Μια ανοικτή επιστολή από Επιστήμονα και Τεχνολόγο Υλικών που εργάζεται σε Πανεπιστήμιο της Αγγλίας (τα στοιχεία της στη διάθεσή μας) έλαβε και δημοσιεύει το alfavita.gr. Στην επιστολή αυτή παρουσιάζεται εν συντομία ο παραλογισμός του ελληνικού συστήματος, που αναγνωρίζει τα πτυχία των κολεγίων αλλά "διώχνει" τους αποφοίτους των πανεπιστημίων...
Ανοιχτή επιστολή
Στον κ. Πρωθυπουργό
Στην κα. Υπουργό Παιδείας
Το 2000 πέρασα στη Σχολή Θετικών Επιστημών Πάτρας, στο νεοϊδρυθέν Τμήμα Επιστήμης των Υλικών. Στη συνέχεια καθώς αναμέναμε την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων του τμήματος, τελείωσα το Μεταπτυχιακό και το Διδακτορικό μου δίπλωμα στο Πολυτεχνείο. Σήμερα ζω και εργάζομαι στην Αγγλία.
Με αφορμή τον νόμο που δίνει δικαίωμα σε αποφοίτους κολεγίων να διεκδικούν θέσεις στο δημόσιο θέλω να γνωστοποιήσω και να καταγγείλω τα εξής.
Κύριε Πρωθυπουργέ και κυρία Υπουργέ Παιδείας,
πριν κάνετε δραστικές αλλαγές στην Εκπαίδευση εις βάρος των πολιτών που εμπιστεύτηκαν την δημόσια παιδεία, βεβαιωθείτε πρώτα πως οι απόφοιτοι πολίτες των Δημοσίων Πανεπιστημίων της χώρας έχουν δικαιώματα, και πρωτίστως ότι τα δικαιώματα αυτά εφαρμόζονται.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι απόφοιτοι των τμημάτων Υλικών των Πανεπιστημίων Πατρών και Κρήτης. Έχουμε κατοχυρωμένα δικαιώματα εδώ και 10 χρόνια, σύμφωνα με το ΠΔ 45/2009 (ΦΕΚ κατοχύρωσης επαγγελματικών δικαιωμάτων των Τμημάτων Υλικών Πάτρας και Κρήτης), τα οποία ουδέποτε εφαρμόστηκαν.
Τα Τμήματα Πάτρας και Κρήτης, αλλά και ο Σύλλογος, έχουν κάνει πολλές προσπάθειες εύρεσης λύσης στέλνοντας προτάσεις και αντιπροτάσεις στη Διά βίου Μάθηση, στο ΥΠΑΙΘ και στη συνέχεια στο ΙΕΠ, ενώ θα έπρεπε να γίνει το αντίθετο.
Ξεκινήστε λοιπόν την αξιολόγηση από τα συρτάρια και τα πρωτόκολλα των Υπουργείων και δείτε γιατί αυτή η χώρα δεν πάει μπροστά. Σταματήστε να ζητάτε πίσω εξειδικευμένο προσωπικό γιατί εσείς μας διώξατε, και αν θέλετε να πάει μπροστά ο βιομηχανικός τομέας της χώρας εκμεταλλευτείτε πρώτα το εγχώριο ελληνικό εργατικό δυναμικό και μετά ζητήστε και το ξένο.
Η Εκπαίδευση είναι τα θεμέλια της κοινωνίας και όσο δεν υπάρχει εξειδικευμένο προσωπικό εκεί, δεν θα υπάρχει και εξειδικευμένο εργατικό προσωπικό στο μέλλον.
Κατέχοντας Ακαδημαϊκή θέση στην Αγγλία, είναι αστείο και παράλογο το γεγονός, πως στην Ελλάδα, δεν έχω το δικαίωμα να διδάξω ούτε σε ΔΙΕΚ (που δεν χρειάζεται καν κωδικός ΠΕ), ούτε σε σχολείο, ούτε καν σε φροντιστήριο. Έτσι οι απόφοιτοι των Τμημάτων μετράμε άνω των 10 χρόνων διαφυγόντα κέρδη από το Ελληνικό Δημόσιο καθώς δεν μπορούμε να κάνουμε τα χαρτιά μας ούτε για θέση αναπληρωτή σε σχολείο.
Παρακαλώ το ΥΠΑΙΘ να αναλάβει την ευθύνη ως εποπτικό όργανο του ΙΕΠ για να εφαρμοστεί άμεσα το ΠΔ 45/2009. Νομικά, το ΠΔ 45/2009 και μόνο αρκεί και μαθηματικά θα πρέπει να αρκεί η παρέλευση των 10 ετών και οι 3.000 φοιτητές και απόφοιτοι.
Και ειλικρινά σας τονίζω πως ποτέ δεν ήθελα να φύγω από την χώρα μου, η Ελλάδα με έδιωξε.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη