Εργαστήριο μετάδοσης ή μη του κοροναϊού το ελληνικό σχολείο
Γράφει Δ. Βασίλειος Παπαχρήστου, Αιρετός ΠΥΣΔΕ Σερρρών

Την 28η Απριλίου 2020 ανακοινώθηκε επίσημα από την Ελληνική Πολιτεία ότι οι μαθητές της Γ λυκείου επιστρέφουν την 11η Μαΐου 2020 στις σχολικές αίθουσες και αργότερα χρονικά και οι μαθητές των άλλων τάξεων του λυκείου και του γυμνασίου.

Την 29η Απριλίου 2020 θα ακούσουμε και άλλα.

Οι λαμβάνοντες τις αποφάσεις αυτές, το μόνο σίγουρο είναι ότι δε γνωρίζουν τι  σημαίνει δημόσιο Ελληνικό Σχολείο.

Απαιτούμε από την κα υπουργό την 29 Απριλίου 2020 να μας ενημερώσει:

Το ποσοστό των εκπαιδευτικών της βθμιας εκπαίδευσης που ηλικιακά είναι άνω των πενήντα πέντε (55) ετών.

Το ποσοστό των εκπαιδευτικών που έχουν προβλήματα υγείας.

Το ποσοστό της ανωτέρω ομάδας που διδάσκουν μαθήματα Γ Λυκείου.

Πόσα τετραγωνικά μέτρα και άρα πόσες σχολικές αίθουσες χρειάζεται η κάθε μία σχολική μονάδα για να λειτουργήσει η Γ λυκείου σύμφωνα με τα μέτρα που ανακοινώθηκαν.

Πόσα τετραγωνικά μέτρα πρέπει να είναι το γραφείο των διδασκόντων σε κάθε σχολική μονάδα ούτως ώστε να διατηρηθούν οι περιορισμοί που όρισε η Ελληνική πολιτεία;

Συγγνώμη το ξέχασα!!! Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας ΣΚΈΦΤΕΤΑΙ τα καλύτερα για τους εκπαιδευτικούς και για αυτό το λόγο εκχώρησε σε κάθε σχολική μονάδα της Ελληνικής Επικράτειας τους δικούς της άνετους χώρους των γραφείων της, μη πω  και ακόμη μεγαλύτερους ούτως ώστε να αποτελέσουν το γραφείο του συλλόγου διδασκόντων και να έχουν απόσταση μεταξύ τους όχι δύο μόνον μέτρων αλλά πολύ μεγαλύτερη. Ευχαριστούμε πολύ κα υπουργέ!!! Δε θα το λησμονήσουμε ποτέ.

Να μας ενημερώσει η κα υπουργός, αν γνωρίζει βεβαίως, πώς οι μαθητές θα μπορέσουν να εισέρχονται στις σχολικές αίθουσες ευρισκόμενοι σε απόσταση δύο μέτρων μεταξύ τους, αλλά και με ποιο τρόπο θα βρίσκονται οι μαθητές κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων στον αύλειο χώρο.

Γνωρίζει κανείς το πρωτόκολλο ή όχι;;

Λάθος ερώτηση κάνω βρε αδελφέ!!!

Εδώ οι εκπαιδευτικοί δίδαξαν μέσω τηλεκπαίδευσης στους μαθητές τους χωρίς κανείς να τους ενημερώσει - εκπαιδεύσει θα έχουν πρόβλημα στο να δημιουργήσουν ένα δικό τους πρωτόκολλο ή να το εφαρμόσουν αφού βεβαίως το προσαρμόσουν στην περίπτωση κάθε σχολικής μονάδας!!!

Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτονται στο υπουργείο.  

Και πιθανόν να σκέφτονται ότι και πάλι  οι εκπαιδευτικοί θα αναγκαστούν να προμηθευθούν τα απαραίτητα μέσα, μάσκες – αντισηπτικά – γάντια, ιδίοις εξόδοις.

Και μιας και μάθαμε και αυτόν τον όρο , ανοσία αγέλης, μάλλον θέλουν να τη δοκιμάσουν στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Είναι προτιμότερο να βγει η Ελληνική πολιτεία και να μας πεί ότι δεν μπορούμε για οικονομικούς λόγους να διατηρήσουμε άλλο κλειστές τις σχολικές μονάδες παρά οι της Ελληνικής πολιτείας να αυτοακυρώνονται όταν αλλάζουν τις απόψεις τους, βλέπε περί ιικού φορτίου των μαθητών όπου στις 11 Μαρτίου ήταν μεγάλο και άρα επικίνδυνοι και τώρα δεν τρέχει τίποτα.

Είναι δεδομένο ότι την ευθύνη για τα όποια αρνητικά φαινόμενα εμφανιστούν την αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου η πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας.

Είναι επίσης δεδομένο ότι όλοι αυτοί που μίλησαν για τα παιδιά, για τα σχολεία, χωρίς εμάς αλλά για το δικό μας λειτούργημα, για το δικό μας χώρο εργασίας, για τα δικά μας παιδιά, δε γνωρίζουν τι σημαίνει διενέργεια Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Πανελλαδικές εξετάσεις δεν είναι μόνον οι αίθουσες όπου εξετάζονται οι μαθητές. Απλή αναφορά κάνω είναι μεταξύ άλλων και το βαθμολογικό κέντρο.

Ξέρετε, οι του υπουργείο εκείνος ο χώρος όπου πραγματοποιείται η βαθμολόγηση των γραπτών.

Και βεβαίως γίνεται κατανοητό ότι οι πιο προσοντούχοι Έλληνες πολίτες δηλαδή οι εκπαιδευτικοί δεν τρώμε κουτόχορτο για να μην καταλαβαίνουμε ότι κάποιοι παίζουν στην πλάτη μας.

Ούτε πειραματόζωα είμαστε και ούτε θέλουμε να γίνουμε διότι κάποιοι το επιθυμούν.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 11/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ερασμους
Ευρωπαϊκή Προοπτική στην Κάλυμνο: Μαθητές του 1ου ΓΕΛ Καλύμνου επισκέφθηκαν το Europe Direct Νοτίου Αιγαίου
«Η υπεύθυνη του γραφείου τους ενθάρρυνε να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που τους προσφέρονται και να γίνουν ενεργοί πολίτες της Ευρώπης»
Ευρωπαϊκή Προοπτική στην Κάλυμνο: Μαθητές του 1ου ΓΕΛ Καλύμνου επισκέφθηκαν το Europe Direct Νοτίου Αιγαίου
κινα αμερικη
Ανησυχία για πλήρη ρήξη ΗΠΑ–Κίνας: Η Κίνα αποκαλεί τις κινήσεις Τραμπ ως «αστείες»
Το Πεκίνο τραβάει χειρόφρενο στους δασμούς, ενώ ο Τραμπ περιμένει ένα τηλεφώνημα που ίσως δεν έρθει ποτέ
Ανησυχία για πλήρη ρήξη ΗΠΑ–Κίνας: Η Κίνα αποκαλεί τις κινήσεις Τραμπ ως «αστείες»
σχολικος τροχονομος
Σχολικοί τροχονόμοι: Όταν οι κινητοποιήσεις φέρνουν αποτελέσματα
Γονείς και εργαζόμενοι ενώθηκαν για να διορθώσουν κάτι που έθετε σε κίνδυνο την ασφάλεια των παιδιών και το πενιχρό εισόδημα δεκάδων γυναικών
Σχολικοί τροχονόμοι: Όταν οι κινητοποιήσεις φέρνουν αποτελέσματα