Καταγγελία: Τοποθέτησαν ήδη κάμερες σε σχολικές τάξεις
Όπως τονίζει η Οργάνωση Κω της ΚΝΕ, «ενώ η πλειοψηφία των καθηγητών στα σχολεία του νησιού καταδικάζουν την τοποθέτηση καμερών, μια χούφτα διευθυντάδες “με το έτσι θέλω” και εκβιάζοντας καθηγητές, τους πιέζουν να αναμεταδίδουν το μάθημα διαδικτυακά».

Την τοποθέτηση καμερών στο 2ο ΓΕΛ της Κω καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η Οργάνωση Κω της ΚΝΕ. Όπως τονίζεται, «ενώ η πλειοψηφία των καθηγητών στα σχολεία του νησιού καταδικάζουν την τοποθέτηση καμερών μέσα τις σχολικές τάξεις, μια χούφτα διευθυντάδες “με το έτσι θέλω” και εκβιάζοντας καθηγητές, τους πιέζουν να αναμεταδίδουν το μάθημα διαδικτυακά».

Η Οργάνωση Κω της ΚΝΕ καλεί τους μαθητές «να καταδικάσουν στην πράξη την εξέλιξη αυτή, με αποχή από τα μαθήματα που υπάρχουν κάμερες».

Παράλληλα στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται: «Να πάρουν πίσω τις κάμερες από το 2ο ΓΕΛ και να μην τολμήσουν να τοποθετήσουν σε άλλα σχολεία».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Μετά την ανακοίνωση του πολυνομοσχεδίου για την Παιδεία εν μέσω καραντίνας, που επηρεάζει όλους τους μαθητές από Δημοτικά μέχρι Πανεπιστήμια, η κυβέρνηση αποφάσισε να φέρει με έκτακτη τροπολογία και με συνοπτικές διαδικασίες την αναμετάδοση των μαθημάτων του σχολείου στο διαδίκτυο!

Η ταχύτητα της κυβέρνησης να υλοποιήσει την απαράδεκτη απόφαση, τοποθετώντας κάμερες στο 2ο ΓΕΛ έσπασε το “φράγμα του ήχου”, μιας και είναι από τα ελάχιστα σχολεία πανελλαδικά που έχει γίνει!Την ίδια στιγμή δεν είδαμε τέτοια ανησυχία για τα σχολεία του νησιού μας που ξεκινάνε κάθε χρόνο με μεγάλα κενά σε υποδομές και εκπαιδευτικούς και παραμένουν έτσι για πολλούς μήνες. Δεν είδαμε τέτοια γρηγοράδα να φτιαχτούν τα σχολεία του νησιού μας μετά τον σεισμό του 2017 και που φτιάχτηκαν μόνο μετά από κινητοποιήσεις όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας 2 χρόνια αργότερα!

Μάλιστα, είναι απαράδεκτο πως ενώ η πλειοψηφία των καθηγητών στα σχολεία του νησιού καταδικάζουν την τοποθέτηση καμερών μέσα τις σχολικές τάξεις, μια χούφτα διευθυντάδες “με το έτσι θέλω” και εκβιάζοντας καθηγητές, τους πιέζουν να αναμεταδίδουν το μάθημα διαδικτυακά.

Οι μαθητές της Κω δεν θα γίνουν πειραματόζωα αυτής της νέας διαδικασίας!

Αν η κυβέρνηση νοιαζόταν να μη χάσει το μάθημα κανένας μαθητής που ανήκει σε ευάλωτη ομάδα, θα είχε δώσει σε όλους τους μαθητές τον απαραίτητο σύγχρονο εξοπλισμό για την τηλεκπαίδευση και δεν θα “έταζε” τάμπλετ για όλους, που την επομένη γινόταν “δανεικά τάμπλετ για ελάχιστους”.

Αν η κυβέρνηση δεν μετρούσε τις ανάγκες των μαθητών σε ευρώ, θα έπαιρνε όλα τα ουσιαστικά μέτρα ανοίγματος των σχολείων (απολύμανση, καθαριότητα, μέσα ατομικής προστασίας, κατάλληλες αίθουσες), για να μην αισθάνεται κανείς εκπαιδευτικός ή μαθητής ανασφάλεια να γυρίσει στο σχολείο.

Αν η κυβέρνηση νοιαζόταν πραγματικά για τους μαθητές, θα έπαιρνε όλα τα μέτρα για την ισότιμη τηλεκπαίδευση για όσους μαθητές δεν μπορούν να πάνε στο σχολείο, για ενισχυτική διδασκαλία για όσα παιδιά το έχουν ανάγκη! Αυτά δεν μπορεί να τα λύσει ένα βίντεο από τη σχολική αίθουσα.

Ο τρόπος που διδάσκεται το μάθημα, το τι λέγεται ανάμεσα στους μαθητές και τον καθηγητή, το τι θα πει ο κάθε μαθητής εν ώρα μαθήματος δεν μπορεί να γίνει με όρους “τηλεοπτικού ριάλιτι”, που κανείς δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα μαγνητοσκοπηθεί και διαδοθεί σε άσχετα μέσα.

Οι μαθητές ξέρουν πολύ καλά πως στη σχολική τους τάξη είναι “μια οικογένεια” με τους συμμαθητές και τους καθηγητές τους. Μαθαίνουν όλοι μαζί, ανταλλάσσουν γνώμες και απόψεις, βοηθούν ο ένας τον άλλον, αισθάνονται ελεύθεροι να κάνουν την πλάκα τους. Είναι επικίνδυνη και αντιπαιδαγωγική πράξη η διαδικασία αυτή να βιντεοσκοπείται.

Η ζωή και το σχολείο μας δε θα γίνει ριάλιτι, πρέπει να μας βρουν απέναντί τους. 

Καλούμε τους μαθητές εδώ και τώρα να καταδικάσουν στην πράξη την εξέλιξη αυτή, με αποχή από τα μαθήματα που υπάρχουν κάμερες! Καλούμε άμεσα τα 15μελή και τα 5μελή των σχολείων να συνεδριάσουν και να πάρουν αποφάσεις καταδίκης! Να ενημερωθούν όλοι οι μαθητές με οποιονδήποτε τρόπο, είτε πάνε είτε όχι στο σχολείο! Να πάρουν πίσω τις κάμερες από το 2ο ΓΕΛ και να μην τολμήσουν να τοποθετήσουν σε άλλα σχολεία! Οι σχεδιασμοί αυτοί να βρουν απέναντί τους μαθητές».

UPDATE:

Όπως επισημαίνει ο διευθυντής της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας στο alfavita.gr, η παραπάνω καταγγελία δεν ισχύει, ενώ τονίζει ότι «οι καθηγητές είναι ελεύθεροι να επιλέξουν το τρόπο που θα υποστηρίξουν τους μαθητές που δεν μπορούν να έρθουν στο σχολείο». Αναλυτικά η ανάρτηση Εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aei_panepisthimia_aithousa_class_amfitheatro.jpg
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
Οι υποψήφιοι που θέλουν να διεκδικήσουν μετεγγραφή καταρτίζουν τον Ιούλιο το μηχανογραφικό με βάση το συγκεκριμένο πλαίσιο μοριοδότησής τους
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
astinomia-peripoliko
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
Για 16 ολόκληρα χρόνια παρέμενε «αόρατος» στις Αρχές, ο 49χρονος φιλόλογος από τον Βύρωνα που συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης από την...
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα