«Εν μέσω πανδημίας και χωρίς ουσιαστικό διάλογο η κατάθεση του νομοσχεδίου για την Παιδεία»
Ανακοίνωση της Δημοκρατικής Συνεργασίας Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας έδωσε στη δημοσιότητα το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, που περιλαμβάνει σαρωτικές αλλαγές σε Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (Πρότυπα και πειραματικά σχολεία, Αγγλικά στο νηπιαγωγείο, αλλαγές στην κατανομή των ωρών διδασκαλίας, μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα, σχολικός κανονισμός, ποινή αναπληρωτών για μη ανάληψη υπηρεσίας, αλλαγές προγραμμάτων σε δημοτικό - γυμνάσιο - λύκειο, τράπεζα θεμάτων, βάση του 10, αλλαγή στον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ, αξιολόγηση σχολικών μονάδων κι εκπαιδευτικών, εκλογή πρυτάνεων κλπ).

Είναι προφανές πως αντέγραψε τακτικές των προηγούμενων υπουργών Παιδείας των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, Φίλη και Γαβρόγλου, που όλα τα σημαντικά νομοθετήματα, τα περνούσαν με τα σχολεία κλειστά. Από τον κ. Φίλη η κατάργηση των σχολείων ΕΑΕΠ και η υποβάθμιση του ολοήμερου σχολείου αποφασίστηκε στις διακοπές του Πάσχα του 2016, ενώ από τον κύριο Γαβρόγλου το Π.Δ.79/2017 υπογράφηκε το καλοκαίρι του 2017, το σύστημα προσλήψεων κατατέθηκε στις διακοπές Χριστουγέννων 2018 και το νέο Λύκειο στις διακοπές Πάσχα 2019.

Χωρίς να λάβει υπόψη της τη συνολική αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας, που την καλούσε να μην προχωρήσει τώρα, που τα σχολεία είναι κλειστά και επιδεικνύοντας μια πρωτοφανή αλαζονεία, καταργεί το δημοκρατικό κεκτημένο δεκαετιών, όπου τα νομοσχέδια συζητούνταν, πριν κατατεθούν στη Βουλή, ευρύτατα με τους θεσμικούς φορείς (ΔΟΕ-ΟΛΜΕ), αλλά και ολόκληρη την κοινωνία.

Υπενθυμίζουμε ότι ο Νόμος 3848/10 -που τόσο επικρίθηκε από την εκπαιδευτική κοινότητα- συζητήθηκε επί τρίμηνο και ψηφίστηκε τον Μάιο του 2010, με τα σχολεία ανοικτά.

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καταγγέλλει την πρακτική της Υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως και της Υφυπουργού «αγγλικής γλώσσας» Σοφίας Ζαχαράκη, που δείχνουν περιφρόνηση προς την εκπαιδευτική κοινότητα και τα θεσμοθετημένα όργανα των εκπαιδευτικών και τις καλεί να μην προχωρήσουν στην κατάθεση και ψήφιση του πολυνομοσχεδίου εν μέσω πανδημίας και με τα σχολεία κλειστά.

Οι αλλαγές και οι μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία χρειάζονται ευρύτατο διάλογο με όλους τους φορείς, που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία, και συναινέσεις για να αντέχουν στον χρόνο και να μην αλλάζουν από κυβέρνηση σε κυβέρνηση κι από υπουργό σε υπουργό με θύματα, τελικά, τους μαθητές.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aei_panepisthimia_aithousa_class_amfitheatro.jpg
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
Οι υποψήφιοι που θέλουν να διεκδικήσουν μετεγγραφή καταρτίζουν τον Ιούλιο το μηχανογραφικό με βάση το συγκεκριμένο πλαίσιο μοριοδότησής τους
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
astinomia-peripoliko
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
Για 16 ολόκληρα χρόνια παρέμενε «αόρατος» στις Αρχές, ο 49χρονος φιλόλογος από τον Βύρωνα που συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης από την...
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα