Drone Made in Greece απθ

"Το μη-επανδρωμένο αερόχημα είναι γεωμετρίας blended-wing-body, σταθερής πτέρυγας, παρέχοντας τη δυνατότητα κάθετης απογείωσης-προσγείωσης. Αυτό αποτελεί και τη μεγαλύτερη καινοτομία του έργου" σύμφωνα με τον καθηγητή και διευθυντή του ΕΜΡΣ, Κύρο Υάκινθο.

Ήταν 4 Αυγούστου 2016, όταν το πρώτο «Made in Greece» μη-επανδρωμένο αερόχημα (UAV) έκανε την παρθενική του πτήση, διάρκειας 15 λεπτών.  Έναν μήνα αργότερα το HCUAV RX-1, που δεν ήταν ένα απλό drone, αλλά ζύγιζε περισσότερα από 180 κιλά και είχε μήκος 4 μέτρα «προσγειώθηκε» στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, στον εκθετήριο χώρο του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.

Για δέκα ημέρες, χιλιάδες επισκέπτες θαύμασαν αυτό που θεωρητικά έμοιαζε ακατόρθωτο: στην καρδιά της οικονομικής κρίσης μηχανικοί -καθηγητές και υποψήφιοι διδάκτορες του ΑΠΘ- ξεκινώντας από μια λευκή κόλλα χαρτί και συνεργαζόμενοι με ελληνικές εταιρείες, απέδειξαν ότι

 

Η συνέχεια του άρθρου εδώ...

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thessaloniki
Επικίνδυνα παιχνίδια στην Εγνατία: Παιδιά κρέμονταν από λεωφορείο εν κινήσει
Αδιανόητο περιστατικό στη Θεσσαλονίκη: Νεαροί κρέμονται σε αστικό λεωφορείο με κίνδυνο τη ζωή τους
Επικίνδυνα παιχνίδια στην Εγνατία: Παιδιά κρέμονταν από λεωφορείο εν κινήσει
vivlio_molyvia.jpg
Σύσκεψη ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ: «Όχι στις εκδικητικές διώξεις, όχι στην εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης»
ΟΙΕΛΕ: Στόχος της κυβέρνησης είναι η σταδιακή αντικατάσταση του τωρινού εκπαιδευτικού συστήματος από εμπορικές υπερδομές που θα χορηγούν τίτλους...
Σύσκεψη ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ: «Όχι στις εκδικητικές διώξεις, όχι στην εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης»