Να επισπεύδονται οι διαδικασίες των υπηρεσιακών μεταβολών ώστε από την επόμενη σχολική χρονιά να γίνονται νωρίτερα οι προσλήψεις αναπληρωτών στα σχολεία σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας.
Στόχος του υπουργείου είναι «να επισπεύσουμε τις υπηρεσιακές μεταβολές των μόνιμων εκπαιδευτικών για την επόμενη χρονιά, έτσι ώστε και η πρόσληψη των αναπληρωτών να γίνεται νωρίτερα» τόνισε μιλώντας από τη Βουλή η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη.
«Αυτό το ότι 5 και 6 Σεπτεμβρίου ένας άνθρωπος θα πρέπει -ή και 30 Σεπτεμβρίου και 15 Νοεμβρίου- να πάρει τη βαλίτσα και την οικογένεια και να αλλάζει περιοχές, είναι κάτι το οποίο νομίζω ότι πρέπει να το αντιμετωπίσουμε. Και πρέπει να το αντιμετωπίσουμε με έγκαιρη ενημέρωση αυτών των ανθρώπων» προσέθεσε.
Αναφορικά με τις φετινές προσλήψεις, η υφυπουργός ανέφερε:
- Η πρώτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών έγινε στις 5/9. Ήταν μια αρκετά μεγάλη, πολύ εκτεταμένη πρόσληψη αναπληρωτών. Η αμέσως επόμενη ήταν στις 30/9. Προχωρήσαμε σε συμπληρωματική διαδικασία αποσπάσεων ανθρώπων οι οποίοι δεν δέχθηκαν τη θέση λόγω αυτών των αντικινήτρων που σας είπα πριν, δηλαδή, της απαλοιφής της διπλής μοριοδότησης, των κινήτρων που είχαν να πάνε σε απομακρυσμένα μέρη. Προχωρήσαμε σε άμεση αποστολή καινούριων αναπληρωτών.
- Θα ήθελα να σας δώσω και τους αριθμούς για την Κάσο, για να είναι πλήρης η απάντηση. Στην πρώτη φάση εστάλησαν πενήντα πέντε εκπαιδευτικοί. Στη δεύτερη φάση εξήντα τέσσερις εκπαιδευτικοί και ένας εκπαιδευτικός μειωμένου ωραρίου και στις συμπληρωματικές τοποθετήσεις που σας είπα πριν από λίγο είκοσι οκτώ εκπαιδευτικοί με έναν εκπαιδευτικό μειωμένου ωραρίου. Προχωρήσαμε άμεσα στο να αναζητήσουμε νέες πιστώσεις. Μάλιστα ενεκρίθησαν από το Ελληνικό Κοινοβούλιο την προηγούμενη εβδομάδα.
- Άμεσα, επίσης, θα προχωρήσουμε και σε επόμενη φάση πρόσληψης αναπληρωτών, έτσι ώστε να προχωρήσουμε από το προσωρινό που σας είπα πριν στο μόνιμο, στο να μπορέσουμε να καλύψουμε τη χρονιά.
- Θα σκέφτεστε -κι έχετε δίκιο- ότι αυτά δεν είναι μόνιμα μέτρα. Θα συζητήσουμε λοιπόν ξανά το πλαίσιο πρόσληψης αναπληρωτών και μόνιμου προσωπικού έτσι ώστε να αποτελεί και η νησιωτική και ηπειρωτική Ελλάδα, τα δυσπρόσιτα μέρη ένα ελκυστικό προορισμό, έτσι ώστε να μη μιλάμε για κενά ειδικά στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα αλλά και στο σύνολο των μαθημάτων.
- Να πάμε να συζητήσουμε, λοιπόν, ακριβώς τα μέτρα τα οποία -όπως είπα και πριν- θα ξανακάνουν ελκυστικές αυτές τις απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας που μας χρειάζονται, μας ζητούν και ζητούν έγκαιρα και έγκυρα -αν θέλετε- την κάλυψη των αναγκών.
Διαβάστε ακόμα:
Σ. Ζαχαράκη: Κίνητρα για τους εκπαιδευτικούς που πηγαίνουν σε απομακρυσμένες περιοχές
Νέα ρύθμιση στη Βουλή: Υποχρεωτική η φοίτηση των προσφυγοπαίδων στα σχολεία
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη