Επιστολή ΔΟΕ σε Κεραμέως-Ζαχαράκη για τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή
Μέτρο για την κατανομή  θα πρέπει να αποτελέσει το μαθητικό δυναμικό και οι πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες ανά βαθμίδα κάτι που αποτυπώνεται από την καταγραφή των προσλήψεων αναπληρωτών σε βάθος χρόνου- τουλάχιστον 10ετίας- καθώς και ο αριθμός των κενών και ήδη συστημένων οργανικών θέσεων στην εκπαίδευση και όχι να κυριαρχήσει η λογική των ισορροπιών μεταξύ των κλάδων.

Την άμεση πραγματοποίηση  τουλάχιστον 2.500 διορισμών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ζητά η Διδασκαλική Ομοσπονδία με επιστολή της προς την υπουργό και την υφυπουργό Παιδείας. Η επιστολή έχει ως εξής: 

 

Κυρία Υπουργέ, 
κυρία Υφυπουργέ 
 
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει αναδείξει σε κάθε ευκαιρία και σε όλους τους  τόνους τη θέση του για την άμεση πραγματοποίηση των χιλιάδων διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών που έχει ανάγκη η εκπαίδευση (για την αναγκαιότητα των οποίων, απόδειξη αποτελεί και ο εξαιρετικά μεγάλος αριθμός των αναπληρωτών των οποίων η πρόσληψη επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο – κάτι που αναδείχθηκε και στο κείμενο της αναφοράς της Δ.Ο.Ε. στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου). 

Ο κλάδος έχει ως ψηφισμένη θέση του και από την 88η Γ.Σ.  την αντίθεσή του στα όσα προβλέπει ο Ν.4589/19 για το σύστημα διορισμών μόνιμων και προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του οποίου έχει ζητήσει την απόσυρση. Είναι άμεση και επιτακτική η ανάγκη για δίκαιο σύστημα προσλήψεων και διορισμών με αναγνώριση του συνόλου της προϋπηρεσίας των συναδέλφων που στήριξαν και συνεχίζουν να στηρίζουν το δημόσιο σχολείο επί σειρά ετών.  
 
 Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. , δίχως να τρέφει την οποιαδήποτε αυταπάτη σχετικά με τις ρυθμίσεις του Ν.4589 και με την απαίτηση της πραγματοποίησης πολύ περισσότερων διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών (σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών και με βάση τις θέσεις του συνδικαλιστικού κινήματος) από τους 4.500 που δεν επαρκούν, εκφράζει την έντονη ανησυχία του σχετικά με τους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών (χρονοδιάγραμμα και νομικό πλαίσιο των 4.500 διορισμών στην Ειδική Αγωγή και των διορισμών στη Γενική Αγωγή, επίλυση του ζητήματος σχετικά με την έγκαιρη καταβολή του παράβολου, άδικος αποκλεισμός εκπαιδευτικών χωρίς πτυχίο εξομοίωσης, διορισμοί εκπαιδευτικών με καταστρατήγηση των πινάκων και επίκληση σε «δήθεν» τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις που δημιουργούν τεράστιο ζήτημα ισονομίας στην αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών) καθώς και για το ζήτημα της κατανομής των 4.500 διορισμών στην Ειδική Αγωγή.  

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζει, για μια ακόμη φορά, ότι μέτρο για την κατανομή  θα πρέπει να αποτελέσει το μαθητικό δυναμικό και οι πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες ανά βαθμίδα κάτι που αποτυπώνεται από την καταγραφή των προσλήψεων αναπληρωτών σε βάθος χρόνου- τουλάχιστον 10ετίας- καθώς και ο αριθμός των κενών και ήδη συστημένων οργανικών θέσεων στην εκπαίδευση και όχι να κυριαρχήσει η λογική των ισορροπιών μεταξύ των κλάδων.  

Κι επειδή το κυρίαρχο κριτήριο επιβάλλεται να είναι το μαθητικό δυναμικό που θα ωφεληθεί από τους διορισμούς των μόνιμων εκπαιδευτικών (με ιδιαίτερη έμφαση στις ευαίσθητες και κρίσιμες για την παροχή υποστήριξης ηλικιακά ομάδες της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης καθώς και των δύο πρώτων τάξεων του δημοτικού σχολείου), οφείλουμε να τονίσουμε ότι οι  συστημένες οργανικές θέσεις (και όσες πρέπει να δημιουργηθούν και είναι σε εκκρεμότητα π.χ. τμήματα ένταξης, οργανικές θέσεις δασκάλων, νηπιαγωγών και ειδικοτήτων στα ειδικά σχολεία κλπ) είναι και θα πρέπει να είναι με διαφορά  περισσότερες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, κάτι το οποίο καταδεικνύει την ανάγκη για, τουλάχιστον, 2.500 διορισμούς εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ώστε να καλυφθούν με όρους όχι συντεχνιακών αλλά μορφωτικών αναγκών των μαθητών, οι μόνιμες θέσεις.   
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολικός εκφοβισμός: Το νέο μοριοδοτούμενο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/01

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εγκεφ
Η χρωματοποιία και η σύνδεση με τον ανθρώπινο εγκέφαλο

Πολύ συχνά οι ειδικοί για να εκλαϊκεύσουν τις έρευνές τους περιγράφουν τα μάτια και ευρύτερα τον οπτικό εγκέφαλο σαν φωτογραφικές μηχανές ή, έστω,...

Η χρωματοποιία και η σύνδεση με τον ανθρώπινο εγκέφαλο
εκαβ3
Τραγωδία στη Λάρισα: Νεκρός 67χρονος άντρας σε νταλίκα
Οι αστυνομικές αρχές ειδοποιήθηκαν για την ύπαρξη αίματος έξω από μια παρκαρισμένη νταλίκα, και αμέσως έσπευσαν στο σημείο, όπου βρήκαν το αποτρόπαιο...
Τραγωδία στη Λάρισα: Νεκρός 67χρονος άντρας σε νταλίκα
δκσξ
Σοκάρουν οι δορυφορικές εικόνες πριν και μετά τις πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Η κατάσταση παραμένει εξαιρετικά δύσκολη και η καταγραφή των ζημιών μέσω δορυφορικών εικόνων αποδεικνύει την ακραία φύση των καταστροφών που...
Σοκάρουν οι δορυφορικές εικόνες πριν και μετά τις πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
επαλ
«Δεν άγγιξε κανείς ούτε μια τρίχα μαθητή»: Τι λέει ο διευθυντής του 1ου ΕΠΑΛ Πάτρας για το επεισόδιο μεταξύ μαθητών
Ο διευθυντής υπογράμμισε ότι δεν υπήρξε καμία μορφή σωματικής βίας, σημειώνοντας χαρακτηριστικά πως "δεν έπεσε ξύλο, ούτε αγγίχτηκε ούτε μια τρίχα...
«Δεν άγγιξε κανείς ούτε μια τρίχα μαθητή»: Τι λέει ο διευθυντής του 1ου ΕΠΑΛ Πάτρας για το επεισόδιο μεταξύ μαθητών