Thumbnail
Τι αναφέρεται σε σχετική επιστολή προς τον υπουργό Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου

Το αίτημά του για διατήρηση του μαθήματος, «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης», ως μάθημα επιλογής στην τρίτη τάξη του γενικού λυκείου και πανελλαδικώς εξεταζόμενο, διατύπωσε ο πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Κωνσταντίνος Κόλλιας, με επιστολή του προς τον υπουργό Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου.

Με το μάθημα αυτό, όπως αναφέρεται στην επιστολή του προέδρου του ΟΕΕ, διδάσκεται η επιστήμη της οργάνωσης και διοίκησης που εστιάζει στις οργανωτικές δομές, στη διαχείριση και στην αποτελεσματική λειτουργία μιας οικονομικής μονάδας.

Με τη διδασκαλία των διοικητικών ευθυνών, των καθηκόντων και της διαχείρισης του παραγωγικού δυναμικού, δίνεται η δυνατότητα στο μαθητή να κατανοήσει τη σημασία του σχεδιασμού, του προγραμματισμού και της υλοποίησης ενός συνόλου ενεργειών και μέσων προκειμένου να πραγματοποιηθεί ένας επιχειρηματικός σκοπός.

Επιπρόσθετα, το μάθημα αυτό αποτελεί δομικό στοιχείο του επιστημονικού υπόβαθρου των μαθητών που επιλέγουν τον προσανατολισμό «Οικονομίας και Πληροφορικής» και οι προτιμήσεις των μαθητών για το μέχρι σήμερα διδασκόμενο μάθημα επιλογής είναι αυξημένες, αφού δημιουργούνται κάθε χρόνο σε όλα τα ΓΕΛ της χώρας πάνω από 1.200 τμήματα.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;