«Απορίες ενός δασκάλου...»
«Μήπως τελικά θεωρούν εμάς τους δασκάλους, τις οικογένειές μας αλλά και τις οικογένειες των μαθητών πειραματόζωα;»- Επιστολή εκπαιδευτικού στο alfavita.gr

Σήμερα συμπληρώνονται σαράντα και πλέον ημέρες από την αναστολή λειτουργίας των σχολείων και όλο αυτό το διάστημα παρακολουθούμε με αγωνία τις εξελίξεις αυτής της πρωτόγνωρης κατάστασης που βιώνουμε και ευτυχώς είναι ενθαρρυντικές.

Τις τελευταίες μέρες που έχουν αρχίσει οι συζητήσεις για την επιστροφή στην "κανονικότητα" και διαβάζοντας έναν καταιγισμό δηλώσεων-εκτιμήσεων από την πολιτική ηγεσία και όχι μόνο, για το πότε θα ανοίξουν τα σχολεία, δημιουργούνται εύλογα απορίες... Θα σταθώ σε μια από αυτές τις δηλώσεις.

Σε αυτή του Υπουργού Υγείας που διάβασα στο alfavita, όπου μεταξύ άλλων αναφέρει:

"...Το δεύτερο μέτρο ήταν το κλείσιμο των σχολείων, σύμφωνα με τις εισηγήσεις της επιτροπής. Ειδικά τα μικρά παιδιά, δε θα μπορούσαν να πάρουν και να τηρήσουν μέτρα προστασίας, όπως το να βάζουν αντισηπτικό και να μην πλησιάζουν το ένα το άλλο ή να μη βάζουν τα χέρια στο πρόσωπό τους. Θα διέσπειραν έτσι, άθελα τους, τον ιό στους μεγαλύτερους και κυρίως στις ευπαθείς ομάδες, τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας. Είναι και ίδια η δομή της ελληνικής κοινωνίας τέτοια, η αλληλεγγύη και η αλληλοστήριξη στην οικογένεια δηλαδή, που μας έκανε να προχωρήσουμε πρώτα με τα σχολεία. Τα σχολεία θα ανοίξουν, αλλά με προϋποθέσεις και προφυλάξεις".

Από την άλλη πλευρά διαβάζω ότι σχεδιάζεται να ανοίξουν πρώτα τα Δημοτικά Σχολεία, ύστερα η τρίτη τάξη του Λυκείου και ίσως καθόλου οι υπόλοιπες τάξεις Λυκείου και Γυμνασίου.

Η απόλυτη αντίφαση με όλες τις παραπάνω δηλώσεις αλλά και με ανάλογες δηλώσεις ειδικών λοιμωξιολόγων! Σαν να λέμε δηλαδή ότι αρχικά τα μικρά παιδιά δε θα μπορούσαν να πάρουν και να τηρήσουν μέτρα προστασίας, ενώ τώρα θα είναι σε θέση να το κάνουν.

Σίγουρα, εκείνο που τους ενδιαφέρει δεν είναι μήπως τα παιδιά μείνουν "αμόρφωτα", αφού το γνωστό φιλότιμο του δασκάλου δε θα επέτρεπε κάτι τέτοιο δουλεύοντας από το πρωί μέχρι αργά το βράδυ για τα διαδικτυακά εξ αποστάσεως μαθήματα.

Να μας πουν ξεκάθαρα, ότι πρέπει οι γονείς να γυρίσουν στις δουλειές τους και επειδή τα μικρά παιδιά δεν μπορούν να μείνουν μόνα τους στο σπίτι, πρέπει να τα "παρκάρουν" στο σχολείο ανεξάρτητα από τις συνέπειες ενός πιθανού πισωγυρίσματος.

Μήπως τελικά θεωρούν εμάς τους δασκάλους, τις οικογένειές μας αλλά και τις οικογένειες των μαθητών πειραματόζωα; Να σημειωθεί ότι τα Δημόσια Σχολεία στη χώρα μας δε διαθέτουν ούτε στο ελάχιστο την υποδομή αυτών άλλων ευρωπαϊκών χωρών όπως η Δανία, της οποίας το πρότυπο πρέπει να συμβουλευτούμε σύμφωνα με δηλώσεις έγκριτου επιστήμονα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

krio_1.jpg
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
Τσουχτερό κρύο θα επικρατήσει σήμερα Κυριακή, με την ψυχρή εισβολή να επηρεάζει ήδη τον καιρό της χώρας μας, καθώς η πτώση της θερμοκρασίας είναι...
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία