Εκπαίδευση προσφύγων
ΕΛΜΕ Χανίων

  Στη συνεδρίαση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Χανίων που έγινε την Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019 προτάθηκε ψήφισμα συμπαράστασης για τη δασκάλα, μέλος του συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Σάμου που είχε στοχοποιηθεί επειδή υπερασπίστηκε έμπρακτα τις θέσεις του Συλλόγου, της Ομοσπονδίας και του κλάδου συνολικά για την  εκπαίδευση των προσφυγόπουλων. Συγκεκριμένα μίλησε στα παιδιά της τάξης της, λίγες ημέρες πριν την υποδοχή των προσφυγόπουλων στο απογευματινό τμήμα, για την προσφυγιά, τον πόλεμο και την ξενοφοβία. Να σημειώσουμε ότι είναι ο ίδιος σύλλογος γονέων που έκανε αποχή των παιδιών του σχεδόν για ένα μήνα από τα μαθήματα ως ένδειξη διαμαρτυρίας στην έναρξη λειτουργίας Δομής Υποστήριξης και Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΔΥΕΠ) με 14 προσφυγόπουλα στο σχολικό κτίριο.


Η "Παρέμβαση Εκπαιδευτικών για τη Ρήξη και την Ανατροπή!" ψήφισε υπέρ της παρακάτω απόφασης που εγκρίθηκε ομόφωνα από το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Χανίων. 
  Το ψήφισμα αλληλεγγύης έχει ως εξής:  

  Το Διοικητικό Συμβούλιο της  ΕΛΜΕ Χανίων   δηλώνει την αμέριστη συμπαράσταση του και καταδικάζει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο το γεγονός της κατάθεσης αγωγής από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Βαθέος σε δασκάλα μέλος του συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Σάμου που είχε στοχοποιηθεί επειδή υπερασπίστηκε έμπρακτα τις θέσεις του Συλλόγου, της Ομοσπονδίας και του κλάδου συνολικά για την  εκπαίδευση των προσφυγόπουλων.

  Τα πρωτοβάθμια σωματεία των εκπαιδευτικών και οι Ομοσπονδίες έχουν θέση για την εκπαίδευση των μαθητών προσφύγων και μάλιστα στα πρωϊνά τμήματα των Δημόσιων Σχολείων   της χώρας, σε συνθήκες ουσιαστικής συνύπαρξης και συνεκπαίδευσης με τα ελληνόπουλα.

  Υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα κάθε παιδιού που ζει στη ελληνική επικράτεια να έχει ισότιμη πρόσβαση και εκπαίδευση στο ελληνικό σχολείο σύμφωνα με τους νόμους του κράτους και τις διεθνής συνθήκες.


  Στεκόμαστε απέναντι από κάθε μισάνθρωπη φωνή που εμποδίζει τα παιδιά του πολέμου, της φτώχειας και της αναγκαστικής προσφυγιάς να μπουν στο σχολείο.

  Ο ρόλος μας ως εκπαιδευτικοί είναι να διαπαιδαγωγούμε τους μαθητές μας έτσι ώστε πάνω απ’ όλα να αγαπούν τους ανθρώπους, να τους μάθουμε τις αξίες της αλληλεγγύης και της συλλογικότητας.

  Θεωρούμε ότι στηρίζοντας τα δικαιώματα των μαθητών προσφύγων στηρίζουμε ταυτόχρονα και τα δικαιώματα όλων των μαθητών που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες να βρίσκονται στο σχολείο με όλες τις υποστηρικτικές Δομές.

  Παλεύουμε για ένα σχολείο που θα μορφώνει όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά και εντείνουμε την πάλη για έναν κόσμο δίκαιο και ειρηνικό.     

  Ο κλάδος μας πρέπει να θωρακιστεί από αυθαίρετες και παράνομες πρακτικές μελών συλλόγων γονέων και κηδεμόνων που επιθυμούν με ταπεινά κίνητρα, που παραβιάζουν τα διεθνώς κατοχυρωμένα δικαιώματα των παιδιών, να παρεισφρήσουν στην εκπαιδευτική διαδικασία και να διαμορφώσουν σύμφωνα με τις απόψεις τους την εφαρμογή του δικαιώματος στην εκπαίδευση στην Ελλάδα.

  Ως εκπαιδευτικοί οφείλουμε να συγχαρούμε τη δασκάλα μέλος του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Σάμου που λειτούργησε όπως της επέβαλε η συνείδησή της και σύμφωνα με τις θέσεις του κλάδου και υπερασπίστηκε τα δικαιώματα όλων των παιδιών για εκπαίδευση.

  Παρ’ όλο που η αγωγή, με απαίτηση μάλιστα αποζημίωσης 50.000 ευρώ, στρέφεται εναντίον της συναδέλφισσας, την αντιμετωπίζουμε σαν να στρέφεται ενάντια σε όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας.


·    Δηλώνουμε ότι υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα κάθε παιδιού να μορφωθεί, πόσο μάλλον των παιδιών θυμάτων των ιμπεριαλιστικών πολέμων.


Ζητάμε να αποσυρθεί εδώ και τώρα η αγωγή.
Καλούμε τα σωματεία και τους φορείς του νησιού και τα εκπαιδευτικά σωματεία όλης της χώρας να στηρίξουν τη συναδέλφισσα.
Ζητάμε από το Υπουργείο Παιδείας και όλους τους αρμόδιους φορείς του να πάρουν θέση και να υπερασπιστούν όλους τους εκπαιδευτικούς που στοχοποιούνται ή διώκονται για το δικαίωμα όλων των παιδιών στην εκπαίδευση.
Βρισκόμαστε στο πλευρό της συναδέλφισσάς μας, όπως και κάθε άλλου συναδέλφου που τυχόν βρεθεί στη θέση της, και καλούμε το ίδιο να πράξει και η ΔΟΕ με νομική και οικονομική κάλυψη. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Άνοιγμα σχολείων
Σχολεία: Τι πρέπει να κάνουν άμεσα όλοι οι γονείς με παιδιά στην ΣΤ Δημοτικού
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Τι πρέπει να κάνουν άμεσα όλοι οι γονείς με παιδιά στην ΣΤ Δημοτικού