Thumbnail
"Ποια ακριβώς είναι τα παιδαγωγικά κριτήρια με τα οποία ελήφθη αυτή η απόφαση μηδενισμού των κενών της Γερμανικής Γλώσσας στο Νομό της Κέρκυρας;"

Στο νησί της Κέρκυρας δεν έχει προσληφθεί καθηγητής Γερμανικών. Δεν έχει δοθεί κανένα κενό.
Η καθηγητής Γερμανικής Γλώσσας στην Κέρκυρα που ανήκουν στην Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας ΠΕ (ΠΕΚΑΓΕΠ) αναρωτιούνται "ποιος είναι ο λόγος που και η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων και το Υπουργείο Παιδείας δεν προσέλαβαν αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ΠΕ 07 στην Κέρκυρα; Ποιο είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση το συμφέρον της υπηρεσίας;"

Υπάρχει, άραγε, κάποια εκπαιδευτική σκοπιμότητα που δεν δόθηκαν κενά στο νομό της Κέρκυρας; 

Διαβάστε την ανακοίνωση των καθηγητών από την Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας ΠΕ Κέρκυρας:

Σε συνέχεια της διαπίστωσης των μηδενικών προσλήψεων αναπληρωτών ΠΕ07 στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας καταγγέλλουμε τα εξής:

Μετά από επικοινωνία με το Τμήμα A΄ Διορισμών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και το τμήμα Β’ Διορισμών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι από την Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων δεν έχει αποσταλεί κανένα κενό κλάδου ΠΕ 07 για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση της Κέρκυρας και ως εκ τούτου δεν προσελήφθησαν εκπαιδευτικοί Γερμανικής Γλώσσας στην Α’ Φάση Προσλήψεων που πραγματοποιήθηκε στις 5-9-2018. Για τη δε Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση προνόησε το ίδιο το Υπουργείο, πιστό στην πολιτική του για όσο το δυνατόν λιγότερες προσλήψεις: με απόφασή του αποκλείστηκαν οι αναπληρωτές της Γερμανικής ΠΕ 07, καθώς και της Γαλλικής ΠΕ05 από την Α’ φάση των αναπληρωτών! Δυστυχώς διαπιστώσαμε ότι ούτε στη Β’ φάση προσελήφθησαν αναπληρωτές ΠΕ 07 στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Από ότι φαίνεται ακολούθησαν την ίδια τακτική και στη Β’ φάση αναπληρωτών. Από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ωστόσο λάβαμε την διαβεβαίωση ότι υπάρχουν ανάγκες εκπαιδευτικού προσωπικού του κλάδου ΠΕ 07 και έχουν σταλεί τα κενά στην Περιφέρεια, όπως τους είχε ζητηθεί. Πιο συγκεκριμένα τα κενά στο Νομό έχουν ως εξής:

  • Πρωτοβάθμια Κέρκυρας: 3 αναπληρωτές ΑΜΩ

  • Δευτεροβάθμια Κέρκυρας: 1 αναπληρωτή

 

Αναρωτιόμαστε λοιπόν, ποιος είναι ο λόγος που και η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων και το Υπουργείο Παιδείας δεν προσέλαβαν αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ΠΕ 07 στην Κέρκυρα; Ποιο είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση το συμφέρον της υπηρεσίας;

  • Το να στερηθούν οι μαθητές την διδασκαλία της Γερμανικής Γλώσσας ενώ την έχουν ήδη επιλέξει και πληρούνται οι εκ του Νόμου οριζόμενες προϋποθέσεις;

  • Το να επιβαρυνθούν οι Γονείς και Κηδεμόνες των μαθητών με φροντιστηριακά μαθήματα για την εκμάθηση Γερμανικών σε εποχές οικονομικής κρίσης ενώ η Πολιτεία οφείλει και μπορεί να τους προσφέρει την δυνατότητα αυτή μέσα στο Δημόσιο Σχολείο;

  • Να τους αποκλείσει από το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ισότιμης πρόσβασης σε μορφωτικά αγαθά, εν προκειμένω του γνωστικού αντικειμένου της Γερμανικής Γλώσσας;

Ποια ακριβώς είναι τα παιδαγωγικά κριτήρια με τα οποία ελήφθη αυτή η απόφαση μηδενισμού των κενών της Γερμανικής Γλώσσας στο Νομό της Κέρκυρας;

  • Το να μην εργαστούν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ07 ενώ υπάρχουν πραγματικά και διαπιστωμένα κενά της ειδικότητας τους;

  • Το να μην καλυφθούν τα ήδη καταγεγραμμένα κενά Γερμανικών ενός ολόκληρου Νομού;

Το γεγονός αυτό ασφαλώς αποτελεί κατάφωρη αδικία εις βάρος των μαθητών/τριών, των Γονέων και Κηδεμόνων τους και των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ07 που διδάσκουν την Γερμανική Γλώσσα καθώς:

  • Ένας μεγάλος αριθμός μαθητών/τριών στερούνται του δικαιώματος εκμάθησης της Β’ Γλώσσας Επιλογής τους.

  • Οι οικογένειές τους εξαναγκάζονται να δαπανήσουν χρήματα για μαθήματα εκμάθησης ξένων γλωσσών στην ελεύθερη αγορά.

  • Το Δημόσιο Σχολείο και το μορφωτικό αγαθό της Β’ Ξένης Γλώσσας απαξιώνονται στην συνείδηση της Κοινωνίας με αποτέλεσμα να χάνεται η εμπιστοσύνη της προς αυτό. 

  • Αδικείται και απαξιώνεται ένας ολόκληρος κλάδος.

  • Καταστρατηγείται ο Πίνακας Αναπληρωτών.

  • Οι καθηγητές Γερμανικών των Νομών μας οδηγούνται σε ανεργία παρά την αυξημένη ζήτηση της γλώσσας.

Όλα αυτά φυσικά απορρέουν από την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας να εξοικονομήσουν προσωπικό με κάθε τρόπο.

Σ’ αυτό το πλαίσιο εντάσσονται:

  • Η Υπουργική Απόφαση για τη β’ ξένη γλώσσα, η οποία απαγορεύει το σχηματισμό περισσότερων ξενόγλωσσων τμημάτων από ότι γενικής παιδείας.

  • Η εξαφάνιση της κύριας ξένης γλώσσας από τη «νέα» Γ’ Λυκείου, χωρίς να ξέρουμε τι επιφυλάσσει το μέλλον για την Α’ και Β’ Λυκείου, μόλις ολοκληρωθεί η αναδιάρθρωση του «νέου Λυκείου».

  • Οι ολοένα αυξανόμενοι περιορισμοί σχετικά με τον αριθμό μαθητών για την έγκριση τμημάτων.

Ως εκ τούτου, με σκοπό την έγκαιρη στελέχωση των σχολείων της Κέρκυρας βάσει των πραγματικών κενών και με στόχο την αποκατάσταση της αδικίας εις βάρος όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία απαιτούμε:

  • Το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει άμεσα στις απαιτούμενες προσλήψεις αναπληρωτών.

  • Η Περιφέρεια να αποστείλει άμεσα στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας τα πραγματικά κενά ΠΕ07.

  • Παράλληλα απαιτούμε τη στελέχωση των σχολείων με μόνιμους εκπαιδευτικούς και γι’ αυτό ζητάμε 25.000 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για να καλυφθούν οι άμεσες ανάγκες των σχολείων.

  • Κατάργηση της Υπουργικής Απόφασης για τη διδασκαλία της β’ ξένης γλώσσας.

  • Να αποσυρθεί εδώ και τώρα η κυβερνητική πρόταση για το «νέο Λύκειο».

 

ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Π.Ε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες