Γράφει: Dr Αργύρης Δ. Ψαλίδας, MEd
«Αστοχία» στις νέες οδηγίες για τη διαχείριση της διδακτέας-εξεταστέας ύλης του πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος της Φυσικής της Γ΄ τάξης ημερήσιου Γενικού Λυκείου, Γ΄ και Δ΄ τάξεων εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020.
Εκδόθηκαν τελικά οι πολυαναμενόμενες νέες οδηγίες για τη διαχείριση της διδακτέας-εξεταστέας ύλης του πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος της Φυσικής της Γ΄ τάξης ημερήσιου Γενικού Λυκείου, Γ΄ και Δ΄ τάξεων εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020 (έγγραφο του ΥΠΑΙΘ με Αρ. Πρωτ. 157353/Δ2/08-10-2019). Στις οδηγίες όμως αυτές ενυπάρχει μία αστοχία:
Από το ΚΕΦ 5. ΕΠΑΓΩΓΗ, του βιβλίου: «ΦΥΣΙΚΗ-ΤΕΥΧΟΣ Β΄», οι εκπαιδευτικοί καλούνται να μη διδάξουν τα προβλήματα 43, 44, 45, 52-57, 61, 63-69, ενώ παροτρύνονται να αξιοποιήσουν τα υπόλοιπα προβλήματα και ασκήσεις του κεφαλαίου στο προηγούμενο ΚΕΦ. 4 ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ, του βιβλίου «ΦΥΣΙΚΗ-ΤΕΥΧΟΣ Α΄». Συνεπώς οι εκπαιδευτικοί καλούνται να διδάξουν την άσκηση 40 και να μη διδάξουν το πρόβλημα 67. Ας δούμε όμως τις εκφωνήσεις της άσκησης 40 και του προβλήματος 67:
Είναι προφανές ότι η άσκηση και το πρόβλημα αφορούν βασικά στο ίδιο σενάριο: την είσοδο επίπεδου αγώγιμου πλαισίου σε ομογενές μαγνητικό πεδίο, του οποίου οι δυναμικές γραμμές είναι κάθετες στο πλαίσιο, με σταθερή ταχύτητα.
Συνεπώς οι υπεύθυνοι του ΙΕΠ θα πρέπει να διορθώσουν την αστοχία και να διευκρινίσουν αν το σενάριο αυτό πρέπει ή όχι να διδαχθεί στα παιδιά.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη