Κεραμέως για κλειστά σχολεία: Δεν θα χαθεί η σχολική χρονιά
Τα εναλλακτικά σενάρια που εξετάζονται για να αναπληρωθεί το χαμένο έδαφος από το κλείσιμο των σχολείων

Για τα εναλλακτικά σενάρια που εξετάζονται για να αναπληρωθεί το χαμένο έδαφος από το κλείσιμο των σχολείων λόγω κορονοϊού μίλησε η Νίκη Κεραμέως στον ΣΚΑΪ.

Η υπουργός Παιδείας δήλωσε κατηγορηματικά ότι σε κάθε περίπτωση «δεν θα χαθεί  η σχολική χρονιά, ούτε το ακαδημαϊκό εξάμηνο».

Τα τρία σενάρια:

  • Επέκταση του σχολικού έτους
  • Μετακύλιση της ημερομηνίας έναρξης των πανελλαδικών
  • Μείωση της εξεταστέας ύλης

Ιδιαίτερα για τις πανελλαδικές διευκρίνισε ότι στόχος είναι «να μείνουμε  όσο πιο κοντά στην σταθερή ημερομηνία έναρξης».

Όπως ανέφερε η υπουργός Παιδείας, πρώτος γνώμονας είναι η προστασία της δημόσιας υγείας και γι’ αυτό τον λόγο η απόφαση που θα ληφθεί θα εξαρτηθεί από τις συστάσεις των επιστημόνων τους οποίους όπως είπε «ακούμε με πολύ μεγάλη πειθαρχία».

Η Ν. Κεραμέως ισχυρίστηκε ότι η εξ’ αποστάσεως διδασκαλία έχει γίνει δεκτή με ενθουσιασμό από την εκπαιδευτική κοινότητα. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε πρόσφατη τηλεδιάσκεψη με εκπαιδευτικούς «συμμετείχαν 110%», δηλαδή ακόμη και εκπαιδευτικοί που δεν είχαν προσκληθεί να συμμετάσχουν.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Γιατροί
Ηλεκτρονική συνταγογράφηση: «Μισή ώρα για κάθε παραπεμπτικό»
«Μισή ώρα για κάθε παραπεμπτικό» καταγγέλλει ο γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος (ΟΕΝΓΕ) Πάνος Παπανικολάου, ο...
Ηλεκτρονική συνταγογράφηση: «Μισή ώρα για κάθε παραπεμπτικό»