kinitopoiisi kentriki 2
Αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς: Συνέχεια στο δρόμο της ελαστικοποίησης των εργασιακών σχέσεων και της διαιώνισης της αδιοριστίας!

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ν. ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Η κυβέρνηση της Ν.Δ., μέσα από το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, διατηρεί στο ακέραιο το νόμο 4589/19 (ΣΥΡΙΖΑ – Γαβρόγλου) για τους αναπληρωτές.

Με το νομοσχέδιο η κατάσταση χειροτερεύει ακόμα περισσότερο για τους χιλιάδες αναπληρωτές – συμβασιούχους εκπαιδευτικούς.

  • Με τις διατάξεις για την αύξηση των μαθητών ανά τάξη από 22 σε 25 για Νηπιαγωγεία και Δημοτικά αλλά και για τον καθορισμό του ανώτατου αριθμού μαθητών ανά τάξη στη Δευτεροβάθμια με Υπουργική Απόφαση -άρθρο 50- ανοίγει διάπλατα ο δρόμος για τη μείωση των προσλήψεων, για την απόλυση συναδέλφων.
  • Με τις διατάξεις για την κατά προτεραιότητα κάλυψη των κενών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.) -άρθρο 48- το Υπουργείο Παιδείας ομολογεί ότι δε θα υπάρχει από την αρχή της χρονιάς όλο το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό σε όλες τις δομές (Σ.Μ.Ε.Α.Ε, ΚΕ.ΣΥ., Τμήματα Ένταξης, Παράλληλη Στήριξη). Η διάταξη για την «κατά προτεραιότητα κάλυψη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων» ομολογεί με τον πιο επίσημο τρόπο πως το κράτος θα αφήνει ακάλυπτα χιλιάδες κενά για μήνες σε όλες τις υπόλοιπες τάξεις και τις ειδικότητες, ενώ οι εργαζόμενοι θα γίνονται λάστιχο από δομή σε δομή για να “μπαλώνουν τρύπες”.
  • Οι διατάξεις για την Παράλληλη Στήριξη -άρθρο 51– μετατρέπουν του συναδέλφους σε εργαζόμενους “πασπαρτού”. Ο αναπληρωτής/ρια που προσλαμβάνεται στην Παράλληλη Στήριξη θα μπορεί με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή (και πάντα με το επιχείρημα των έκτακτων υπηρεσιακών αναγκών) να μετακινείται εντός Περιφέρειας σε οποιαδήποτε δομή ειδικής αγωγής χρηματοδοτείται από Ευρωπαϊκά κονδύλια (δηλαδή παντού)! Για παράδειγμα θα μπορεί να μετακινείται από την Παράλληλη Στήριξη σε Δημοτικό Σχολείο του Αγρινίου σε Ειδικό Σχολείο του Πύργου Ηλείας. Ο εργαζόμενος γίνεται λάστιχο! Δεν ξέρει αν θα προσληφθεί, πού θα τοποθετηθεί, πόσο θα μείνει, σε τι δομή θα ξεκινήσει και πού θα καταλήξει στο τέλος της χρονιάς. Η απόλυτη ισοπέδωση κάθε έννοιας εργασιακών δικαιωμάτων.
  • Διατηρείται το πλαφόν των 120 μηνών στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών και θεσμοθετούνται και νέοι “κόφτες” στην προϋπηρεσία: προσμέτρηση έως 60 μήνες στα δυσπρόσιτα -άρθρο 42- και κατάργηση της προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε σε άλλον κλάδο -άρθρο 43.
  • Τιμωρούνται για μια ακόμα φόρα οι αναπληρωτές, που επί 20 και πλέον χρόνια έχουν πάρει στις πλάτες τους τη λειτουργία των δημόσιων σχολείων. Αντί να παρθούν ουσιαστικά μέτρα στήριξης της διαβίωσής τους εκτός του τόπου μόνιμης κατοικίας τους, τιμωρούνται με 2ετή ή 3ετή αποκλεισμό από τους πίνακες σε περίπτωση μη ανάληψης υπηρεσίας.
  • Μειώνεται κατά 25% το κονδύλι από το Πρόγραμμα Δημοσίων Δαπανών του 2021 για προσλήψεις αναπληρωτών, κάτι που θα οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα κάλυψης των κενών την επόμενη χρονιά, που ούτως ή άλλως θα έχει αυξημένες ανάγκες, εξαιτίας μιας πιθανής επανεμφάνισης της πανδημίας του covid -19.

Αναπληρωτές και μόνιμοι εκπαιδευτικοί, όλο το προηγούμενο διάστημα μπήκαμε μπροστά στη μάχη για τη στήριξη των μαθητών μας, για να μπορέσουν να λειτουργήσουν τα σχολεία. Η κυβέρνηση, αντί για μέτρα στήριξης ετοιμάζει τις απολύσεις μας!

Για τους συμβασιούχους ζητάμε:

ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ – ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

  • Άμεση εξασφάλιση του απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού που θα καλύψει τις αυξημένες εκπαιδευτικές ανάγκες της  επόμενης χρονιάς.
  • Άμεση μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών όλων των ειδικοτήτων, πλήρους και μειωμένου ωραρίου,  που εργάζονται τα τελευταία χρόνια στα σχολεία με ταυτόχρονη κατάργηση του νόμου Γαβρόγλου.
  • Καμία απόλυση. Στις 21 του Ιούνη να υπάρξει αυτόματη ανανέωση ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ που υπογράφτηκαν μέσα στη σχολική χρονιά 2019-2020 για ακόμα ένα έτος.
  • Άμεση πρόσληψη όλων των αναπληρωτών σε μια φάση ώστε να μην υπάρχουν κενά με την έναρξη των μαθημάτων τη νέα σχολική χρονιά (2020 – 2021) που θα ξεκινήσει νωρίτερα.
  • Να προχωρήσουν άμεσα οι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ-ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ

  • ΕΞΙΣΩΣΗ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ. Να μην χρεωθεί καμία μέρα κανονικής άδειας στους αναπληρωτές που θα πάρουν την άδεια ειδικού σκοπού. Να μη γίνει καμία περικοπή αποδοχών από το επίδομα μη ληφθείσας άδειας. Καμία περικοπή στην προϋπηρεσία.
  • Ειδική μέριμνα για τις μεταφορές των εκπαιδευτικών (μείωση εισιτηρίου, αύξηση δρομολογίων). Επίδομα μετακίνησης για όσους χρησιμοποιούν το δικό τους μέσο για λόγους ασφάλειας.
  • Όλοι οι συνάδελφοι να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε ένα σχολείο, για όσο διάστημα διαρκεί η πανδημία.
  • Να παρθούν μέτρα για τους συναδέλφους της παράλληλης στήριξης, ώστε να τηρείται η αναγκαία απόσταση εκπαιδευτικού-μαθητή και ταυτόχρονα εξασφάλιση της μαθησιακής διαδικασίας (π.χ. εξασφάλιση κατάλληλου χώρου).

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΜΑΣ, ΣΕΠΕ ΚΑΙ ΕΛΜΕ, ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 9/6, ΣΤΙΣ 12.00, ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Διατροφή
8 συμβουλές ευεξίας και αντιγήρανσης: Τι πρέπει να αλλάξετε στον τρόπο ζωής και διατροφής σας
Ο Dr. Greger προτείνει μια προσιτή προσέγγιση που βασίζεται στην προσαρμογή της διατροφής και του τρόπου ζωής και θεωρείται ο πιο αποτελεσματικός και...
8 συμβουλές ευεξίας και αντιγήρανσης: Τι πρέπει να αλλάξετε στον τρόπο ζωής και διατροφής σας
αυτισμός
Νέα έρευνα φέρνει ένα καινούργιο «εργαλείο» για την πρώιμη διάγνωση της διαταραχής του αυτισμού
Μια νέα έρευνα φέρνει ένα νέο «εργαλείο» που θα μπορούσε να διευκολύνει αυτήν τη διαδικασία, αναλύοντας τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά μιμούνται τη...
Νέα έρευνα φέρνει ένα καινούργιο «εργαλείο» για την πρώιμη διάγνωση της διαταραχής του αυτισμού