Thumbnail
Η ΟΛΜΕ εκφράζει προβληματισμό για τις καθυστερήσεις στην προκήρυξη των μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή

ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Κυρία Υπουργέ,

            Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ παρακολουθεί με έκδηλη ανησυχία τη μεγάλη καθυστέρηση στο ζήτημα των διορισμών μονίμων εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή.

Ύστερα από τη συνάντηση με την Υφυπουργό Παιδείας κα Ζαχαράκη διαπιστώνουμε ότι είναι πολύ πιθανό οι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή να πραγματοποιηθούν τα Χριστούγεννα, προκαλώντας σοβαρά προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία των συγκεκριμένων σχολείων. Επίσης διαπιστώσαμε ότι σημαντικότατα ζητήματα, όπως η κατανομή των θέσεων ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ειδικότητα παραμένουν ανοιχτά, προκαλώντας  εύλογες ανησυχίες.

 

Κυρία Υπουργέ,

            Eίναι γεγονός ότι το μόνιμο προσωπικό στα ειδικά σχολεία είναι είδος υπό εξαφάνιση, ενώ πάμπολλα τμήματα ένταξης δεν λειτούργησαν παρά τις πραγματικές ανάγκες.

            Παρά τα χρόνια προβλήματα της Ειδικής Αγωγής, ιδιαίτερα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την τελευταία σχολική χρονιά έγινε ένα μικρό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση με την αύξηση του αριθμού των αναπληρωτών ΕΑ, που προσελήφθησαν.

Είναι όμως προφανές ότι το μείζον ζήτημα της επαρκούς στελέχωσης όλων των δομών της ΕΑ δεν επιλύθηκε και εκατοντάδες μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες δεν έτυχαν της εκπαίδευσης που δικαιούνται σε μία ευνομούμενη δημοκρατική Πολιτεία.

            Παράλληλα καταγράφεται η αδράνεια των Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας που παρουσιάζουν επί τουλάχιστον μία δεκαετία  πλασματικά μειωμένες τις ανάγκες για προσωπικό στην Ειδική Εκπαίδευση στη Δευτεροβάθμια, μη ιδρύοντας τις απαιτούμενες οργανικές θέσεις.

            Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ διεκδικεί:

 

  • Οι διορισμοί των μονίμων εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή να γίνουν σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες, όπως αυτές καταγράφηκαν με τις προσλήψεις αναπληρωτών το τελευταίο σχολικό έτος.
  • Πριν την οριστικοποίηση των τελικών πινάκων επιβάλλεται να γίνει η κατανομή των θέσεων ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ειδικότητα, έτσι ώστε να μην υπάρχει καμία υπόνοια διαβλητότητας.
  • Να προχωρήσει το Υπουργείο Παιδείας άμεσα στην ίδρυση οργανικών θέσεων σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Η κατάθεση τροπολογίας από την προηγούμενη κυβέρνηση, η οποία δεν ψηφίστηκε λόγω των πρόωρων εκλογών, κινείτο  προς τη σωστή κατεύθυνση.

Σε κάθε περίπτωση το Δ.Σ της ΟΛΜΕ δηλώνει ότι η εκπαίδευση των  παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες αποτελεί σοβαρότατη υποχρέωση, που η Ελληνική Πολιτεία πρέπει να αντιμετωπίσει με ευαισθησία και σοβαρότητα και σε όλο το εύρος της. Είναι αδιανόητο να προσφέρεται η απαραίτητη στήριξη στα πρώτα έτη της μαθητικής τους πορείας και το ελληνικό κράτος να τα εγκαταλείπει αβοήθητα, όταν αυτά περνούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα