«Στην χθεσινή πορεία ήταν κάτω στο δρόμο χιλιάδες μαθητές. Τα επεισόδια που έγιναν σε κάποιο σημείο από ελάχιστα άτομα τα οποία καμία σχέση δεν είχαν με τα αιτήματα των μαθητών. Η πορεία ξεκίνησε και κατέληξε στα Προπύλαια. Αυτοί που πέταξαν τις μολότοφ δεν ήρθαν από την μαθητική πορεία και επιχείρησαν να την διαλύσουν. Εμείς συνεχίζουμε να εμμένουμε και να βάζουμε μπροστά τα αιτήματά μας» δήλωσε στο Mega.
H Κωνσταντίνα Παντέλαρου απάντησε στην υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως:
«Οι μαθητές έχουμε προσπαθήσει όλη αυτή την περίοδο και έχουμε πάει σε δήμους, σε δευτεροβάθμιες ο ένας μας στέλνει στον άλλο και πετάνε το μπαλάκι της ευθύνης. Όσον αφορά στο υπουργείο και πέρυσι και πρόπερσι και με άλλες κυβερνήσεις που είχαμε προβλήματα -γιατί δεν κάνουμε τις πορείες εθιμοτυπικά-, κάθε χρόνο μας προκύπτουν προβλήματα και κάθε φορά βρίσκουμε την καγκελόπορτα του υπουργείου κλειστή και οι φύλακες μας λένε ότι δεν υπάρχει κανείς εκεί να μας ακούσει».
Επιπλέον, επισήμανε ότι υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις στα σχολεία τόσο σε επίπεδο καθηγητών όσο και ως προς τα υγειονομικά μέτρα και πως είναι προκλητικό από τη μεριά της κυβέρνησης να υποστηρίζει πως οι μαθητές δεν ξέρουν τι λένε και πως είναι κακομαθημένα.
Στη συνέχεια, κατηγόρησε την υπουργό Παιδείας για τιμωρητικού χαρακτήρα ανακοινώσεις και είπε ότι «δεν νοιάζεται για την Παιδεία μας, δεν νοιάζεται για την υγεία μας και θέλει να μας κλείσει και το στόμα».
Τέλος, προανήγγειλε συνέχεια στις διαμαρτυρίες των μαθητών και με άλλους τρόπους που θα αποφασιστούν στην συνεδρίαση της συντονιστικής επιτροπής μαθητών Αττικής, προσθέτοντας ότι οι καταλήψεις θα συνεχιστούν αν δεν ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση