Βουλή: Ερώτηση για την κάλυψη κενών θέσεων στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ερώτηση για την κάλυψη κενών θέσεων στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κατέθεσε η βουλευτής Φωτεινή Μπακαδήμα του ΜέΡΑ25

Ερώτηση για την κάλυψη κενών θέσεων στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κατέθεσε η βουλευτής Φωτεινή Μπακαδήμα του ΜέΡΑ25.

Αναλυτικά η ερώτηση:

Με ανακοίνωσή του υπεύθυνος του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου κ Φώτης Ποντικάκης αναδεικνύει τη σημασία των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και την ανάγκη στήριξης και στελέχωσής τους.

Όπως σημειώνει ο κ Ποντικάκης:

“Τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, ήδη από τις ημέρες της προηγούμενης κυβέρνησης, λειτουργούσαν με μειωμένο προσωπικό και κονδύλια. Τη σχολική χρονιά που μας πέρασε, για πρώτη φορά δεν υπήρξε χρηματοδότηση για τα λειτουργικά τους έξοδα.

Παρ’ όλα αυτά, οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε αυτά σχεδίασαν και υλοποίησαν εκπαιδευτικά προγράμματα για μαθητές, σεμινάρια κι εργαστήρια για εκπαιδευτικούς.

Με το κλείσιμο των σχολείων, λόγω της πανδημίας, σχεδίασαν και δημιούργησαν εκπαιδευτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή το οποίο είναι δωρεάν διαθέσιμο στο διαδίκτυο, όπως για παράδειγμα έκανε το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου, που προετοίμασε και κοινοποίησε κατάλογο 75 πηγών (δικές του παρουσιάσεις, βίντεο, σχέδια μαθημάτων, ηλεκτρονικά μαθήματα κλπ) ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, δωρεάν διαθέσιμο για εκπαιδευτικούς και μαθητές μέσα από τα 6 ιστολόγια που έχει δημιουργήσει και λειτουργεί.

Παράλληλα, τα ΚΠΕ προχώρησαν στην υλοποίηση διαδικτυακών Σεμιναρίων για εκπαιδευτικούς αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία.”

Είναι δεδομένο πως ειδικά τώρα που η κλιματική αλλαγή και καταστροφή κάνει φανερή την παρουσία της κάθε μέρα, αλλάζοντας τη ζωή όλων μας, η ανάγκη περιβαλλοντικής εκπαίδευσης μεγαλώνει προκειμένου να μάθουμε να ζούμε σε αρμονία με τη φύση και τον πλανήτη κι όχι να τον επιβαρύνουμε με δράσεις που προκαλούν άλλα φαινόμενα, πχ η ατμοσφαιρική ρύπανση, η μόλυνση του νερού, τα ακραία καιρικά φαινόμενα κλπ.

Κατόπιν των παραπάνω,

Ερωτάται η κα Υπουργός:

  1. Ποιες πρωτοβουλίες στήριξης των ΚΠΕ προτίθεται να λάβει;
  2. Ποια μέτρα θα πάρει για την αύξηση προσωπικού και κονδυλίων των ΚΠΕ;
  3. Ποιες κινήσεις θα γίνουν ώστε τώρα που ξεκινά το επόμενο ακαδημαϊκό έτος τα ΚΠΕ να μπορέσουν να λειτουργήσουν ορθά προς όφελος της κοινωνίας, των πολιτών και του περιβάλλοντος;

Η ερωτώσα βουλευτής

 

Φωτεινή Μπακαδήμα

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

gripi-meth-800x460.jpg
Εκπαιδευτικός αγωνίζεται για τον γιο της – Πάσχει από αυτοάνοση εγκεφαλίτιδα με φαρμακοανθεκτικές επιληπτικές κρίσεις
Έκκληση για οικονομική υποστήριξη της εκπαιδευτικού από την ΕΛΜΕ Λήμνου-Αγίου Ευστρατίου
Εκπαιδευτικός αγωνίζεται για τον γιο της – Πάσχει από αυτοάνοση εγκεφαλίτιδα με φαρμακοανθεκτικές επιληπτικές κρίσεις
louketo-sxoleio.jpg
Υποβάθμιση σχολείου: «Για να γίνει μείωση προσωπικού το σχολείο μας επιστρέφει δεκαετίες πίσω»
«Για να γίνει μείωση προσωπικού, τα παιδιά μας αντιμετωπίζονται ως αριθμοί, οι τάξεις συνενώνονται και τα σχολεία όπως το δικό μας οδηγούνται...
Υποβάθμιση σχολείου: «Για να γίνει μείωση προσωπικού το σχολείο μας επιστρέφει δεκαετίες πίσω»