουλοί του για θέματα Δευτεροβάθμιας κ. Σάμιος, Μηλιώνης και Παπουτσάκη.

Από την πλευρά των εκπροσώπων της ΟΛΜΕ και των τοπικών ΕΛΜΕ τονίστηκαν για άλλη μία φορά τα ακόλουθα: 

  • Να μην «κλείνουν» νωρίς τα τμήματα αλλά να συνεχίζονται οι εγγραφές όλο το καλοκαίρι,
  • Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή,
  • Με ευθύνη Διευθυντών, ΔΔΕ και ΠΔΕ δεν έχουν μπει στο σύστημα εγγραφές δεκάδων μαθητών. Έτσι θα πρέπει να δοθεί λύση στο πρόβλημα που δεν έγινε με ευθύνη των μαθητών.
  •  Να αναιρεθεί η εντολή του κ. Μουστάκα για ενημέρωση των μαθητών των ολιγομελών ότι δεν θα λειτουργήσουν τα εν λόγω τμήματα και να επιλέξουν οι μαθητές άλλους τομείς και ειδικότητες από τους λειτουργούντες στο ίδιο σχολείο ή σε άλλο.
  • Να ανοίξει ξανά το σύστημα εγγραφών για να «περαστούν» και ηλεκτρονικά οι δεκάδες αιτήσεις μαθητών. 
  • Να λειτουργήσουν όλα τα ολιγομελή τμήματα Γ΄ και Δ΄ τάξης των Εσπερινών Λυκείων.
  • Να ανοίξουν όλα τα ολιγομελή τμήματα της Γ΄ τάξης των ΕΠΑΛ.

Από την πλευρά του υπουργείου πήραμε τις ακόλουθες δεσμεύσεις: 

ότι θα επανεξεταστούν άμεσα όλες οι περιπτώσεις ολιγομελή τμημάτων σε συνεργασία με την ΟΛΜΕ  - στοιχεία για τα τμήματα κλπ.
μέχρι την επανεξέταση αυτή αίρεται η διορία επ’ αόριστον, που είχε τεθεί με οδηγία στους Διευθυντές των ΕΠΑΛ, έως την Δευτέρα 17/9

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί:

  • τους Διευθυντές να μη προβούν σε καμία  υποχρεωτική μετακίνηση μαθητών, αντίθετη με την γραπτώς εκφρασθείσα επιθυμία τους για επιλογή τομέα ή ειδικότητας.
  • τις ΕΛΜΕ αν είναι δυνατόν έως την Δευτέρα 17/9 να μας αποστείλουν στοιχεία μαθητών που κατέθεσαν ένχαρτη αίτηση εγγραφής πρόσφατα.

Συζητήθηκε επίσης το πρόβλημα που έχει προκύψει με  την απαίτηση από το υπουργείο του πιστοποιητικού ΕΡΓΑΝΗ για τις εγγραφές στα Εσπερινά Σχολεία. Τονίστηκε ότι λόγω των ιδιαιτεροτήτων στην αγορά εργασίας (αδήλωτη και ανασφάλιστη εργασία, κ.α.) αδυνατούν οι εργαζόμενοι-μαθητές να προσκομίσουν το εν λόγω πιστοποιητικό. Ζητήθηκε λοιπόν να επανέλθει η προσκόμιση μιας υπεύθυνης δήλωσης του εργοδότη για την βεβαίωση της εργασίας του μαθητή.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Συνελεύσεις προτείνει η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης ώστε να υπάρξει συντονισμένο σχέδιο αγώνα των εκπαιδευτικών
Την ώρα που οι ΕΛΜΕ προσπαθούν να δώσουν διέξοδο στις αγωνίες των συναδέλφων σε αυτή την κρίσιμη συγκυρία, δεν είναι δυνατόν το ΔΣ της ΟΛΜΕ να μην...
Συνελεύσεις προτείνει η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης ώστε να υπάρξει συντονισμένο σχέδιο αγώνα των εκπαιδευτικών
amfitheatro-aei-foitites2
Λάρισα: Για το μέλλον του ΕΣΥ συζητούν οι φοιτητές της Ιατρικής
Ανοιχτή εκδήλωση του Συλλόγου Φοιτητών Ιατρικής Λάρισας με τίτλο: «Υπάρχει ακόμα Εθνικό Σύστημα Υγείας; Η απάντηση των υγειονομικών στη διάλυση του...
Λάρισα: Για το μέλλον του ΕΣΥ συζητούν οι φοιτητές της Ιατρικής
elmepa eidiki agwgi
Άμβλυνση και Ένταξη Παιδιών με Ειδικές Δυσκολίες στην Εκπαιδευτική Διαδικασία: Προκλήσεις και Αιτήματα
Η έλλειψη επαρκούς στήριξης και ουσιαστικής  καθοδήγησης του εκπαιδευτικού προσωπικού, σε συνδυασμό με τις αυξημένες ανάγκες αυτών των μαθητών,...
Άμβλυνση και Ένταξη Παιδιών με Ειδικές Δυσκολίες στην Εκπαιδευτική Διαδικασία: Προκλήσεις και Αιτήματα