Thumbnail
Επιστολή στον πρόεδρο της Βουλής κατέθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Χριστόφορος Βερναρδάκης, για τη στάση της Νίκης Κεραμέως αναφορικά με τις «επιστημονικές εισηγήσεις της Επιτροπής των Ειδικών Εμπειρογνωμόνων» για την επαναλειτουργία των σχολείων - Κατάφωρη παραβίαση τόσο του Κανονισμού της Βουλής και διατάξεων του Συντάγματος καταλογίζει ο βουλευτής στην υπουργό Παιδείας

Επιστολή προς τον πρόεδρο της Βουλής κατέθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Χριστόφορος Βερναρδάκης, σχετικά «με ζητήματα παραβίασης του Κώδικα Δεοντολογίας των Μελών του Κοινοβουλίου, καθώς και του Κανονισμού της Βουλής, από την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως».

Σύμφωνα με τον κ. Βερναρδάκη, η κ. Κεραμέως δεν κατέθεσε (εντός των προβλεπόμενων 30 ημερών) τα από 31/8/2020 αιτηθέντα έγγραφα με τις «επιστημονικές εισηγήσεις της Επιτροπής των Ειδικών Εμπειρογνωμόνων σχετικά με τις υγειονομικές προϋποθέσεις ασφαλούς επαναλειτουργίας των σχολείων ανά τη χώρα, καθώς και τα πρακτικά όλων των συνεδριάσεων που αφορούσαν τη λήψη αποφάσεων για τη νέα σχολική χρονιά (2020-2021) ως προς το ζήτημα των αποστάσεων μέσα στις σχολικές αίθουσες».

Αναφέρει επίσης ότι κατά τη συζήτηση σχετικής επίκαιρης ερώτησής του στις 19/10/2020, η υπουργός «απάντησε ότι υπάρχουν πρακτικά, τα οποία θα κατατεθούν» ωστόσο, συμπληρώνει, στα πρακτικά της συνεδρίασης «δεν κατατέθηκε κανένα έγγραφο».

Η κ. Κεραμέως, προσθέτει ο κ. Βερναρδάκης, δεν απάντησε ούτε σε νέα «Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων» της 22ας/10ου/2020.

Ακολούθως, ο κ. Βερναρδάκης περιγράφει ως «αντικοινοβουλευτική συμπεριφορά» την μη απάντηση σε αίτημά του στις 29/10/2020 με «την έγγραφη εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), στη βάση της οποίας κατήργησε τα προγράμματα σπουδών Ιστορίας του έτους 2019 (πρόκειται για σύμφωνη γνωμοδότηση που δεσμεύει το αποφασίζον όργανο), καθώς και την επιστημονική αξιολόγηση των καταργούμενων προγραμμάτων εκ μέρους του ΙΕΠ».

Σύμφωνα με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, «η επαναλαμβανόμενη συμπεριφορά που επιδεικνύει η υπουργός Παιδείας σε ό,τι αφορά τις κοινοβουλευτικές υποχρεώσεις της, συνιστά κατάφωρη παραβίαση τόσο του Κανονισμού της Βουλής (άρθρο 124) όσο και των διατάξεων του Συντάγματος (άρθρο 69) που προβλέπουν, ότι η κυβέρνηση υπόκειται στον έλεγχο της Βουλής και οι υπουργοί υποχρεούνται να δίνουν διευκρινίσεις, όποτε τους ζητηθούν».

Καλεί τέλος τον κ. Τασούλα «να επιληφθείτε του θέματος παραπέμποντας στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Κοινοβουλευτικής Δεοντολογίας για τη λήψη πειθαρχικών μέτρων σύμφωνα με τον Κανονισμό της Βουλής (άρθρα 77 επ.) και τον Κώδικα Δεοντολογίας των μελών του Κοινοβουλίου προς το σκοπό της προάσπισης του κύρους του κοινοβουλευτικού θεσμού και έργου».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.