δασκάλα, μαθητές, σχολείο, τάξη
Ζητώ λοιπόν, για άλλη μια φορά, να ανοίξουν για λίγο τον πίνακα ώστε να μπορέσουμε να διορθώσουμε δικά μας ή δικά τους λάθη.

Αφορμή γι’ αυτήν την επιστολή ήταν η «απροσδόκητη» μετακύλισή μου στον προσωρινό πίνακα αναπληρωτών, με αποτέλεσμα να μη διοριστώ ως αναπληρώτρια φέτος, σε καμία από οσεσδήποτε φάσεις προσλήψεων κι αν γίνουν, και μάλιστα για 2 χρόνια. Αυτό συνέβη διότι στα δικαιολογητικά που κατέθεσα κάποια δεν ήταν συμπληρωμένα σωστά ενώ κάποια άλλα «έλειπαν». Αυτό βέβαια το έμαθα εκ των υστέρων, όταν εκδόθηκαν οι προσωρινοί πίνακες.

Αναζητώντας το τι μπορεί να έχει συμβεί και παρακολουθώντας όλες τις αντίστοιχες αναρτήσεις σε sites, blogs, social media κτλ, κατάλαβα ότι δεν έχω μόνο εγώ το πρόβλημα, αλλά είμαστε εκατοντάδες (χιλιάδες ίσως).

Αυτό το οποίο ζητώ να σκεφτούν σοβαρά οι υπεύθυνοι, είναι να δώσουν τη δυνατότητα σε όσους από λάθος του ΑΣΕΠ ή της δευτεροβάθμιας ή ακόμη και του ίδιου του εκπαιδευτικού έχασαν μόρια, λόγω ιδιαίτερων συνθηκών τις οποίες αναφέρω παρακάτω, να μπορέσουν να διορθώσουν τον πίνακα καταθέτοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά, ανεξάρτητα από τη διαδικασία της ένστασης. Η ένσταση, την οποία προφανώς και υπέβαλα, μπορεί να κριθεί ακόμη και μέσα σε 12 μήνες από τη στιγμή της υποβολής της. Είναι προφανές ότι δεν προλαβαίνω τις επόμενες φάσεις προσλήψεων του τρέχοντος έτους.

Κατά την κατάθεση των δικαιολογητικών στη Δευτεροβάθμια, δεν είχαμε δικαίωμα να μπούμε στο κτίριο. Τα δώσαμε σε κάποια υπάλληλο, μπροστά από την κύρια είσοδο, με αποτέλεσμα να τα μαζεύει αγκαλιά όλα, να τα ανεβάζει στα γραφεία και να ξανακατεβαίνει για να μαζέψει άλλον ένα γύρο. Όλα αυτά λόγω COVID-19!!! Δεν υπάρχει περίπτωση να μη χάθηκαν κάποια ή να μην παράπεσαν «κάπου στη διαδρομή»! Ο φάκελος του κάθε εκπαιδευτικού δεν ελέγχθηκε, έτσι ώστε να προλάβει να τον συμπληρώσει με ότι είχε συμπληρωθεί λανθασμένα εκ παραδρομής.

Αποτέλεσμα η απώλεια μορίων, απαραίτητων για το διορισμό μου. Στην ανεργία για 2 χρόνια, με ότι αυτό συνεπάγεται!

Ζητώ λοιπόν, για άλλη μια φορά, να ανοίξουν για λίγο τον πίνακα ώστε να μπορέσουμε να διορθώσουμε δικά μας ή δικά τους λάθη. Δεν αναφέρομαι σε προθεσμίες που χάθηκαν (π.χ. παράβολο, ημερομηνίες κτήσης τίτλων μεταπτυχιακών ή σεμιναρίων) αλλά σε λάθη που ήταν αδύνατον να προβλεφθούν. Δεν είναι δυνατόν να έχουν γίνει λάθη στον αριθμό των ανήλικων τέκνων, στον υπολογισμό της προϋπηρεσίας, στις ξένες γλώσσες κτλ και να μην μπορούν να διορθωθούν άμεσα. Είναι υπόθεση ενός email και λίγων δευτερολέπτων, για κάποιους από εμάς.

Είναι άδικο το σύστημα να τιμωρεί τον εκπαιδευτικό που το έχει στηρίξει πάνω από 15 χρόνια, για ένα λάθος ενός υπαλλήλου ή έστω και του ίδιου του εκπαιδευτικού.

Ευελπιστώντας ότι θα φτάσει στα αυτιά κάποιο αρμοδίου, κλείνω εδώ αυτήν την αναφορά στην προσωπική μου υπόθεση.

Ε. Κρανιώτου

Μαθηματικός ΠΕ03

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλοι
Η παραίτηση ενός διευθυντή σχολείου και η αστοχία της "είδησης" της παραίτησης
Εκπαιδευτική πολιτική που στρεβλώνει τις σχέσεις και μεταξύ των εκπαιδευτικών και με τα παιδιά, που μαραίνει την όποια ζωντάνια, αλήθεια, αυθορμησία,...
Η παραίτηση ενός διευθυντή σχολείου και η αστοχία της "είδησης" της παραίτησης