Ενημέρωση από τον αιρετό του ΚΥΣΔΕ Νεκτάριο Κορδή
Δημοσιεύτηκε στις 2/11/2018 η εγκύκλιος των μεταθέσεων σχολικού έτους 2018-19. Η εγκύκλιος στηρίζεται στο υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο. Σας επισημαίνουμε ορισμένα βασικά σημεία της σχετικής εγκυκλίου:
|
Αφορά τις ακόλουθες κατηγορίες μεταθέσεων:
α) γενικές από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης
β) στα Μουσικά Σχολεία
γ) στα Καλλιτεχνικά Σχολεία
δ) στα Πειραματικά σχολεία Διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
ε) αμοιβαίες από περιοχή σε περιοχή.
στ) σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ (πρώην ΚΕΔΔΥ)
|
α) Οι αιτήσεις υποβάλλονται, από 5-11-2018 έως 22-11-2018 και ώρα 15:00, μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr). Η παραπάνω προθεσμία είναι αποκλειστική και ισχύει για όλες τις κατηγορίες μεταθέσεων εκτός από τις αμοιβαίες για τις οποίες η αίτηση υποβάλλεται μέσα σε 15 ημέρες από την ανακοίνωση των μεταθέσεων.
β) Μέσα στην ίδια προθεσμία υποβάλουν δήλωση για οριστική τοποθέτηση και για βελτίωση, χωρίς να αναγράφουν προτιμήσεις συγκεκριμένων σχολείων.
Με ευθύνη των Διευθύνσεων, άπαντες οι εκπαιδευτικοί που δεν είναι τοποθετημένοι σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα υποχρεούνται να υποβάλλουν αίτηση τοποθέτησης. Αίτηση υποβάλουν και οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν συμπληρώσει πλήρες έτος στην περιοχή οργανικής τους θέσης, καθώς και οι υπηρετούντες με 5ετή θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία εκπαιδευτικοί.
|
α) Ανάκληση της αίτησης μετάθεσης μπορεί να γίνει μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος μέχρι 28/2/2019, οπότε και θα απενεργοποιηθεί η δυνατότητα αυτή στο ηλεκτρονικό σύστημα. Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση ανάκλησης, η αίτηση θεωρείται άκυρη και δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να υποβληθεί εκ νέου.
|
Ανάκληση μετάθεσης δεν προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις και επομένως οι αιτήσεις ανάκλησης μετάθεσης δεν γίνονται δεκτές.
|
α) Οι προϋποθέσεις και οι λόγοι μετάθεσης πρέπει να συντρέχουν κατά το χρόνο που λήγει η προθεσμία υποβολής των σχετικών με τα κριτήρια μετάθεσης δικαιολογητικών. Κατ’ εξαίρεση η ληξιαρχική πράξη για νεογέννητο τέκνο μπορεί να υποβληθεί μέχρι τέλος Ιανουαρίου. Σε περίπτωση που το τέκνο γεννηθεί 31 Ιανουαρίου, ο εκπαιδευτικός θα αποστείλει στη Διεύθυνση οργανικής του, αίτημα προσθήκης τέκνου στο μητρώο μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος, την ίδια ημέρα με υποχρέωση να υποβάλει βεβαίωση από το Νοσοκομείο για τη γέννηση του τέκνου και υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 ότι θα προσκομιστεί η ληξιαρχική πράξη γέννησης, μόλις εκδοθεί από την αρμόδια υπηρεσία Μέσα στην ίδια προθεσμία μπορεί να υποβληθούν δικαιολογητικά από όσους έχουν τις προϋποθέσεις να υπαχθούν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης για λόγους υγείας, εφόσον οι λόγοι αυτοί προέκυψαν ή διαπιστώθηκαν μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων μετάθεσης,.
β) Αν τα δικαιολογητικά αυτά δεν μπορούν να υποβληθούν εμπρόθεσμα για λόγους που αφορούν την αρμόδια για την έκδοσή τους διοικητική αρχή, αρκεί η εμπρόθεσμη υποβολή της σχετικής αίτησης στην οποία θα γίνεται μνεία του λόγου της μη συνυποβολής των δημοσίων εγγράφων τα οποία πάντως ο αιτών οφείλει να αποστείλει, με τον τρόπο που ορίζεται παρακάτω, όταν εκλείψει η αιτία που κατέστησε αδύνατη τη συνυποβολή τους και οπωσδήποτε πριν από την έναρξη της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων από το αρμόδιο συμβούλιο (παρ. 4 άρθρο 10 του Ν.2690/1999 ΦΕΚ 45Α΄).
|
Α. Τρόπος υποβολής των αιτήσεων
Οι αιτήσεις μετάθεσης υποβάλλονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων:
(https://teachers.minedu.gov.gr).
Η σύνδεση στο σύστημα γίνεται με το όνομα χρήστη (user name) και τον κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί για την πρόσβασή τους στις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ). Αναλυτικές οδηγίες του τρόπου ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων αναφέρονται στο «ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ» που έχει αναρτηθεί στην αρχική σελίδα της εφαρμογής.
Οι εκπαιδευτικοί κατά την υποβολή της αίτησης πρέπει να έχουν υπόψη τους τα ακόλουθα:
α) Η οριστικοποίηση της αίτησή τους επέχει θέση υπογραφής από τον αιτούντα εκπαιδευτικό, ο οποίος θα λάβει αριθμό πρωτοκόλλου από το ηλεκτρονικό σύστημα και θα πρέπει να αποθηκεύσει ή/και να εκτυπώσει αντίγραφό της σε μορφή pdf. Προσθήκη κριτηρίων μετάθεσης μετά την οριστική υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης από τον εκπαιδευτικό δε θα είναι εφικτή, με την επιφύλαξη των εξαιρέσεων που προαναφέρθηκαν.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Επισημαίνεται ότι η προσωρινή αποθήκευση της αίτησης μετάθεσης δεν θεωρείται ως οριστικοποιημένη υποβολή και ως εκ τούτου αιτήσεις που θα παραμείνουν σε κατάσταση «προσωρινής αποθήκευσης» δεν θα ληφθούν υπόψη και ούτε θα γίνουν δεκτά αιτήματα οριστικοποίησης τους μετά το πέρας της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων.
β) Εφιστούμε την προσοχή των εκπαιδευτικών καθώς τα στοιχεία που δηλώνονται στην αίτηση μετάθεσης έχουν την έννοια της υπεύθυνης δήλωσης, με βάση τα οριζόμενα στο άρθρο 8 του Ν.1599/86 και ψευδής δήλωση συνεπάγεται κυρώσεις που προβλέπονται από την παράγραφο 6 του άρθρου 22 του ίδιου νόμου.
γ) Για τα μοριοδοτούμενα κριτήρια μετάθεσης (βεβαιώσεις εργασίας συζύγων, Λογαριασμό ασφάλισης ΙΚΑ κλπ.), οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να αποστείλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τα οποία πρέπει να έχουν εκδοθεί εντός του τελευταίου τριμήνου, ψηφιοποιημένα στην αρμόδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης, όπου ανήκουν οργανικά. Καταληκτική ημερομηνία αποστολής ορίζεται η επομένη της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής της αίτησης.
δ) Αιτήματα σχετικά με τροποποίηση προτιμήσεων δεν θα γίνονται δεκτά.
ΠΡΟΣΟΧΗ. Για την υποβολή ερωτημάτων ως προς την εγκύκλιο μεταθέσεων οι εκπαιδευτικοί θα απευθύνονται αποκλειστικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπου ανήκουν οργανικά.
Β. Τρόπος αποστολής των δικαιολογητικών
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Τα απαραίτητα δικαιολογητικά πρέπει να αποσταλούν ή υποβληθούν έως την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων με τη διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω, και να αναγράφονται στο πεδίο «ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ» της ηλεκτρονικής αίτησης ανά υπηρεσία που απευθύνονται, π.χ. Για το Τμήμα B’ του ΥΠΠΕΘ: Γνωμάτευση Β/θμιας υγειονομικής Επιτροπής Για τη Δ/νση Δ.Ε. Αρκαδίας: Βεβαίωση εργασίας συζύγου.
Όπου απαιτείται αποστολή δικαιολογητικών στην Κ.Υ. του ΥΠΠΕΘ, σύμφωνα με τα αναφερόμενα παρακάτω, αυτά θα αποστέλλονται αποκλειστικά και μόνο μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης https://mydocs.minedu.gov.gr/ καθώς με αυτόν τον τρόπο πιστοποιείται ο αποστολέας. Για την είσοδο στον ανωτέρω σύνδεσμο απαιτούνται κωδικοί στο TaxisNet. Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί όπως τα ψηφιοποιήσουν σε αρχείο/α pdf έως 50 ΜΒ, με ανάλυση σάρωσης 200 ή 300 dpi σε ασπρόμαυρο. Τα δικαιολογητικά που θα αποσταλούν με οποιονδήποτε άλλον τρόπο δεν θα ληφθούν υπόψη.
Τα δικαιολογητικά που αφορούν αιτήσεις γενικών μεταθέσεων (βεβαιώσεις εργασίας συζύγων, λογαριασμό ασφάλισης ΙΚΑ κλπ.) θα πρέπει να έχουν εκδοθεί εντός του τελευταίου τριμήνου και να αποσταλούν ψηφιοποιημένα από τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο 4 στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της οργανικής τους θέσης. Σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρονικό μήνυμα θα πρέπει να έχει την εξής δομή:
Θέμα: τύπος αίτησης, αριθμός πρωτοκόλλου αίτησης, αριθμός μητρώου εκπαιδευτικού.
Σώμα μηνύματος/κειμένου: ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού, κλάδος/ειδικότητα, τύπος αίτησης, αριθμός πρωτοκόλλου αίτησης, αριθμός μητρώου εκπαιδευτικού
π.χ. Θέμα: Μετάθεση από περιοχή σε περιοχή, 1/0500305/001.ΔΕ001/15-11-2018, 234567 Σώμα μηνύματος/κειμένου: Νικολόπουλος Νικόλαος, ΠΕ05, μετάθεση από περιοχή σε περιοχή, 1/0500305/001.ΔΕ001/15-02-2017, 234567
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 2: Καθώς η υποβολή των δικαιολογητικών στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα γίνει αποκλειστικά με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί όπως τα ψηφιοποιήσουν σε αρχείο/α pdf, με ανάλυση σάρωσης 200 ή 300 dpi σε ασπρόμαυρο. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αποστολή, λόγω μεγέθους των αρχείων (συνήθως 8 MB), η αποστολή μπορεί να γίνει τμηματικά, αναφέροντας στο τέλος του θέματος κάθε μηνύματος «Μέρος 1ο », «Μέρος 2ο » κοκ.
Τα δικαιολογητικά/γνωματεύσεις που αφορούν αιτήσεις εκπαιδευτικών για ένταξη σε ειδική κατηγορία μετάθεσης λόγω:
α) ασθένειας και έχουν εκδοθεί από:
- Β/θμια Υγειονομική επιτροπή, θα πρέπει να αποσταλούν από τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς σε κλειστό φάκελο με την ένδειξη «εμπιστευτικό πρωτόκολλο» στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. (Ανδρέα Παπανδρέου 37, Τ.Κ. 151 80 Μαρούσι) επισυνάπτοντας απλή αίτηση αναφέροντας το ονοματεπώνυμό τους, τον αριθμό μητρώου και το πρωτόκολλο της αίτησης μετάθεσης.
- ΚΕΠΑ θα πρέπει στην ηλεκτρονική αίτηση, αφού επιλεγεί το πεδίο «Ειδική κατηγορία», να συμπληρωθούν τα πεδία: «Αριθμ. Επιτροπής» και Αριθμ. Μητρώου ΚΕΠΑ», χωρίς καθέτους ή κενά και επομένως δεν θα αποσταλούν.
β) πολυτεκνίας και έχουν εκδοθεί από την ΑΣΠΕ, αρκεί ο αριθμός της σχετικής βεβαίωσης να έχει αναγραφεί στα στοιχεία του Μητρώου. Στην περίπτωση αυτή εμφανίζεται στην αίτηση. Άλλως θα πρέπει να αποσταλεί σχετικό αίτημα από τον εκπαιδευτικό στη Διεύθυνση οργανικής του, μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος, για την ενημέρωση του μητρώου του.
Οι σύζυγοι δικαστικών, οι οποίοι ζητούν κατά προτεραιότητα μετάθεση, βάσει της παρ. 3 του άρθρου 8 του Ν. 1868/1989, της παρ. 3 του άρθρου 47 του Ν. 2304/1995 και της παρ. 1 του άρθρου 94 του Ν. 4055/2012, θα πρέπει να αποστείλουν στο πρωτόκολλο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://mydocs.minedu.gov.gr/, εκτός της βεβαίωσης εργασίας και έγγραφο που να προσδιορίζεται η περιφέρεια αρμοδιότητας, δικαστηρίου του συζύγου τους.
Τα δικαιολογητικά θα πρέπει να αποσταλούν από τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς έως την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων:
α) για την Ειδική Αγωγή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
· στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της οργανικής τους θέσης εφόσον αφορούν σε μοριοδότηση κριτηρίων μετάθεσης.
· στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://mydocs.minedu.gov.gr/, εφόσον αφορούν σε προσόντα/κριτήρια.
β) για τα Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://mydocs.minedu.gov.gr/, καθώς αφορούν σε προσόντα/κριτήρια ανά τύπο αίτησης.
Και στις δύο περιπτώσεις το ηλεκτρονικό μήνυμα θα πρέπει να έχει την εξής δομή: Θέμα: βαθμίδα εκπαίδευσης, τύπος αίτησης, αριθμός πρωτοκόλλου αίτησης, αριθμός μητρώου εκπαιδευτικού, κλάδος/ειδικότητα
Σώμα μηνύματος/κειμένου: ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού, κλάδος/ειδικότητα, τύπος αίτησης, αριθμός πρωτοκόλλου αίτησης, αριθμός μητρώου εκπαιδευτικού, ΔΔΕ οργανικής
Π.χ. Θέμα: ΔΕ, μετάθεση σε μουσικό, 1/0500305/002.ΜΟΥΣ001/15-11-2018, 234567, ΠΕ05 Σώμα μηνύματος/κειμένου: Νικολόπουλος Νικόλαος, ΠΕ05, μετάθεση σε μουσικό, 1/0500305/002.ΜΟΥΣ001/15-11-2018, 234567, Διεύθυνση Δ.Ε. Λακωνίας.
Σε περίπτωση που έχει σταλεί ηλεκτρονικός φάκελος με δικαιολογητικά και βιογραφικό κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης μετάθεσης ή απόσπασης στα ανωτέρω σχολεία για το έτος 2017 ή 2018, δεν θα υποβληθούν εκ νέου, εκτός τυχόν νέων δικαιολογητικών.
Εκπρόθεσμα δικαιολογητικά δεν γίνονται δεκτά.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που για τις μεταθέσεις/αποσπάσεις των ετών 2017 και 2018, έγινε χρήση έγχαρτου φακέλου που υπέβαλαν οι εκπαιδευτικοί τα προηγούμενα έτη, οι εν λόγω εκπαιδευτικοί θα πρέπει να φροντίσουν να υποβάλουν ηλεκτρονικό φάκελο δικαιολογητικών στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://mydocs.minedu.gov.gr .
Γ. Ημερομηνίες υποβολής αιτήσεων, ενστάσεων και διόρθωση της ηλεκτρονικής αίτησης
α) Η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων θα γίνει από 05-11-2018 μέχρι και 22-11-2018 και ώρα 15:00.
β) Την 06-12-2018 θα γίνει ανακοίνωση των πινάκων από τις αρμόδιες Διευθύνσεις με τα στοιχεία (ονοματεπώνυμο, κλάδο, ειδικότητα και μονάδες μετάθεσης κατά κριτήριο και στο σύνολό τους) των αιτουμένων μετάθεση εκπαιδευτικών.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Επισημαίνεται ότι δεν προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις ανακοίνωση πινάκων με τα στοιχεία των αιτούντων μετάθεση σε Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία. Οι μεταθέσεις στα σχολεία αυτά πραγματοποιούνται βάσει προσόντων και όχι μοριοδότησης.
γ) Από 7-12-2018 μέχρι και 12-12-2018 θα υποβάλλονται ενστάσεις και θα μπορεί στο διάστημα αυτό να γίνει διόρθωση των ηλεκτρονικών αιτήσεων στην περίπτωση δικαίωσης από τα αρμόδια ΠΥΣΔΕ τυχόν υποβληθεισών ενστάσεων από τους ενδιαφερόμενους.
δ) Από 18-12-2018 και μετά δεν θα υπάρχει δυνατότητα στις Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπαίδευσης να διορθώνουν στοιχεία στις καταχωρισμένες αιτήσεις των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών. Από την ημερομηνία αυτή και μετά οποιεσδήποτε αλλαγές επιβάλλεται να γίνουν, θα γίνονται από την αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Ενημερωτικό του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ
Νεκτάριου Κορδή
εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο των
Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων
Νεκτάριος Κορδής,
αιρετό τακτ. μέλος του ΚΥΣΔΕ
(τηλ.: 6977513534,
ηλ. δ/νση: [email protected])
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη