Συνεδρίαση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Δυτ. Θεσ/νίκης στις 26-6-2020 με θέμα: «Προσδιορισμός λειτουργικών κενών στις σχολικές μονάδες της Δυτικής Θεσσαλονίκης»
Το ΠΥΣΠΕ κατά πλειοψηφία 3 -2 (καταψήφισαν οι αιρετοί) κατέγραψε τα κενά ως εξής:
ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Κλάδοι | Περιγραφή | Οργανικές Θέσεις-διάθεση | Απαιτούμενοι | Μη διαθέσιμοι (με θητεία-άδειες-συνταξιοδοτήσεις-εξωτερικό-άλλοι λόγοι) | Ελλείψεις εκπ/κών 2020 | Ελλείψεις εκπ/κών 2019 |
ΠΕ 70 | Δάσκαλοι | 2132 | 2028 | 173 | -69 | -140 |
ΠΕ 60 | Νηπιαγωγοί | 613 | 710 | 43 | -140 | -75 |
ΠΕ 06 | Αγγλικών | 216 | 262 | 19 | -65 | -25 |
ΠΕ11 | Φυσικής Αγωγής | 238 | 260 | 21 | -43 | -32 |
ΠΕ 79 | Μουσικής | 50 | 86 | 5 | -41 | -48 |
ΠΕ 05 | Γαλλικών | 25 | 25 | 2 | -2 | 0 |
ΠΕ 07 | Γερμανικών | 38 | 44 | 3 | -9 | -10 |
ΠΕ 86 | Πληροφορικής | 55 | 111 | 4 | -60 | -57 |
ΠΕ 91 | Θεάτρου | 0 | 56 | 0 | -56 | -55 |
ΠΕ 08 | Καλλιτεχνικών | 10 | 110 | 0 | -100 | -112 |
ΣΥΝΟΛΟ |
|
|
|
| -585 | -554 |
ΣΜΕΑΕ
Κλάδοι | Περιγραφή | Οργανικές Θέσεις-διάθεση | Απαιτούμενοι | Μη διαθέσιμοι (με θητεία-άδειες-συνταξιοδοτήσεις-εξωτερικό-άλλοι λόγοι) | Ελλείψεις εκπ/κών 2020 | Ελλείψεις εκπ/κών 2019 |
ΠΕ 70 | Δάσκαλοι | 109 | 190 | 18 | -99 | -84 |
ΠΕ 60 | Νηπιαγωγοί | 27 | 36 | 2 | -11 | -8 |
ΠΕ11 | Φυσικής Αγωγής | 5 | 9 |
| -4 | -3 |
ΠΕ16 | Μουσικής | 0 | 5 |
| -5 | -4 |
Πε 08 | Καλλιτεχνικών | 0 | 4 |
| -4 | -3 |
ΠΕ 86 | Πληροφορικής | 0 | 4 |
| -4 | -3 |
ΠΕ 91 | Θεατρικής Αγωγής | 0 | 2 |
| -2 | -2 |
ΣΥΝΟΛΟ |
|
|
|
| -129 | -107 |
Καταψηφίσαμε γιατί ο υπολογισμός των τμημάτων έγινε με βάση την πρωτοφανή στη σύγχρονη εκπαιδευτική ιστορία αύξηση του αριθμού των μαθητών/τριών ανά τμήμα: ξεκινώντας από το Νηπιαγωγείο και την Α’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου το 2020-21 η αναλογία μαθητών/τμήμα ανεβαίνει από το 22 στο 25, ενώ ταυτόχρονα τίθεται κατώτερο όριο 15 μαθητών για τον χωρισμό των τμημάτων, απλουστεύοντας τις διαδικασίες για την υποχρεωτική μετακίνηση παιδιών σε άλλα σχολεία και συνεχίζοντας την πολιτική της αδιοριστίας.
Το εκπαιδευτικό κίνημα διεκδικεί:
- Για κάθε δύο τμήματα ολοημέρου ορισμός ενός δασκάλου αποκλειστικά στο ολοήμερο.
- Μείωση του αριθμού των μαθητών στους 20 μαθητές ανά τμήμα και 15 ανά τμήμα σε νηπιαγωγείο και Α’-Β’ τάξη.
- Τμήμα ένταξης σε κάθε σχολείο
- Τάξη Υποδοχής σε όλα τα σχολεία - Ένας δάσκαλος σε κάθε τάξη υποδοχής.
- Ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για κάθε παιδί.
- Απαραίτητες ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας σε κάθε σχολείο.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Αιρετοί Π.Υ.Σ.Π.Ε. Δυτικής Θεσ/νίκης
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Αιρετός: Νίκος Χριστοφόρου 6976371942 – [email protected]
Αναπλ. αιρετός: Σμήλιος Ηλίας 6932913799 -[email protected]
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη