Η ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ με βάση το ν. 4547/2018
ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
Με γοργούς ρυθμούς η Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας προχωρά με αποφάσεις, που κοινοποιεί στις σχολικές μονάδες της περιοχής ευθύνης της, την υλοποίηση και εφαρμογή του ν. 4547/2018 σε ότι αφορά το ζήτημα της εδραίωσης κουλτούρας αξιολόγησης – αυτοαξιολόγησης και κατηγοριοποίησης των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών.
Πρόσφατο και χαρακτηριστικό παράδειγμα η έκδοση σχετικής απόφασης για τον: «Ορισμό συνεργαζόμενων ομάδων σχολείων της ΔΙΠΕ Β΄ Αθήνας με βάση το άρθρο 48 του νόμου 4547/12 – 6 – 2018» (έγγραφο της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας με Αρ. Πρ. Φ 19.1/84/1291 της 8 – 2 – 2019) που κοινοποιήθηκε στις σχολικές μονάδες της περιοχής, αλλά και οι έγγραφες και μη προτροπές προς τις σχολικές μονάδες για τη συγκρότηση των ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης (Ο. Ε. Υ.) στα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία της περιοχής με βάση τα άρθρα 10 και 11 του νόμου 4547/2018.
Το Δ. Σ. του Σ. Ε. Π. Ε. Αμαρουσίου θεωρεί απαράδεκτες και καταγγέλλει τις παραπάνω ενέργειες της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας διότι αντιβαίνουν στις εκπεφρασμένες θέσεις του σωματείου μας και του κλάδου σε ό,τι αφορά την «αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση» των σχολικών μονάδων, των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου και στον αγώνα που δίνουμε για την πλήρη απόσυρση – κατάργηση του νόμου 4547/2018.
Υπενθυμίζουμε στις/στους συνάδελφους μέλη μας ότι ο Σύλλογος Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου έχει κηρύξει ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ από κάθε αξιολογική διαδικασία για τα μέλη του (υπάρχει σε ισχύ και σχετική απόφαση της ΑΔΕΔΥ) και έχει ζητήσει και από το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να λάβει σχετική απόφαση κήρυξης ΑΠΕΡΓΙΑΣ – ΑΠΟΧΗΣ από κάθε αξιολογική διαδικασία (συγκρότηση ομάδων αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και της σχολικής μονάδας με βάση το νόμο 4547 κ.λπ.) συμπεριλαμβάνοντας και το ζήτημα της συγκρότησης των ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης (Ο.Ε.Υ.), όπως περιγράφεται στη σχετική απόφαση του Δ. Σ. του Σ. Ε. Π. Ε. Αμαρουσίου (έγγραφο με αρ. πρ. 26/21 – 1 – 2019) σύμφωνα με το οποίο: «…………………………………………………………
Κηρύσσουμε απεργία – αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης που προβλέπει ο ν.4547/18 και η Υπουργική Απόφαση 1816 /ΓΔ4/11-1-2019. Καλούμε όλες και όλους τους συναδέλφους, όλους τους συλλόγους διδασκόντων των σχολείων ευθύνης του Συλλόγου μας σε καθολική συμμετοχή στην απεργία – αποχή. Η αξιολόγηση δεν θα περάσει. Καλούμε σε αποκλεισμό και μπλοκάρισμα των επιμορφωτικών σεμιναρίων για την αξιολόγηση που προβλέπει η εγκύκλιος Αρ. πρωτ. 172/16-01-2019 και ξεκινούν από τις 21/1/2019 σε όλη τη χώρα (όποτε αυτά γίνουν για το ΠΕΚΕΣ της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας). Καλούμε σε συντονισμό Συλλόγων ΠΕ – ΕΛΜΕ σε ημερομηνία που θα καθοριστεί μετά από συνεννόηση του προεδρείου με τα υπόλοιπα εκπαιδευτικά σωματεία. Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να κηρύξει απεργία – αποχή από την αξιολόγηση.
Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να κηρύξει απεργία – αποχή από τις διαδικασίες συγκρότησης και λειτουργίας των Ομάδων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης, που προβλέπονται από τον ν. 4547/2018, γιατί δε μπορεί να εναπόκειται στους συναδέλφους η διαδικασία της διάγνωσης των παιδιών με ειδικές ανάγκες (που πρέπει να είναι έργο διεπιστημονικής επιτροπής) καθώς και της εκπαιδευτικής υποστήριξης των παιδιών αυτών. Διεκδικούμε την κατάργηση του ν. 4547/18 (με εξαίρεση το άρθρο που αφορά στην κατάργηση του ΠΔ 152) και τη στελέχωση των ΚΕΣΥ – Σχολείων και όλων των αναγκαίων δομών Ειδικής Εκπαίδευσης με μόνιμους διορισμούς, ώστε να μπορεί κάθε παιδί με ειδικές ανάγκες, να έχει έγκαιρη διάγνωση και άμεση εκπαιδευτική υποστήριξη, στην αντίστοιχη δομή του δημόσιου σχολείου που κάθε φορά απαιτείται……».
Ειδικότερα για την ειδική αγωγή και τις ομάδες εκπαιδευτικής υποστήριξης (Ο. Ε. Υ.) του νόμου 4547 υπενθυμίζουμε τη σχετική απόφαση του Δ. Σ. του Σ. Ε. Π. Ε. Αμαρουσίου (έγγραφο με αρ. πρ. 28/28 – 1 – 2019) αλλά και τη σχετική απόφαση του Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. (έγγραφο με αρ. πρ. 1252/8 – 2 – 2019), τα οποία και επισυνάπτουμε.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
Κατάργηση του ν. 4547/2018 για τις νέες δομές εκπαίδευσης.
Μόνιμους – μαζικούς διορισμούς όλου του απαραίτητου προσωπικού της ειδικής αγωγής.
Πλήρη παράλληλη στήριξη για κάθε μαθητή που την χρειάζεται με βάση τη διάγνωσή του.
Ικανοποίηση όλων των αιτημάτων για ΕΒΠ και σχολικό νοσηλευτή.
Απρόσκοπτη πρόσβαση της οικογένειας, χωρίς τα προαπαιτούμενα που ορίζει ο νέος νόμος για τις δομές, στις διεπιστημονικές ομάδες των ΚΕΣΥ, σε σύντομο χρόνο που να μην υπερβαίνει τις 30 μέρες.
Στελέχωση των σχολείων με το απαιτούμενο ΜΟΝΙΜΟ προσωπικό για την συστηματική υποστήριξη των μαθητών.
Ίδρυση κα λειτουργία 2ου Τ.Ε. σε όσες σχολικές μονάδες υπάρχει ο επαρκής αριθμός μαθητών που έχουν ανάγκη φοίτησης σε αυτά και διασφάλιση των οργανικών θέσεων των δεύτερων τμημάτων ένταξης στις σχολικές μονάδες που συγχωνεύτηκαν στις οποίες οι οργανικές θέσεις αυτές έχουν «εξαφανιστεί» στο my school.
την άμεση απόσυρση του εγγράφου 220703/Δ3/21-12-2018,
καλούμε τις αρμόδιες Διευθύνσεις του Υπουργείου Παιδείας να προβούν άμεσα σε διευκρινιστικές οδηγίες στους Προϊσταμένους των Κ.Ε.Σ.Υ. να δέχονται τις Περιγραφικές Παιδαγωγικές Αξιολογήσεις από τις σχολικές μονάδες για τους μαθητές, όπως γίνονταν με τα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. , προκειμένου να αξιολογηθούν από το Κ.Ε.Σ.Υ. και να μην ζητούν από τα σχολεία όσα αναφέρει το άρθ. 11 παρ. 4 του Ν. 4547/2018,
οι Εκπαιδευτικοί ΕΑΕ και το ΕΕΠ ως μέλη των Κ.Ε.Σ.Υ. να ορθώσουν παιδαγωγικό και επιστημονικό λόγο και να μην αρκεστούν στην γραφειοκρατικού τύπου ανάθεση «υποστήριξης» μη επαρκώς στελεχωμένων και πλαισιωμένων με το κατάλληλο επιστημονικό πλαίσιο επιτροπών,
οι Εκπαιδευτικοί της γενικής και της ειδικής αγωγής, καθώς και το ΕΕΠ με τα συλλογικά μας όργανα να αντιταχθούμε σε κάθε προσπάθεια υλοποίησης μέτρων που μας μεταθέτουν «τελεσιγραφικά» αρμοδιότητες και ευθύνες, χωρίς την κάλυψη των αναγκαίων προϋποθέσεων,
την σύσταση ΕΔΕΑΥ με οργανικές θέσεις για την κάλυψη των αναγκών όλων των σχολικών μονάδων της χώρας με μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής (στην προσχολική αγωγή: Νηπιαγωγών ΕΑΕ, στην δημοτική εκπαίδευση: Δασκάλων ΕΑΕ και δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Καθηγητών ΕΑΕ), σχολικών ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών, καθώς και λογοθεραπευτών – λογοπεδικών καταρτισμένων και επιμορφωμένων ως προς τη λειτουργία του νέου θεσμικού και διαμεσολαβητικού τους ρόλου,
Όλα τα παραπάνω ήδη τέθηκαν σε:
παράσταση διαμαρτυρίας που διοργανώθηκε από το Δ. Σ. του Σ. Ε. Π. Ε. Αμαρουσίου στην έδρα του 2ου ΠΕΚΕΣ Αττικής την Παρασκευή 8 – 2 – 2019
και ακόμα τέθηκαν από τον Πρόεδρο του Δ. Σ. του Σ. Ε. Π. Ε. Αμαρουσίου(με σχετική παρέμβασή του) κατά τη διάρκεια της συνάντησης των Διευθυντών Δημοτικών Σχολείων της περιοχής ευθύνης του σωματείου μας παρουσία του Δ/ντή Εκπ/σης Π. Ε. Β΄ Αθήνας, της συντονίστριας εκπαιδευτικού έργου Δασκάλων (ΠΕ70) κας Ταβουλάρη Ζαχ. καθώς και της Προϊσταμένης του Β΄ ΚΕΣΥ Β΄ Αθήνας κας Χατζοπούλου Μ. που έγινε την Τετάρτη 13 – 2 – 2019 στις 10:00 στο 3ο & 11ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου και ακόμα
θα τεθούν σε παράσταση διαμαρτυρίας στο Δ/ντή Ειδικής Αγωγής του ΥΠΕΘ που θα διοργανώσει το Δ. Σ. του Σ. Ε. Π. Ε. Αμαρουσίου για τα προβλήματα της ειδικής αγωγής και των εκπαιδευτικών που την υπηρετούν στο άμεσο μέλλον.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ