μαθητές
Α.Ε.Κ. - ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ για Παρέμβαση στη ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ - Τα ψέματα τέλειωσαν: Τώρα θα αποφασίσουμε και εμείς για τη ζωή μας

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. χρησιμοποιεί το κράτος ως λάφυρο για την εξυπηρέτηση της ντόπιας και ξένης οικονομικής ελίτ. Παραχωρεί «αντί πινακίου φακής» τη δημόσια περιουσία, ενώ  εντείνει την επίθεση  στον κόσμο της εργασίας ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί  να ποδηγετήσει και να ελέγξει ασφυκτικά τους επιστήμονες και την διανόηση.

 Η ύφεση και η ανεργία καλπάζει, τα 2/3 του πληθυσμού ψευτοζούν με τα κοινωνικά συσσίτια και τα ΚΕΑ κάποια από τα οποία ευτυχώς έχουν παραμείνει μέχρι σήμερα.  

Οι ιμπεριαλιστικές δυνάμεις, Γερμανία – Ε.Ε. και εντός της η Ελλάδα, ΗΠΑ, Τουρκία, Αίγυπτος, Λιβύη,  Ρωσία, Κίνα  και ευρύτεροι σχηματισμοί συνεχίζουν το μοίρασμα των υδρογονανθράκων και των ζωνών επιρροής στην ανατολική Μεσόγειο για λογαριασμό των Μεγάλων Πολυεθνικών Εταιρειών εξόρυξης.  Αυτό σημαίνει ένταση, πολεμικοί ανταγωνισμοί και κόστος για όλους τους λαούς της περιοχής, οι οποίοι πληρώνουν κάθε φορά το τίμημα του πλούτου που θα παραχθεί.

Ταυτόχρονα βρισκόμαστε στη κορύφωση της κρίσης που δημιούργησε ο COVID19. Η πανδημία αναδεικνύεται ως ζήτημα ζωής και θανάτου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο απέναντι στο οποίο δεν χωράνε ατομικές απαντήσεις και στάσεις. Η συλλογική και οργανωμένη κινητοποίηση από το κράτος και την κοινωνία εκ των πραγμάτων είναι μονόδρομος.

Από την αρχή επισημάνθηκε από τους επιστήμονες η ανάγκη στήριξης του συστήματος υγείας με Νοσοκομεία , ΜΕΘ και προσωπικό, ώστε να καλύπτουν το σύνολο του πληθυσμού .

Φάνηκε αμέσως ότι οι καπιταλιστικές χώρες σε παγκόσμιο επίπεδο δεν είχαν ρίξει το απαιτούμενο βάρος στην δημόσια Υγεία με αποτέλεσμα να είναι εκτεθειμένος ο πληθυσμός και να το πληρώσει με χιλιάδες θανάτους ακόμα και σε ισχυρές οικονομίες όπως Ιταλία, ΗΠΑ κλπ.

Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη μπροστά στον κίνδυνο να καταρρεύσει το σύστημα Υγείας, λόγω ανεπάρκειας ΜΕΘ και προσωπικού επέλεξε σε πρώτη φάση την λύση του ολικού Lock Down. Παράλληλα  προσπάθησε να επιβάλει lock down στα εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα. Επικοινωνιακά όλο το αστικό κοινοβουλευτικό σύστημα σύρεται πίσω απ’ την ατζέντα της κυβέρνησης Μητσοτάκη, χωρίς να αμφισβητείται στις βασικές επιλογές της ουσιαστικά η όλη διαχείριση της κατάστασης.

 Έξι μήνες μετά, έχοντας περάσει την τραυματική εμπειρία του «lockdown», του κλεισίματος των σχολείων για δύο μήνες, του τραγικού ξανανοίγματός τους και την παταγώδη αποτυχία της πολυδιαφημισμένης «τηλεκπαίδευσης», κανένα απολύτως μέτρο δεν πάρθηκε για την ασφαλή επιστροφή των μαθητών στα θρανία τον Σεπτέμβρη.

 Ενώ βιώνουμε ήδη τη δεύτερη έξαρση της πανδημίας, η μάσκα, δευτερεύον μέσο προστασίας, επιβάλλεται ως πρωτεύον, ενώ το ζήτημα του συγχρωτισμού 27 ανθρώπων σε ελάχιστα τετραγωνικά ούτε που τους ενδιαφέρει.

 Το μέτρο αφορά τους μαζικούς χώρους με στόχοι την είσπραξη προστίμων!  Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλουν να διαθέσουν κονδύλια για προσλήψεις αναπληρωτών καθηγητών, βάζοντας σε άμεσο κίνδυνο ακόμη και την ζωή των εκπαιδευτικών και την υγεία των μαθητών και των οικογενειών τους.

Αυτή η διαχείριση οδήγησε την Κυβέρνηση σε επιλογές παρακινδυνευμένες  που θα κριθούν το επόμενο χρονικό Διάστημα. Αντί να ενισχύσει το Δημόσιο σύστημα Υγείας και Παιδείας με προσλήψεις προσωπικού  γιατρών και καθηγητών  κατασκευές ΜΕΘ και σχολικών κτηρίων, προτίμησε να δώσει πακτωλό χρημάτων στα κανάλια για να της «ρετουσάρουν» το προφίλ. Άνοιξε τα σύνορα χωρίς προσοχή και ανάλογα μέτρα.

Πήρε πίσω τα μέτρα προστασίας για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, Αεροπλάνα Καράβια κλπ. Δεν εφάρμοσε τον βασικό υγειονομικό  κανόνα των αποστάσεων με στόχο να λειτουργήσει άνευ όρων και σχεδίου ο Τουρισμός.

Αυτό εκτόξευσε τα κρούσματα στα 250 – 300 την ημέρα με βάση τα στοιχεία των μετρήσεων που δίδονται από την Κυβέρνηση και το Υπουργείο υγείας στην Δημοσιότητα.

Η πολιτική του στρουθοκαμηλισμού της Κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι Επικίνδυνη

Επιστημονικές φωνές που δεν σιγοντάρουν την κυβερνητική στόχευση φιμώνονται, ζούμε έναν σύγχρονο ολοκληρωτισμό!   Σ’  αυτό το πολιτικό και κοινωνικό περιβάλλον μέσα στο καλοκαίρι η κυβέρνηση της ΝΔ δια της αρμόδιας υπουργού Κεραμέως πέρασε στη βουλή αλλοπρόσαλλα και αναχρονιστικά νομοθετήματα, που αλλάζουν το χαρακτήρα του δημόσιου σχολείου.

Επιδιώκουν την πλήρη ιδιωτικοποίηση της δημόσιας εκπαίδευσης με τον εξοβελισμό το μεγάλου μέρους των μαθητών προς τα κάτεργα της κατάρτισης και την απλήρωτης μαθητείας. Αποτέλεσμα αυτών των πολιτικών θα είναι να υποβιβάσουν ακόμη περισσότερο το μορφωτικό επίπεδο της νεολαίας, για να επαναφέρουν τις συνθήκες απασχόλησης της νέας «βάρδιας» στην εποχή, αυτή του «χαμάλη».

Για να τα επιτύχουν όλα αυτά η κυβέρνηση των «αρίστων» με κυνικό τρόπο, επιβάλει τον κομματικό μηχανισμό στη διοίκηση της εκπαίδευσης, αντικατάστησε τους ΔΙΔΕ κυρίως με κομματικά συνδικαλιστικά στελέχη της ΔΑΚΕ και ένα ποσοστό 11% από το χώρο του ΚΙΝΑΛ για να στερεώσει το κομματικό κράτος της Δεξιάς στην εκπαίδευση. 

Αυτές οι fast track διαδικασίες κομματικών επιλογών, ακυρώνουν το αφήγημά τους περί αξιολόγησης και επιλογή των «αρίστων». Δικαιώνουν μετ’  επιτάσεως την άποψή μας, ότι η αξιολόγηση που ευαγγελίζονται έχει στόχο τη χειραγώγηση και επιβάλλει την αντίσταση σ’ αυτή.

Ανοιχτά σχολεία και ζωντανά μαθήματα με όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς παρόντες και μέτρα προφύλαξης

Ως συνδικαλιστικός χώρος, ότι υπερασπιζόμαστε το ζωντανό, ανοιχτό και δημοκρατικό σχολείο και δεν θα επιτρέψουμε να μετατραπεί η διδασκαλία στη τάξη σε Reality show, αυτό ας το καταλάβουν οι «ειδικοί» κάθε είδους περί των παιδαγωγικών. Για μας είναι αιτία «πολέμου» η απαξίωση της ζωντανή τάξης. Από την άλλη, με την υγεία των μαθητών και των συναδέλφων ούτε παίζουμε ούτε διαπραγματευόμαστε. Γι αυτό διεκδικούμε:

  • Ανώτατο Όριο 15 Μαθητές ανά τμήμα.
  • Προσλήψεις Γιατρών και Καθηγητών άμεσα.

Η Κυβέρνηση κάνει πως δεν ακούει ! Η Κεραμέως κοροϊδεύει την κοινωνία αναφερόμενη στον μέσο όρο των 17 μαθητών σε κάθε τμήμα, τσουβαλιάζοντας περιφερειακά, δυσπρόσιτα και νησιωτικά σχολεία με αυτά των αστικών κέντρων που ασφυκτιούν με 25-27 μαθητές στο κάθε τμήμα.

Εντελοδόχοι λοιμωξιολόγοι την συνεπικουρούν θεωρώντας «κλειστή επιδημιολογική ομάδα» τους μαθητές, λες και τα παιδιά δεν έρχονται σε επαφή με άλλους μαθητές στη γειτονιά, στην πόλη και στις λοιπές δραστηριότητες. Λες και τα παιδιά μετά το σχολείο δε θα έρθουν σε επαφή με τους γονείς και τους παππούδες που κι αυτοί με τη σειρά τους θα έχουν δραστηριοποιηθεί κοινωνικά στο περιβάλλον τους.

 Προφανώς το ζητούμενο δεν είναι πρωτίστως η ιχνηλάτηση των κρουσμάτων - που κι αυτό είναι σημαντικό - αλλά να μη γίνει της Ιταλίας, να μη θρηνήσουμε εκατόμβες θυμάτων.    

 Οι κυβερνητικοί επιδημιολόγοι καταργούν την κοινή λογική απορρίπτοντας τη λειτουργία των τάξεων με μειωμένο αριθμό μαθητών (βασικό μοντέλο λειτουργίας πλείστων ευρωπαϊκών χωρών).

Παίρνουν ρόλο παιδαγωγού προτείνοντας την εκ περιτροπής και εξ αποστάσεως διδασκαλία, για να μην αποκαλύψουν ότι η κυβέρνηση αρνείται να διαθέσει κονδύλια για διορισμούς και επιπλέον προσλήψεις αναπληρωτών  εκπαιδευτικών βάσει των αναγκών για προστασία από τον COVID19.

 Η παιδαγωγική επιστήμη επιβάλλει ανοικτό ζωντανό σχολείο κάθε μέρα με μικρό αριθμό παιδιών στην τάξη. Η κοινή λογική επιβάλλει τη διενέργεια τεστ και επισταμένη καθαριότητα στα σχολεία. Σ’ αυτήν τη γραμμή πλεύσης θα  έπρεπε να συνταχτούν και οι επιδημιολόγοι και να μην εκχωρούν την επιστημονική ιδιότητα βάσει των  εντολών της κυβέρνησης  που προσπαθεί να ελέγξει πλήρως την επιστημονική κοινότητα.

Στηρίζουμε  τους μάχιμους γιατρούς, που δεν ξεπουλούν την επιστήμη τους στην εξουσία,  κατανοώντας πλήρως των αγώνα τους να βοηθήσουν τον πάσχοντα ασθενή σ’ ένα σύστημα που παραπαίει και η κυβέρνηση επιδιώκει την ιδιωτικοποίησή του αδιαφορώντας για τις κοινωνικές συνέπειες. 

Αποφασίζουμε μαζικά και ανυπότακτα στις Γεν. Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ:

 

  • Κανένας εκπαιδευτικός σε τάξη με περισσότερους από 15 ή σχολικό εργαστήριο με περισσότερους από 12 μαθητές/τριες.
  • Η ΟΛΜΕ να καλύψει συνδικαλιστικά-νομικά όλα τα σχολεία της χώρας με αποφάσεις και πράξεις, τους συναδέλφους και τους μαθητές όλων των σχολείων στη διεκδίκηση αυτή.
  • Η ΟΛΜΕ και οι ΕΛΜΕ να δημιουργήσουν επιτροπές υγιεινής και ασφάλειας στην περιοχή ευθύνη τους, που να ελέγχουν την τήρηση των μέτρων καθώς και να προτείνουν διαδικασίες και μέτρα λειτουργίας των σχολείων  προς την διοίκηση και το Υπουργείο.
  • Οι γονείς πρέπει να πάρουν τώρα άμεσα θέση για τα παιδιά τους με το άνοιγμα των σχολείων. Η αδιαφορία είναι συνενοχή.
  • Η διοίκηση οφείλει να έχει εξασφαλίσει όλα τα μέτρα και τα μέσα καθώς και τα υγειονομικά πρωτόκολλα, που θα εξασφαλίζουν την υγεία των μαθητών, και των καθηγητών, σε αντίθετη περίπτωση αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου τις συνέπειες για ό τι συμβεί.
  • Γι’ αυτό οι σύλλογοι διδασκόντων όλων των σχολικών μονάδων, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του Ν.1566/85, ενωτικά, συναδελφικά και με αλληλεγγύη, να αρνηθούν τη συγκρότηση τμημάτων με πάνω από 15 μαθητές (βλ οδηγίες ΠΟΥ), κυρίως για υγειονομικούς και παιδαγωγικούς λόγους, για να μην γίνουν συνένοχοι στο «εγκληματικό»  ολίσθημα της Κεραμέως και των κυβερνητικά ελεγχόμενων λοιμοξιολόγων.

Καλούμε:

  1. Σε συντονισμό τις πέντε (5) ΕΛΜΕ της Δυτικής Ελλάδας, για να συσπειρώσουμε τους συναδέλφους με αγωνιστική διάθεση στην από κοινού, αντιμετώπιση του υγειονομικού ζητήματος, το σύνολο των θεσμικών-εκπαιδευτικών και οικονομικών προβλημάτων, καθώς και την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων της περιφέρειάς μας.
  2. Την ΟΛΜΕ να εισηγηθεί στις ΕΛΜΕ στις  Γενικές Συνελεύσεις, αποφασιστικά και προσεκτικά βήματα ανυπακοής στο προμελετημένο έγκλημα κατά της εκπαιδευτικής κοινότητας από την κυβέρνηση του νεοφιλελεύθερου οδοστρωτήρα
  3. Τους συναδέλφους σε μαζική συμμετοχή στις Γεν. Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ:

α) Γιατί κοροϊδεύουν τον Ελληνικό λαό νομοθετώντας την αύξηση του αριθμού των μαθητών στη τάξη (βλ. Α’ δημοτικού) αντί να τον μειώνουν εξαιτίας των συνθηκών.

β) Γιατί κόπτονται δήθεν για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, ενώ την ίδια στιγμή δεν προσλαμβάνουν εκπαιδευτικούς για να διεξαχθεί με ασφάλεια η εκπαιδευτική διαδικασία.

γ) Για τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης, προς όφελος των σχολαρχών της ιδιωτικής.

δ) γιατί αδιαφορούν για μαθητές και εκπαιδευτικούς για μια χούφτα ευρώ, ενώ απλόχερα δίνουν στην ντόπια και ξένη ολιγαρχία για να ξεπαστρέψουν τη δημόσια περιουσία.

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ:

  • Για πραγματικά δημόσιο δωρεάν δημόσιο ολοήμερο σχολείο για όλους και για όλα με κάλυψη των σύγχρονων εκπαιδευτικών και παιδαγωγικών αναγκών.
  • Για την μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών με πλήρη εργασιακά & υπηρεσιακά δικαιώματα και την κατάργηση του νόμου Γαβρόγλου, που διώχνει από την εκπαίδευση τους συναδέλφους με πραγματική προϋπηρεσία.
  • Κανένας εκπαιδευτικός σε τάξη ή σχολικό εργαστήριο, όταν ο αριθμός μαθητών θα είναι μεγαλύτερος από 15 και 12 αντίστοιχα
  • Αναβαθμισμένη Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση εξαρτημένη από το  Υπουργείο Παιδείας, με ταυτόχρονη κατάργηση των δομών κατάρτισης
  • Για αξιοπρεπείς μισθούς και συντάξεις και επιστροφή του 14ου μισθού.
  • Κανένας εκπαιδευτικός χωρίς οργανική θέση σε σχολείο.
  • Ενάντια στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους – Υπέρ της ειρηνικής συνύπαρξης των λαών

Στηρίζουμε την ανοιχτή εκδήλωση στις 11-9-2020 της πρωτοβουλίας αγώνα της Πάτρας για αντίσταση και ανυπακοή στα μέτρα της Κεραμέως και των συν αυτών.

Δυτική Ελλάδα / Πάτρα 31-8-2020

Από την ΑΕΚ - Για παρέμβαση στη Δυτ. Ε

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 22/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Βουλή
Νομοσχέδιο ΥΠΑΙΘΑ: Και η Ένωση Ελλήνων Φυσικών δεν προσκλήθηκε στη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων
Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ) εκφράζει τη διαμαρτυρία της για τη μη πρόσκληση της στη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
Νομοσχέδιο ΥΠΑΙΘΑ: Και η Ένωση Ελλήνων Φυσικών δεν προσκλήθηκε στη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων