Οι σχολάρχες ζητούν εκλογίκευση (sic) ωραρίου των εκπαιδευτικών στη δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση και κατάργηση της ωρίμανσης (Δείτε εδώ).
Τι ζητάνε οι άνθρωποι και πέσατε όλοι να τους φάτε; Τι ζητάνε; Δεν ζητάνε δα και δέσιμο με αλυσίδες στο κουπί της γαλέρας και μαστίγιο σ’ αυτόν που τολμά λίγο να λοξοκοιτάξει. Δεν ζητάνε μείωση της ημερήσιας μερίδας φαγητού των κωπηλατών.
Αγαπητοί μου επιχειρηματίες της εκπαίδευσης, σας έχω μία πρόταση ακόμα πιο αποτελεσματική:
Το υπουργείο παιδείας να προμηθευτεί βραχιολάκια με GPS και βομβητές, τα οποία θα τοποθετούνται στους καρπούς των ιδιωτικών εκπαιδευτικών και θα ηχούν συναγερμό όταν ο κρατούμενος … εεε συγνώμη ο εκπαιδευτικός ήθελα να πω, θα απομακρύνεται πάνω από 5 μέτρα από την έδρα. Θα είναι δε εξοπλισμένα και με εκρηκτικό μηχανισμό, ο οποίος θα εκρήγνυται και θα τιμωρεί με ακρωτηριασμό τον αναιδή εκπαιδευτικό που θα τολμήσει να εξέλθει από το χώρο της φυλακής υψίστης ασφαλείας … εεε συγνώμη από το εκπαιδευτήριο ήθελα να πω.
Σα δεν ντρέπεστε λέω εγώ αχάριστοι εκπαιδευτικοί, τολμάτε να διαμαρτύρεστε για τους άγιους αυτούς ανθρώπους, που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι από τη μία να κάνουν οικονομία στο κράτος και από την άλλη να βελτιώσουν το επίπεδο της παρεχόμενης εκπαίδευσης, μέσω της προσέγγισης του μέσου όρου του ΟΟΣΑ για τις ώρες διδασκαλίας και υποχρεωτικού ωραρίου.
Σα δε ντρέπεστε, κοπρόσκυλα, που δεν σας φτάνουν τα λεφτά που σας δίνουν, βγαλμένα από το αίμα τους, προκειμένου να το παίζεται εσείς δάσκαλοι, κοροϊδεύοντας την κοινωνία, με μόνο έξι ώρες την ημέρα δουλειά;
Ας σοβαρευτούμε λίγο τώρα και ας προσπαθήσουμε να δώσουμε μία κατά το δυνατόν τεκμηριωμένη απάντηση στους αγαπητούς σχολάρχες, αν και νομίζω ότι δεν θα πιάσει τόπο και δεν θα ακουστεί, διότι φαίνεται πλέον, ότι το μόνο που τους οξύνει την ακοή είναι ο ήχος που κάνει το χρυσάφι όταν στοιβάζεται στα χρηματοκιβώτιά τους.
Φιλάνθρωποι μου εσείς επιχειρηματίες της μόρφωσης, έμποροι της γνώσης, μην ψεύδεστε. Οι έλληνες εκπαιδευτικοί εργάζονται πάνω από το μέσο όρο του ΟΟΣΑ. Για του λόγου του αληθές, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του κέντρου μελέτης και τεκμηρίωσης (ΚΕΜΕΤΕ), ο μέσος όρος διδακτικών ωρών στην Ευρωπαϊκή Ένωση για το Γυμνάσιο είναι 19,1 ώρες, για το Λύκειο 18,4 ενώ για την Ελλάδα 18,5 αντίστοιχη του μέσου όρου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (19,1 και 18,4 στην Ελλάδα υπάρχουν στοιχεία γενικά για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και όχι ξεχωριστά για το Γυμνάσιο και το Λύκειο).
Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί, ως προς το χρόνο εργασίας, συνολικά σε ετήσια βάση εργάζονται κατά μέσο όρο 1.170 ώρες σε Γυμνάσιο και Λύκειο, ενώ ο μέσος όρος του ΟΟΣΑ είναι 1.199 ώρες για το Γυμνάσιο και 1.166 για το Λύκειο, ενώ για την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι 1.133 και 1.108 ώρες αντίστοιχα.
Ο μέσος όρος της καθαρής εργάσιμης εβδομάδας για τους εκπαιδευτικούς των σχολείων του ΟΟΣΑ είναι 38,6 εβδομάδες, ενώ στην Ελλάδα οι εργάσιμες εβδομάδες για τους εκπαιδευτικούς είναι 39, λίγο πάνω από τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης των 27 χωρών.
Και βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το ωράριο εβδομαδιαίας εργασίας των ελλήνων εκπαιδευτικών φτάνει τις 30 ώρες τουλάχιστον υποχρεωτικά, αλλά στην πράξη μπορεί να φτάσει και τις 40 και περιλαμβάνει πλήθος γραφειοκρατικών εργασιών και καθηκόντων προκειμένου να λειτουργήσει το σχολείο. (Εργασία σπίτι, προετοιμασία της διδασκαλίας για την επόμενη, διόρθωση γραπτών εργασιών, ετοιμασία εορταστικών ημερίδων και εσπερίδων κ.λπ. και έτσι προκύπτει αυξημένος όγκος ωρών που ξεπερνά κατά πολύ το ημερήσιο 8ωρο).
Το υπουργείο για να πείσει την κοινή γνώμη ότι οι εκπαιδευτικοί εργάζονται λίγο στη χώρα μας, διαστρεβλώνει την αλήθεια και αυτά τα στρεβλά στοιχεία δίνει και στον ΟΟΣΑ, στα οποία αναφέρει, για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μόνο το καταληκτικό διδακτικό ωράριο των 16 ωρών, ενώ στην πραγματικότητα το ωράριο των καθηγητών στη δευτεροβάθμια αρχίζει από τις 21 ώρες την εβδομάδα και μειώνεται ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας σε 19, 18 και τελικά 16 ώρες μετά την εικοσαετία.
Αφήστε λοιπόν τις ανακρίβειες κύριοι σχολάρχες και κοιτάξτε να διορθώσετε τα του οίκου σας. Μην ασχολείστε υποκριτικά και μη σας πιάνει πόνος για τους καημένους τους αναπληρωτές που πρέπει να εμφανιστούν ξαφνικά και εντός τριημέρου στα σχολεία για πρόσληψη, με ποινή τριετούς αδιοριστίας.
Αντί για αυτό προβληματιστείτε για το γεγονός ότι ο εκπαιδευτικός που απασχολείτε στα εκπαιδευτήριά σας, πετάει τη σκούφια του για πρόσληψη ως αναπληρωτής και σας τα βροντάει στη μέση της χρονιάς, για να αυτοεξοριστεί στις εσχατιές της πατρίδας μας για μια θέση αναπληρωτή. Εάν ήταν οι όροι εργασίας που του προσφέρετε ανθρώπινοι και όχι γαλέρας, θα το έπραττε;
Αυτό θα πρέπει να προβληματίσει και τους γονείς που στέλνουν τα παιδιά τους στα σχολεία σας. Άραγε με ποια όρεξη και αγάπη για την εκπαιδευτική διαδικασία εργάζονται οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί στα «ευαγή» ιδρύματά σας – εκπαιδευτήριά σας, όταν οι συνθήκες εργασίας είναι αυτές που είναι; Ποια η ποιότητα της μόρφωσης που μεταλαμπαδεύετε στους μαθητές σας;
Μην φέρεστε υποκριτικά, θέλοντας να μας πείσετε ότι αυτό που σας ενδιαφέρει είναι να κάνετε οικονομία στο κράτος μέσω του περιορισμού των διορισμών που θα αποφευχθούν από ενδεχόμενη αύξηση ωραρίου. Αυτό για το οποίο πρέπει να μας πείσετε είναι ότι δεν σκέπτεστε μόνο τα ταμεία σας και την περαιτέρω μείωση του εργασιακού σας κόστους.
Πείστε μας ότι σκέφτεστε μόνο το καλό των μαθητών, της κοινωνίας και της εκπαίδευσης και όχι τα παραπάνω.
Πάντως, αν όντως σκέφτεστε μόνο τα ταμεία σας και όχι το καλό των μαθητών και παρόλα αυτά κάνετε αυτήν την πρόταση στο υπουργείο, σας αναγνωρίζω ότι η υποκριτική σας ικανότητα αξίζει όσκαρ. Μετά από αυτό μπορούμε να φωνάξουμε όλοι μας: And the Oscar goes to Σχολάρχες!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη