Το τελευταίο διάστημα η εκπαιδευτική κοινότητα παρακολουθεί με ανησυχία τις αρνητικές εξελίξεις που συνδέονται με την ολοένα μεγαλύτερη υπονόμευση των υποστηρικτικών δομών εκπαίδευσης.
Η νυν πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ακολουθώντας την ίδια γραμμή με την προηγούμενη και παρά τις προφορικές διαβεβαιώσεις περί νομοθέτησης τροπολογίας που κατέθεσε η ΠΟΣΕΕΠΕΑ , η οποία θα έλυνε το πρόβλημα, δεν προέβλεψε τελικά την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού στα ΚΕΣΥ . Άμεση συνέπεια της υπονομευτικής αυτής πολιτικής είναι τα δύο επόμενα έτη οι επαγγελματίες με περισσότερη προϋπηρεσία και εμπειρία να διοριστούν μόνο σε ειδικά σχολεία και τα ΚΕΣΥ να στελεχώνονται κυρίως με αναπληρωτές οι οποίοι θα έχουν πολύ λιγότερη εμπειριά και γνώση του αντικειμένου με όλες τις επακόλουθες δυσλειτουργίες που θα προκαλέσει αυτή η πολιτική απόφαση. Παράλληλα το Υπουργείο και η τοπική αυτοδιοίκηση υπονομεύουν συστηματικά τα Β' ΚΕΣΥ σε Αττική και Θεσσαλονίκη καθώς δεν παρέχουν τους κατάλληλους χώρους, την υλικοτεχνική υποδομή και τα επιστημονικά εργαλεία για την άσκηση του έργου τους.
Ωστόσο, παρά τον πόλεμο που δέχονται , τα ΚΕΣΥ έχουν καταφέρει σε σύντομο χρονικό διάστημα να μειώσουν τις λίστες αναμονής αιτημάτων, σε αναλογικά μεγαλύτερο βαθμό από τους προκατόχους τους. Επίσης έχουν καταφέρει να υποστηρίζουν με διεπιστημονικές ομάδες τις σχολικές μονάδες αποδίδοντας συγκριτικά καλύτερα και με μεγαλύτερη συχνότητα επισκέψεων στα σχολεία από τα ΚΔΑΥ/ΚΕΔΔΥ, θέτοντας με αυτόν τον τρόπο υπό αμφισβήτηση την επιθετική ρητορική περί '' υδροκέφαλών '' δομών που υιοθέτησε από την πρώτη της ομιλία στην βουλή η κα . Κεραμέως.
Σε αναμονή του νομοσχεδίου για τις αλλαγές στις υποστηρικτικές δομές εκπαίδευσης το Υπουργείο πρέπει να αφήσει πίσω τις σκοπιμότητες, την μικροπολιτική και την τακτική της υπονόμευσης και αντ' αυτών να βασιστεί στα χειροπιαστά θετικά αποτελέσματα και την επιστημονική τεκμηρίωση προχωρώντας ,είτε στην κάλυψη των οργανικών θέσεων των ΚΕΣΥ μέσω των επικείμενων προκηρύξεων για την πλήρωση θέσεων στην γενική εκπαίδευση, αυξάνοντας ταυτόχρονα τον αριθμό των θέσεων, είτε να προχωρήσει άμεσα σε έκδοση νέας προκήρυξης αποκλειστικά για τις υποστηρικτικές δομές εκπαίδευσης .
Η συμπερίληψη σε αυτή τη προκήρυξη και θέσεων για τις ΕΔΕΑΥ είναι πλέον αυτονόητη. Κι αυτό γιατί οι τελευταίες μετά την πολυετή προσφορά τους έχουν πλέον δοκιμαστεί και καθιερωθεί στην γενική εκπαίδευση. Έτσι η σύσταση οργανικών θέσεων για τους κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους που εργάζονται σε αυτές, μετά το θετικό βήμα της δημιουργίας οργανικότητας στα τμήματα ένταξης, πρέπει να επέλθει ως φυσικό επακόλουθο με τον παράλληλο εμπλουτισμό των ΕΔΕΑΥ με όλες τις απαραίτητες ειδικότητες σύμφωνα με τις καλές πρακτικές που ακολουθούνται στο εξωτερικό.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη