Ένα μεγάλο «Ευχαριστώ» λέει η Ρούλα Καραγιάννη, η δασκάλα που δημοσίευσε την ιστορία του πρόσφυγα μαθητή της και τα συγκινητικά λόγια που τής είπε κατά τη γιορτή για τη λήξη της σχολικής χρονιάς.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΟΣΑ ΕΊΧΕ ΓΡΑΨΕΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΣΤΟ FACEBOOK
Η ανάρτηση και το μήνυμα αλληλεγγύης της «ταξίδεψαν» σε όλη την Ελλάδα, με πάνω από 53.000 αντιδράσεις και 6.000 κοινοποιήσεις.
Η ίδια γράφει:
«Θα ήθελα να πω μόνο δυο λόγια για την απήχηση της ανάρτησής μου που "ταξίδεψε" σε όλη την Ελλάδα.
Ευχαριστώ τους 53.000 χρήστες που είχαν την ευαισθησία να τους συγκινήσει.
Ευχαριστώ τους χιλιάδες που ταξίδεψαν παντού το αντιρατσιστικό μήνυμά της και την κοινοποίησαν .
Ευχαριστώ όλους όσους μου έστειλαν μηνύματα αποδοχής, ήταν τόσα πολλά και τόσο συγκινητικά που δεν μπόρεσα να απαντήσω σε όλα.
Η οικογένεια του μαθητή μου και ο ίδιος είναι ενημερωμένοι για όλα και σας ευχαριστούν μέσα από την καρδιά τους. Τους δώσατε μεγάλη χαρά.
Τελικά έβγαλα ένα συμπέρασμα απ όλο αυτό.
Η αγάπη,όταν τη μοιράζεσαι, πολλαπλασιάζεται δεν διαιρείται.!»
Μιλώντας στο ethnos.gr αναφέρει:
«Προτού έρθει το παιδί, οι δάσκαλοι κάναµε µια σύσκεψη και αποφασίσαµε να τον αναλάβω εγώ. Η τάξη που δίδασκα ήταν η ∆’. Επειδή, λοιπόν, πιστεύω ότι τα παιδιά είναι πολύ ευκολότερο να αντιληφθούν τις δύσκολες καταστάσεις σε σχέση µε τους µεγάλους αν τους µιλήσεις µε απλότητα, µίλησα στην τάξη για τον νέο µαθητή προτού έρθει ο Μουαγιάτ. Τους είπα ότι θα έρθει ένας νέος συµµαθητής, ο οποίος δεν µιλάει τη γλώσσα µας γιατί ζούσε σε µια µακρινή χώρα όπου έγινε πόλεµος. Οτι αυτά που διαβάζουν στα παραµύθια ή ακούν στις ειδήσεις για τους πολέµους, εκείνο το παιδάκι τα έχει ζήσει. Και γι’ αυτό ακριβώς ζήτησα τη βοήθειά τους. Παρακάλεσα να αποδεχθούν τον νέο συµµαθητή τους και να τον βοηθήσουν να µάθει τη γλώσσα µας. Αυτό ήταν όλο… ∆εν χρειάστηκε να τους πω κάτι άλλο! Εµείς, οι µεγάλοι, δηµιουργούµε τις διαφοροποιήσεις. Οι άνθρωποι πρέπει να εναντιώνονται στους πολέµους και σ’ αυτούς που τους δηµιουργούν. Οχι στα παιδιά-θύµατα των πολέµων. Τα παιδιά µου στο σχολείο κατάλαβαν αµέσως όσα είπα και τους επόµενους µήνες τα εφάρµοσαν». Εντέλει ο Μουαγιάτ πήγε στο σχολείο τον Σεπτέµβριο και δεν έλειψε από κανένα µάθηµα.
«Περίπου έως τα Χριστούγεννα επικοινωνούσαµε µε νοήµατα και µε τα µάτια. Το παιδί δεν µπορούσε να καταλάβει ελληνικά. Στα διαλείµµατα και σε κάποια πεντάλεπτα που οι άλλοι µαθητές έκαναν εργασίες, τον βοηθούσα µε µαθήµατα της Α’ ∆ηµοτικού. Εκείνος µε κοιτούσε στα µάτια και έτσι καταλάβαινε αν έπρεπε να κάτσει φρόνιµος ή όλα ήταν καλά. Σιγά σιγά άρχισε να αντιλαµβάνεται το αλφάβητο και να κατανοεί ότι η λέξη παπί, λ.χ., αντιστοιχεί στο ζώο πάπια. Οµως τη µεγαλύτερη γλωσσική δουλειά την έκαναν οι συµµαθητές του! Κανένα παιδί δεν τον αποµόνωσε και στα διαλείµµατα εκείνα τον βοηθούσαν να µάθει ελληνικά.
Αυτά τα παιδιά, τα οποία αµέσως κατανόησαν το πρόβληµα και το πήραν πάνω τους, έπεισαν τελικά και τους γονείς. Με τον καιρό αρκετοί γονείς άρχισαν να βοηθούν την οικογένεια του Μουαγιάτ µε όποιον τρόπο µπορούσαν, ενώ και εγώ πήγαινα, όποτε ήταν εφικτό, στο σπίτι τους.
Οταν τελείωσε το σχολείο, στη γιορτή, ο Μουαγιάτ µε αγκάλιασε και µου είπε αυτά που έγραψα. Και συνέβη το αναπάντεχο: όχι µόνο χιλιάδες likes, ακόµα και από ανθρώπους που ήταν επιφυλακτικοί απέναντι στους µετανάστες, αλλά µε πήραν και τηλέφωνο κάποιοι να µου πουν ότι κακώς είχαν επιφυλάξεις και ότι η ιστορία του παιδιού τούς έκανε να καταλάβουν ότι το σχολείο µόνο καλό µπορεί να κάνει».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη