Η ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Η πανδημία του COVID 19 σφραγίζει και ταυτόχρονα σηματοδοτεί την οικονομική και πολιτική πραγματικότητα αποκαλύπτοντας και τις ευθύνες των μνημονιακών κυβερνήσεων της περιόδου 2010-2019 , αλλά και το πραγματικό πρόσωπο της κυβέρνησης της Ν.Δ. Έτσι, αφού μέσα στην προηγούμενη δεκαετία των μνημονιακών πολιτικών ισοπεδώθηκαν τα εργασιακά δικαιώματα, συρρικνώθηκε ή ξεπουλήθηκε οτιδήποτε δημόσιο κι ένας ολόκληρος λαός φτωχοποιήθηκε , η κυβέρνηση Μητσοτάκη ούτε ήθελε ούτε μπόρεσε να αποτρέψει την απειλή της δημόσιας υγείας από την υγειονομική κρίση που έπληξε τη χώρα.
Καταρχάς, για να αποφύγει την έκρηξη που θα προκαλούσε η αδυναμία του συρρικνωμένου δημόσιου συστήματος υγείας να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις για ΜΕΘ και ΜΑΦ , προχώρησε σε γενικευμένο lock down δύο μηνών , προσφέροντας απλόχερες χορηγίες στα συστημικά ΜΜΕ που ανέλαβαν πρόθυμα και με το αζημίωτο να φιλοτεχνήσουν το προφίλ «της κυβέρνησης που αντιμετώπισε με μεγάλη επιτυχία τον ιό»! Καθόλου παραπονεμένοι όμως δεν έμειναν και οι ιδιώτες στον χώρο της υγείας , οι οποίοι ενισχύθηκαν δεόντως. Σ’αυτό το διάστημα όμως η κυβέρνηση των αρίστων δεν έκρινε σκόπιμο να λάβει καμία πρόνοια για την ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας ενόψει ενός υγειονομικά επικίνδυνου καλοκαιριού που ερχόταν.
Αντιθέτως, έσπευσε ασμένως και χωρίς καμία προετοιμασία και φροντίδα να ανοίξει τα σύνορα κάτω από τις πιέσεις των επιχειρήσεων και των συμφερόντων από τον χώρο του τουρισμού και των αερομεταφορών. Απέδειξαν για μια ακόμη φορά ότι τα κέρδη και οι ανειλημμένες υποχρεώσεις σ’ αυτούς που τους έφεραν στην εξουσία , είναι πάνω από τη δημόσια υγεία και τον λαό.
Παράλληλα , κατά τη διάρκεια της καραντίνας βρήκαν την ευκαιρία να περάσουν πλήθος αντιλαϊκών και αντεργατικών μέτρων (τηλεργασία, εκ περιτροπής εργασία, φοροαπαλλαγές και φοροελαφρύνσεις για τις επιχειρήσεις, περιορισμό του δικαιώματος στη διαδήλωση , ως συνέχεια του περιορισμού του δικαιώματος στην απεργία , κάτι για το οποίο είχε φροντίσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ)
Κι επειδή η πανδημία και οι επιπτώσεις της μας φέρνουν μπροστά σε μια ακόμη κρίση του καπιταλιστικού συστήματος , με φτώχεια, πείνα, ανεργία και τεράστια ελλείμματα , ετοιμάζονται να προωθήσουν το επόμενο μνημόνιο. Παίρνουν, λοιπόν, τα μέτρα τους και προετοιμάζουν το έδαφος, ώστε και αυτή την κρίση να την πληρώσουν οι εργαζόμενοι με περικοπές στους μισθούς και τις συντάξεις , απολύσεις, φορολογία. Είναι όλα όσα προτείνει η διαβόητη πλέον «επιτροπή Πισσαρίδη» για το «Εθνικό σχέδιο ανάκαμψης» που προσπαθεί να εξωραϊσει τα αντιλαϊκά μέτρα και τα επερχόμενα μνημόνια μέσα από τον παραμορφωτικό καθρέπτη των ευρωπαϊκών ενισχύσεων και των δανείων.
Την ίδια βέβαια στιγμή που οι δημόσιες δομές υγείας και παιδείας ασφυκτιούν από την υποχρηματοδότηση , τεράστια ποσά ξοδεύονται για στρατιωτικούς εξοπλισμούς και προγράμματα, καθώς ο κίνδυνος μιας πολεμικής εμπλοκής της χώρας – εξαιτίας της πολιτικής σύμπλευσής με ΝΑΤΟ ΕΕ και ΗΠΑ – είναι πολύ μεγάλος.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Μια νέα σχολική και συνδικαλιστική χρονιά ξεκινά σε λίγες μέρες , η οποία σημασιοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από μια σειρά γεγονότων και εξελίξεων που είτε συνέβησαν τους προηγούμενους μήνες , είτε βρίσκονται σε εξέλιξη και τη διαμορφώνουν καθοριστικά.
Ένα τέτοιο γεγονός αποτελεί ο νόμος 4692/2020 , που εν μέσω πανδημίας ψηφίστηκε και επιχειρεί να υλοποιήσει το «νεοφιλελεύθερο όραμα» για το σχολείο των λίγων κι εκλεκτών, για το σχολείο της αγοράς και των ιδιωτικοποιήσεων , με βασικά εργαλεία την αξιολόγηση , τον εξεταστικοκεντρικό χαρακτήρα , την αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα και την επίθεση στα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητών. Λίγο αργότερα ήρθαν τα νέα ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίου και Λυκείου με τα οποία εξοβελίζονται από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση οι κοινωνικές επιστήμες και τα καλλιτεχνικά μαθήματα .Η μισθολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών συνεχίζεται , με μειώσεις μισθών 30% - 40% την τελευταία δεκαετία, ενώ ετοιμάζεται νέα επίθεση στα εναπομείναντα ασφαλιστικά δικαιώματα με την ψήφιση και νέου νόμου που προωθεί η κυβέρνηση.
Αρχές Αυγούστου με τα σχολεία κλειστά και τους διοικητικούς υπαλλήλους των Διευθύνσεων εκπαίδευσης αλλά και τα μέλη των ΠΥΣΔΕ σε άδεια, η γενική γραμματέας του Υπουργείου εκδίδει εγκύκλιο-«εντέλλεσθε» απαιτώντας να ολοκληρωθούν μέχρι τις 14/8 όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές (υπεραριθμίες-τοποθετήσεις ευρισκόμενων στη διάθεση ΠΥΣΔΕ -συμπληρώσεις ωραρίου-αποσπάσεις)! Ο στόχος ήταν προφανής: να εμφανιστούν συρρικνωμένα κενά σε μια χρονική στιγμή που τα τμήματα δεν είναι οριστικοποιημένα, οι αποσπάσεις σε φορείς κλπ δεν έχουν ολοκληρωθεί και γενικότερα δεν έχουν ενεργοποιηθεί μια σειρά διαδικασίες που απαιτούν ανοιχτά σχολεία και συλλόγους διδασκόντων , οι οποίες επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τον οριστικό αριθμό των τμημάτων. Τα κενά αυτά θα οδηγούσαν σε ελαχιστοποίηση του αριθμού των προσλήψεων αναπληρωτών και παράλληλα θα εμπόδιζαν το άνοιγμα τμημάτων τον Σεπτέμβριο λόγω του γνωστού νόμου που δεν επιτρέπει το άνοιγμα τμημάτων τον Σεπτέμβριο. Ευτυχώς σχεδόν κανένα Υπηρεσιακό συμβούλιο δε συνεδρίασε , καθώς τα περισσότερα μέλη αιρετά και διορισμένα ακολούθησαν το κάλεσμα της ΟΛΜΕ για μη συμμετοχή. Αυτή ήταν μια πρώτη ρωγμή , μια πρώτη νίκη , που δείχνει ότι η συντονισμένη και οργανωμένη δράση και αντίδραση έχει αποτελέσματα.
Αυτές τις μέρες ολοκληρώνεται και η διαδικασία των πρώτων - μετά από 10 χρόνια αδιοριστίας – μόνιμων διορισμών στην ειδική αγωγή. Καλωσορίζουμε τους 4500 νέους συναδέλφους και τους καλούμε να συσπειρωθούν στα σωματεία, για να συνεχίσουμε τον αγώνα για διορισμούς που θα καλύψουν και τα υπόλοιπα κενά, στη γενική εκπαίδευση, ώστε να μπει ένα τέλος στη ομηρεία και τον εμπαιγμό των αναπληρωτών που κάθε χρόνο αναπληρώνουν τους εαυτούς τους.
Στο σημείο αυτό πρέπει να τονίσουμε ότι οι πίνακες με βάση τους οποίους γίνονται οι προσλήψεις των αναπληρωτών αλλά και οι 10500 διορισμοί στη γενική εκπαίδευση καταρτίστηκαν με βάση τον κατάπτυστο νόμο Γαβρόγλου , το γνωστό προσοντολόγιο που όπως αποδείχτηκε περίτρανα στην πράξη , ακυρώνει την προϋπηρεσία και το πτυχίο και μετατρέπει τους εκπαιδευτικούς σε κυνηγούς προσόντων και μεταπτυχιακών – τα οποία τις περισσότερες φορές κοστίζουν πανάκριβα, βάζοντας ταξικούς φραγμούς και στο δικαίωμα για εργασία. Όπως είναι ήδη γνωστό οι πίνακες αυτοί εμφανίζουν πολλά λάθη στην προσμέτρηση των μορίων , αλλά έχουν αποκλειστεί και χιλιάδες συνάδελφοι λόγω του προβλήματος στο παράβολο , με αποτέλεσμα να αναγκαστούν να υποβάλουν ενστάσεις , οι οποίες όταν θα εκδικαστούν, θα επιφέρουν ανακατατάξεις και στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών και χάος στη λειτουργία των σχολείων. Σε ό,τι αφορά τις προσλήψεις των αναπληρωτών ,θα πρέπει να τονιστεί ότι το υπουργείο δεν κάλυψε το 100% των κενών σε μία φάση. Η Υ.Α. 104627/ΓΔ5 δίνει τη δυνατότητα στους διευθυντές εκπαίδευσης να προβούν σε ιεράρχηση των κενών , ανοίγοντας δρόμο για όργιο ρουσφετολογικών τοποθετήσεων. Όλοι καταλαβαίνουν σιγά σιγά γιατί το υπουργείο με τόση σπουδή μέσα σε μια νύχτα «ξήλωσε» τους Δ/ντές εκπαίδευσης για να διορίσει στην ουσία τους νέους – προσωρινούς με μοναδικό προσόν την κομματική ταυτότητα και τη διαθεσιμότητα να εφαρμόσουν αυτές τις πολιτικές απρόσκοπτα.
Από την άλλη πλευρά η ελληνική κοινωνία και η εκπαιδευτική κοινότητα παρακολουθούν με δικαιολογημένη ανησυχία και φόβο την πολιτική ηγεσία του υπουργείου να αντιμετωπίζει με παλινωδίες και ανεπάρκεια την υπόθεση του ανοίγματος των σχολείων ενόψει της πανδημίας που επανενσκήπτει. Τη στιγμή που η γειτονική Ιταλία ανοίγει νέα σχολεία, ελαχιστοποιεί τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα και προσλαμβάνει επιπλέον 50000 εκπαιδευτικούς , εδώ στην Ελλάδα – που τα σχολεία τον Μάρτη έκλεισαν με 50 κρούσματα ημερησίως – σήμερα με 300 κρούσματα ημερησίως δεν έχει ληφθεί καμία πρόνοια ούτε για κτήρια που θα χρειάζονταν για να στεγάσουν τα μικρότερα τμήματα που απαιτούνται ούτε φυσικά για περισσότερες προσλήψεις. Οι προβλέψεις μάλιστα μιλούν για 5000 λιγότερες προσλήψεις σε σχέση με πέρυσι. Ίσως η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στον κόσμο που ξεκινά τη σχολική χρονιά με τμήματα μεγαλύτερα σε σχέση με την προηγούμενη! Αξίζουν συγχαρητήρια στην κυρία Κεραμέως που με τον νόμο της το κατάφερε αυτό εν μέσω πανδημίας. Και συνεχίζει να ασχημονεί και να υποτιμά τη νοημοσύνη όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και όλης της ελληνικής κοινωνίας επικαλούμενη τον μέσο όρο των μαθητών ανά τμήμα στην ελληνική επικράτεια. Η στατιστική της εξουσίας αθροίζει τα ολιγομελή τμήματα των νησιωτικών και ακριτικών περιοχών με τα πολυπληθή των αστικών κέντρων και διαιρώντας βγάζει τον μέσο όρο των 17 μαθητών! Είναι ντροπή! Και βέβαια η συζήτηση τεχνηέντως μετατίθεται στις μάσκες και τη δωρεάν ή μη χορήγησή τους αντί να τίθενται επί τάπητος τα σημαντικά ζητήματα της ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων (αριθμός μαθητών ανά τμήμα, προσλήψεις επιπλέον εκπαιδευτικών, προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας κλπ).
ΑΙΤΗΜΑΤΑ
Η εργαλειοποίηση της πανδημίας με στόχο επιπλέον περικοπές, εγκλεισμό και καταστολή των κινημάτων ΔΕΝ θα περάσει. Η συσπείρωσή μας στα σωματεία και η συμμετοχή μας στις κινηματικές διαδικασιες είναι η απάντηση στις πολιτικές διάλυσης των μορφωτικών και εργασιακών δικαιωμάτων.
Όταν φοροαπαλλαγές, επιδοτήσεις αφορούν τους εφοπλιστές και το κεφάλαιο, αλλά όχι τους εργαζόμενους. Όταν διορισμοί αναδρομικά και αυξήσεις ισχύουν μόνο για ένστολους και δικαστικούς και όχι για εκπαιδευτικούς, γιατρούς, νοσηλευτές και άλλους εργαζόμενους.
Εμείς καλούμε τον κόσμο να αγωνιστεί ώστε όλοι οι άνθρωποι να έχουν διασφαλισμένα τα δημόσια αγαθά υγεία παιδεία ρεύμα , νερό, επικοινωνίες, φυσικό περιβάλλον …επειδή αυτά δεν είναι εμπορεύματα αλλά δικαιώματα του ανθρώπου. Απαιτούμε Τώρα!
1. Να μειωθούν τώρα οι μαθητές στα τμήματα. Κανένα τμήμα με περισσότερους από 15 μαθητές. Με την ευθύνη του κράτους και του υπουργείου να καλυφθούν οι κτιριακές ανάγκες για τη στέγαση των μαθητών σε κατάλληλες και σύγχρονες υποδομές! Επαναλειτουργία όλων των σχολείων που έκλεισαν ως αποτέλεσμα των αντιλαϊκών μνημονιακών πολιτικών και να δοθούν σε σχολική χρήση Δημοτικοί και κλειστοί δημόσιοι χώροι.
2. Εδώ και τώρα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών με όλη την προϋπηρεσία και το πτυχίο ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά και οι αυξημένες ανάγκες στα σχολεία! Να αποσυρθεί ο νόμος του “προσοντολόγιου”!
3. Γενναία αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για την εκπαίδευση ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες σε εκπαιδευτικούς και υποδομές!
4. Μέσα προστασίας, υγιεινής και καθαριότητας για όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές με την αποκλειστική ευθύνη του κράτους. Να στελεχωθούν πλήρως με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού καθαριότητας όλα τα σχολεία! Διενέργεια δωρεάν μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, ώστε να υπάρξει άμεση παρέμβαση σε περίπτωση που χρειαστεί και να ελέγχεται η διάδοση του ιού.
5. Πραγματική και ουσιαστική ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας! Διεκδικούμε Δημόσια Δωρεάν Υγεία και Παιδεία για όλο το λαό! Να γίνουν αποδεκτά τα αιτήματα των Υγειονομικών Ομοσπονδιών (ΟΕΝΓΕ - ΠΟΕΔΗΝ).
6. Δεύτερη φάση πρόσληψης αναπληρωτών τώρα-απόσυρση των προσωρινών πινάκων - όλες οι προσλήψεις να γίνουν χωρίς αποκλεισμούς και αποκλειστικά με το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία. Άμεσες προσλήψεις για τις ΔΙΕΠ.
7. Να στελεχωθούν τα σχολεία με προσλήψεις ειδικού προσωπικού (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί κλπ) για τη στήριξη εκπαιδευτικών και μαθητών.
Να εγκριθούν όλες οι προτάσεις των σχολείων για τη λειτουργία τμημάτων της β ́ Ξένης γλώσσας και να καταργηθεί η απαράδεκτη υπουργική απόφαση με την οποία ουσιαστικά καταργείται το δικαίωμα της επιλογής της β ́Ξένης Γλώσσας. Να επανέλθει η παράλληλη. διδασκαλία, όπως ίσχυε παλιότερα σε κάθε τμήμα.
8. Να μην εφαρμοστεί το κυβερνητικό σχέδιο για την αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Να καταργηθεί όλο το πλαίσιο για την αξιολόγηση! Κανένας προγραμματισμός των συλλόγων διδασκόντων στη βάση των αντιεκπαιδευτικών νόμων για την αξιολόγηση.
9. Να καταργηθεί ο νόμος Κεραμέως (4692/2020) και τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που τον συνοδεύουν! Όχι στο «Νέο Λύκειο» των ταξικών φραγμών στη μόρφωση των παιδιών μας! Όχι στην τράπεζα θεμάτων και στη βάση του 10. Ανάκληση της κυβερνητικής απόφασης για τα ωρολόγια προγράμματα ΤΩΡΑ! Όχι στις αντιδραστικές αλλαγές στο αναλυτικό πρόγραμμα και τα προγράμματα σπουδών που ενισχύουν το σχολείο της αγοράς, των δεξιοτήτων και της αμάθειας.
10. Όχι στην «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» και ζωντανή μετάδοση του μαθήματος. Είναι εργαλείο ενάντια στους μόνιμους διορισμούς και στην κάλυψη των κενών από εκπαιδευτικούς! Κατάργηση της σχετικής τροπολογίας Κεραμέως , και της Π.Ν.Π! Η τεχνολογία αποτελεί επικουρικό εργαλείο στη διά ζώσης εκπαίδευση και με κανένα τρόπο δεν μπορεί να την αντικαταστήσει, ούτε να χρησιμοποιείται για την κάλυψη της ύλης! Απαιτούμε τη δωρεάν παροχή όλων των τεχνολογικών μέσων σε μαθητές και εκπαιδευτικούς για την καλύτερη αξιοποίησή τους στη διαδικασία της δια ζώσης εκπαίδευσης!
11. Όχι στα ΕΠΑΛ της υποβαθμισμένης εκπαίδευσης και της φτηνής κατάρτισης. Όχι στο νέο αντιεκπαιδευτικό νόμο για την Τεχνική εκπαίδευση.
12.Ολα τα προσφυγόπουλα στα σχολεία.
13. Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις. Κανείς κάτω από 1.000 ευρώ καθαρά. Αναπλήρωση απωλειών, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού/σύνταξης. Επαναφορά της χαμένης διετίας ’16-’17. Γνήσια Κλαδική Σύμβαση Εργασίας.
14. Δημόσια κοινωνική ασφάλιση για όλους. Όχι στα σχέδια ιδιωτικοποίησης. Σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας. Κατάργηση του ν. Κατρούγκαλου Βρούτση και όλων των αντιασφαλιστικών νόμων. Όχι σε νέο αντιασφαλιστικό νόμο.
15. Όχι στις ιδιωτικοποιήσεις, στις Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) και στην εκχώρηση αρμοδιοτήτων και υπηρεσιών του κράτους στους ιδιώτες.
16. Κατάργηση των νόμων που περιορίζουν το δικαίωμα στη διαδήλωση και στην απεργία, καθώς και όλων των αντεργατικών Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ
Κατά τόπους κινητοποιήσεις με το άνοιγμα των σχολείων , με στόχο την ενημέρωση συναδέλφων, γονέων, μαθητών και ολόκληρης της κοινωνίας για τα αιτήματα και τα προβλήματα του κλάδου τόσο σε σχέση με την πανδημία , όσο και γενικότερα. Εάν κριθεί αναγκαίο, προκήρυξη τρίωρων στάσεων εργασίας για τη διευκόλυνση της συμμετοχής.
24ωρη απεργία στα τέλη του Σεπτέμβρη ή στις αρχές του Οκτώβρη με πανελλαδικό
συλλαλητήριο στην Αθήνα. Θα ήταν καλό να υπάρξει συντονισμός με ΔΟΕ και τις ομοσπονδίες του χώρου της υγείας (ΟΕΝΓΕ – ΠΟΕΔΗΝ) και της ασφάλισης (ΠΟΠΟΚΠ) ώστε το συλλαλητήριο να προσλάβει χαρακτηριστικά παλλαϊκής κινητοποίησης για την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των αγαθών της παιδείας , της υγείας και της ασφάλισης.
Η Γ.Σ. προέδρων στις 5/9 αποφασίζει απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης – αυτοαξιολόγησης αξιοποιώντας και την επικαιροποιημένη ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ.
Οι σύλλογοι διδασκόντων διεκδικούν με αποφάσεις τους τα αιτήματα του κλάδου (15 μαθητές ανά τμήμα, υποδομές, προσλήψεις καθαριστριών και υγειονομικού προσωπικού). Συντονισμός με συλλόγους γονέων.
Νέες γενικές συνελεύσεις μετά την απεργία και νέα γενική συνέλευση προέδρων για εκτίμηση και κλιμάκωση.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη