Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας ανακοινώνει τη διεξαγωγή του 3ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην Χαλκίδα, στις 29 και 30 Μαρτίου του 2019, με την επιστημονική υποστήριξη του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Η έναρξη του Συνεδρίου θα γίνει την Παρασκευή 29 Μαρτίου στις 6.00μ.μ. στο αμφιθέατρο της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας και το Σάββατο 30 Μαρτίου στο Κόκκινο σπίτι και το 3ο Δημοτικό σχολείο Χαλκίδας. (επισυνάπτουμε το πρόγραμμα του συνεδρίου)
Όποια σχολική μονάδα θέλει να παρουσιάσει δράσεις, που έχει πραγματοποιήσει μπορεί να συμμετέχει σε παράλληλη έκθεση με φωτογραφίες, μακέτες, αφίσες που θα οργανωθεί στο 3ο Δημοτικό σχολείο. (πληροφορίες στη Βέτα Κορωναίου 6974341868)
Για την συμμετοχή στα βιωματικά εργαστήρια, χρειάζεται να δηλώσετε συμμετοχή σε αίτηση, που επισυνάπτεται, γιατί ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι περιορισμένος.
Για την παρακολούθηση των εισηγήσεων δεν χρειάζεται δήλωση
Θέμα του 3ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου του Συλλόγου είναι:
«Για ένα Σχολείο που θα μας χωράει όλους»
- Με το Συνέδριο επιδιώκεται να συζητηθούν τα ζητήματα που σχετίζονται με το θέμα από τη σκοπιά της εκπαιδευτικής και διδακτικής πράξης, της γενικής και της ειδικής αγωγής, της εκπαιδευτικής πολιτικής και διοίκησης, της εκπαιδευτικής έρευνας και καινοτομίας, της σχολικής και της τοπικής κοινότητας.
- Ενδεικτικά, μερικά τα ερωτήματα που θα μας απασχολήσουν είναι:
- Πώς μπορούμε να διαμορφώσουμε ένα σχολείο που θα χωράει και θα υποστηρίζει όλους τους μαθητές και όλους τους εκπαιδευτικούς;
- Πώς θα γίνει το σχολείο το πιο ζωντανό κύτταρο της τοπικής κοινωνίας;
- Πώς θα αξιοποιήσουμε τις Τέχνες, την Τεχνολογία, την Φυσική Αγωγή, την Παράλληλη Στήριξη για να ενισχύσουμε την ενιαία εκπαίδευση;
- Πώς θα ενισχύσουμε την δημοκρατία στο σχολείο;
- Πώς θα αξιοποιήσουμε την διαφορετικότητα και πώς θα αποφύγουμε τον διαχωρισμό, τον αποκλεισμό, την περιθωριοποίηση παιδιών που προέρχονται από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλονται και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες;
- Γιατί είναι σημαντικό να πάνε όλα τα παιδιά στο Νηπιαγωγείο;
- Γιατί έχει σημασία η διαφοροποίηση της διδασκαλίας, της μάθησης, της αξιολόγησης;
- Πώς θα υποστηριχθούν οι εκπαιδευτικοί απέναντι στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν καθημερινά στο σχολείο;
- Ποιος είναι ή θα πρέπει να είναι ο ρόλος της Διευθύντριας / του Διευθυντή, των Δομών Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου, της Διοίκησης της Εκπαίδευσης;
- Υπάρχουν «καλές πρακτικές» που μπορούμε να αξιοποιήσουμε στους τομείς που αναφέρθηκαν παραπάνω;
- Ποιά είναι η εμπειρία των εκπαιδευτικών της πράξης, των υποψήφιων εκπαιδευτικών, των ερευνητών και των πανεπιστημιακών δασκάλων;
- Το Συνέδριο στοχεύει να αναδείξει τόσο τις απόψεις που διατυπώνονται στην δημόσια συζήτηση και στην επιστημονική βιβλιογραφία στην Ελλάδα και διεθνώς όσο και το έργο των εκπαιδευτικών της σχολικής πράξης πάνω σε όλα τα συναφή ζητήματα.
Η συμμετοχή στο Συνέδριο είναι δωρεάν για Συνέδρους και Ομιλητές.
Η Επιστημονική Επιτροπή του συνεδρίου είναι:
Αλεξάνδρα Ανδρούσου, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΤΕΑΠΗ), Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Σταυρούλα Καλδή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Κώστας Μάγος, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαιδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Καφένια Μπότσογλου, Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Γιάννης Ρουσσάκης, Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής)
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη