Μεταθέσεις με το σταγονόμετρο …Μεταθέσεις ΠΕ11 (Φυσικής Αγωγής) στη Δ΄Αθήνας πρόκληση…
Ανακοίνωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών (ΑΣΕ) στην ΕΛΜΕ Νότιας Αθήνας

Τις προηγούμενες ημέρες ανακοινώθηκαν οι μεταθέσεις των συναδέλφων όλων των κλάδων για το σχολικό έτος 2019-20. Για μία ακόμη χρονιά συνεχίστηκε το αίσχος της ουσιαστικής απαγόρευσης των μεταθέσεων για τη συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων που βρίσκονται στη δυσχερή θέση να εργάζονται επί πολλά χρόνια μακριά από την περιοχή συμφερόντων τους και να διατηρούν δύο νοικοκυριά σε διαφορετικά μέρη της χώρας (βλ. εδώ την πρόσφατη σχετική ανακοίνωση της Πανελλαδικής Γραμματείας Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ http://edupame.gr/content/stin-pepatimeni-ton-proigoymenon-hronon-kai-oi-fetines-metatheseis-de.). Για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση ευθύνονται διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις που δεν πραγματοποίησαν ούτε ένα διορισμό και κρατούν σε καθεστώς ομηρίας χιλιάδες συναδέλφους.

Παρά το γεγονός ότι πραγματοποιήθηκαν ελάχιστες μεταθέσεις συνέβη ένα γεγονός που προκαλεί προβληματισμό και ανησυχία. Ενώ στο σύνολο της επικράτειας δόθηκαν φέτος δεκαέξι (16) μόλις μεταθέσεις σε συναδέλφους Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) στη Βθμια, οι δεκατρείς (13) από αυτές δόθηκαν προς την περιοχή μετάθεσης της ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας και μάλιστα την ώρα που στη συγκεκριμένη περιοχή υπηρετούν ήδη δώδεκα (12) συνάδελφοι Φυσικής Αγωγής χωρίς οργανική θέση, στη διάθεση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι διαθέσιμες οργανικές θέσεις θα καλυφθούν από τους συναδέλφους που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ καθώς και από τους συναδέλφους που φέτος πήραν τη μετάθεσή τους, αδιακρίτως, με μόνο κριτήριο τα μόρια μετάθεσης. Δηλαδή, οι συνάδελφοι που βρίσκονται εδώ και χρόνια στη διάθεση κινδυνεύουν να μείνουν και πάλι χωρίς οργανική θέση εφόσον είναι βέβαιο ότι νεομετατεθέντες συνάδελφοι διαθέτουν περισσότερα μόρια μετάθεσης.

Το γεγονός αυτό κατήγγειλαν οι συνάδελφοι ΠΕ11 (Φυσικής Αγωγής) στη Συνέλευση της ΕΛΜΕ την Πέμπτη 21 Μαΐου ζητώντας από το σωματείο να πάρει θέση και να ενεργήσει προκειμένου να δοθούν εξηγήσεις και να υπάρξει ουσιαστική στήριξη.

Δεν γεννώνται απλώς ερωτηματικά για τα κριτήρια των συγκεκριμένων μεταθέσεων, αλλά και για το γεγονός ότι ενώ όλη η Ελλάδα «χωρούσε» τρεις μεταθέσεις καθηγητών Φυσικής Αγωγής, στη Δ΄ Αθήνας εγκρίθηκαν δεκατρείς! Αυτό αποπνέει οσμή ρουσφετιού και χρίζει διερεύνησης.

Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών προτείνει:

  1. το ΔΣ της ΕΛΜΕ να ζητήσει εξηγήσεις από τον προϊστάμενο της ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας ως προς το ποιες υπήρξαν οι ενέργειες της Υπηρεσίας του σχετικά με το θέμα. Πόσα κενά δηλώθηκαν από το ΠΥΣΔΕ Δ΄ Αθήνας προς το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο για τον συγκεκριμένο κλάδο και με ποια κριτήρια. Ποια ήταν η θέση που πήραν τα μέλη του Συμβουλίου. Κατόπιν, το ΔΣ να ζητήσει εξηγήσεις από το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο σχετικά με τους λόγους – κριτήρια της απόφασής του για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής. Ιδιαιτέρως για τις μεταθέσεις στη ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας.  Η ΕΛΜΕ και οι ενδιαφερόμενοι συνάδελφοι δικαιούνται άμεση ενημέρωση.
  2. ανεξάρτητα από τα όποια αποτελέσματα της διερεύνησης, δεν είναι δυνατόν οι ήδη ευρισκόμενοι στη διάθεση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου να μην προηγηθούν στις τοποθετήσεις σε οργανικά κενά. Το αντίθετο θα ήταν μεγάλη αδικία σε βάρος τους.

Ρόλος της ΕΛΜΕ είναι να δείξει στα μέλη της ότι είναι εδώ για να τα προστατεύει, να τα ατσαλώνει, να τα κάνει να νοιώθουν ότι έχουν δύναμη, να τους δίνει έμπρακτα ελπίδα και το καλό παράδειγμα ώστε να σηκώσουν κεφάλι και να αντισταθούν στη βαρβαρότητα που τους επιβάλλεται διαχρονικά από όλες τις κυβερνήσεις, ιδιαίτερα την τελευταία δεκαετία. Όποιοι ζουν μέσα στο συνδικαλιστικό κίνημα γνωρίζουν καλά ότι αυτό δεν είναι κάτι εύκολο, αλλά ούτε και αμελητέο.

Παράλληλα, απαιτούμε εδώ και τώρα ικανοποίηση των αιτήσεων μετάθεσης των χιλιάδων συναδέλφων που μένουν εγκλωβισμένοι μακριά από τις περιοχές συμφερόντων τους, με κριτήριο τις αληθινές εκπαιδευτικές ανάγκες και όχι τους νόμους που έκλεισαν σχολεία, συνέπτυξαν τμήματα, αύξησαν το διδακτικό ωράριο, αύξησαν και αυξάνουν τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα. Ταυτόχρονα, διεκδικούμε μαζικούς μόνιμους διορισμούς για όλους τους συναδέλφους συμβασιούχους αναπληρωτές. Έχουμε πρωτοστατήσει στον αγώνα για όλα αυτά. Απαιτούμε, επίσης, διαφάνεια και ίσα μέτρα και σταθμά για όλους. Επειδή οι νόμοι συνολικά είναι άδικοι, δεν θα κλείσουμε τα μάτια μπροστά σε αποφάσεις που, κατ’ ουσίαν, διαιρούν τον κλάδο και στρέφουν τον έναν εργαζόμενο ενάντια στον άλλο.

Καλούμε και τις άλλες παρατάξεις του ΔΣ του σωματείου μας να πάρουν αντίστοιχη θέση. Να αναλάβουν τη δική τους ευθύνη, πολύ περισσότερο που ΣΥΝΕΚ και Παρεμβάσεις εκπροσωπούνται στο ΠΥΣΔΕ Δ’ Αθήνας, προκειμένου η ΕΛΜΕ να πράξει τα αυτονόητα.

Αργυρούπολη, 24-Μαϊ-20

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ