Επιστολή μαθήτριας: Επιδιώκετε να μας χαντακώσετε
Πάνω από 1.300 θέματα προστέθηκαν στην τράπεζα θεμάτων ενώ τα σχολεία παραμένουν κλειστά και οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες λειτουργούν ανελλιπώς - Επιστολή μαθήτριας της Α' λυκείου

Αξιότιμη υπουργέ παιδείας,

σας αποστέλλω αυτήν την επιστολή με αφορμή το επίκαιρο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε όλοι εμείς οι αγανακτισμένοι μαθητές της Α' λυκείου, όσον αφορά την τράπεζα θεμάτων. Παρ’ όλο που βρισκόμαστε σε μία πρωτόγνωρη κατάσταση εγκλεισμού, με τα σχολεία να παραμένουν κλειστά περίπου δύο μήνες και οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες να λειτουργούν ανελλιπώς, εσείς αποφασίζετε να εφαρμόσετε την τράπεζα θεμάτων, προσθέτοντας σε μας περισσότερη ύλη.

Ενώ γνωρίζετε πως μέσα από το webex δεν πραγματοποιείται ‘’κανονικό’’ μάθημα αλλά αντιθέτως μας βομβαρδίζουν οι καθηγητές με περισσότερο διάβασμα και ασκήσεις λόγω της εγκυκλίου, που πρόσφατα παραδώσατε στα σχολεία, επιμένετε στο να προχωρήσετε την διαδικασία της τράπεζας. Πάνω από 1.300 θέματα δημοσιοποιήθηκαν  που απαιτούν ο μαθητής να κατέχει ένα υψηλό γνωστικό επίπεδο έτσι ώστε να καταφέρει να τις επιλύσει.

Γιατί τώρα; Τώρα που τα πράγματα είναι τόσο δύσκολα για καθηγητές και ιδίως για μαθητές, τώρα που αποφοιτήσαμε το γυμνάσιο χωρίς να έχουμε λάβει ουσιώδη εκπαίδευση μιας και η περίοδος καραντίνας ξεκίνησε από τον Μάρτιο του 2020, τώρα θέλετε να μας χαντακώσετε τελείως; Μέσα στην περίοδο των διακοπών πάσχιζα να βγάλω μία ικανοποιητική, για εμένα, ύλη και ήταν πολύ λίγες οι μέρες που πραγματικά ξεκουράστηκα.

Μιλάω με συνομήλικούς μου προσπαθώντας να συγκρίνω το δικό μου διάβασμα με εκείνων, και εκείνοι όμως έχουν να μου πουν πως διαβάζουν διαρκώς και το άγχος τους έχει φτάσει στα ύψη. Βρεθήκαμε απότομα στα βαθιά και εσείς χειροτερεύετε την κατάσταση. Με την τράπεζα να έχει εφαρμοστεί ξανά το 2014 ένας μεγάλος αριθμός μαθητών έμεινε στην ίδια τάξη.

Τι ακριβώς επιδιώκετε; Για ποια δημοκρατία μας μιλάτε όταν γνωρίζετε την δυσαρέσκεια της πλειοψηφίας των μαθητών πάνω σε αυτό το θέμα και επιμένετε στην εφαρμογή της; Θέλετε μέσα από τις εξετάσεις να αναδειχθούν επιστήμονες; Ή να κάνατε τους υπόλοιπους μαθητές εκείνους, που δεν έγραψαν τόσο καλά να νιώθουν απαίσια και ανάξιοι να βγάλουν την τάξη; Δεν υπάρχει μία μέρα που να μην σκέφτομαι τις εξετάσεις και να μην ξεσπώ σε κλάματα επειδή απλά δεν μπορώ να διαχειριστώ το επιπλέον άγχος.

Ναι σίγουρα έχουμε όνειρα και μας παρεμποδίζετε να τα επιτύχουμε. Εμείς είμαστε η επόμενη γενιά εκείνη που εσείς επιδιώκετε να χαντακώσετε!

Πώς λοιπόν παραπονιέστε για την μετανάστευση πολλών Ελλήνων φοιτητών και μαθητών στο εξωτερικό ή εκφράζεστε με παράπονο και λύπη λέγοντας πως τα ελληνικά μυαλά είναι έξω αφού εσείς οι ίδιοι μας ωθείτε στην επιλογή ενός βέβαιου μέλλοντος, μιας καλύτερης ποιότητας ζωής, που σίγουρα πλέον δεν συναντάται στην Ελλάδα. Παρ’ όλο τις διαμαρτυρίες μας επιθυμείτε ξανά να γίνουμε όλοι εμείς οι μαθητές της α λυκείου πειραματόζωα σε ένα πείραμα με ολέθριες, για τους μαθητές, επιπτώσεις.

Παίζετε με το μέλλον της γενιάς μου και τα όνειρά της. Πώς μπορείτε;

Έχετε δημιουργήσει σε εμάς τους μαθητές αυτό το τεράστιο αίσθημα άγχους για τις εξετάσεις και μας απομακρύνετε με κάθε τρόπο από το να αγαπήσουμε το σχολείο και αυτά που μπορεί να μας προσφέρει. Δεν είναι τυχαίο πως ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών λυκείου επιλέγουν να ξεχάσουν κάθε ανάμνηση που είχαν από το λύκειο μιας και περνάμε μια φάση δοκιμασίας.

Ενδιαφερθείτε για τις επιθυμίες μας και την ψυχολογική μας κατάσταση. Για ποια παιδεία και ποια γράμματα μας μιλάτε όταν ένας υπολογιστής έχει πάρει τον ρόλο καθηγητή και πάρα πολλά κενά δεν έχουν αναπληρωθεί;

Αναθεωρείστε την άποψη σας σχετικά με την τράπεζα μην αποθαρρύνετε όλους εμάς που παλεύουμε να κρατήσουμε τα μάτια μας ανοιχτά εν ώρα μιας διαδικτυακής σύσκεψης. Πονάμε σωματικά και ψυχικά όμως δεν μας καταλαβαίνετε. Αφήστε μας να ζήσουμε για λίγο χωρίς άγχος πριν τις πανελλαδικές μιας και εκεί θέλετε να αποδείξουμε τις αξίες μας.

Μην μας εξαντλείτε από τόσο νωρίς. Ελπίζω να λάβετε υπόψιν τα παραπάνω και να προχωρήσετε αν όχι στην κατάργηση της τράπεζας τουλάχιστον στην μείωση της φετινής ύλης

Με εκτίμηση,

Σπυριδούλα Τσιρτσίκου,

μια αγανακτισμένη μαθήτρια

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

EKAV.jpg
Σέρρες: Συνελήφθη 43χρονος – Προσπάθησε να διαφύγει μετά από τροχαίο και παρέσυρε γυναίκα
Η άτυχη γυναίκα υποβλήθηκε σε επέμβαση στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών όπου διακομίσθηκε μετά το σοβαρό τροχαίο
Σέρρες: Συνελήφθη 43χρονος – Προσπάθησε να διαφύγει μετά από τροχαίο και παρέσυρε γυναίκα
κοζαν
Φοιτητικοί Σύλλογοι Κοζάνης κατά Πιερρακάκη: «Ήλθον – είδον και Απήλθον»
Ανακοίνωση των φοιτητικών συλλόγων Κοζάνης για το γεγονός πως ενώ ήθελαν να του εκφράσουν τα αιτήματα τους εκείνος τους «υποδέχτηκε με μπράβους»
Φοιτητικοί Σύλλογοι Κοζάνης κατά Πιερρακάκη: «Ήλθον – είδον και Απήλθον»
ploia-apergia.jpg
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια