θεατρικη παρασταση
Επιστολή του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Θεατρολόγων για τις οργανικές θέσεις και τις προσλήψεις αναπληρωτών

«Αναμένουμε με την ΚΥΑ την ίση και κατ’ αναλογία κατανομή των θέσεων σε κάθε κλάδο, χωρίς «σημαντικές» και «ασήμαντες» εκπαιδευτικές ανάγκες», δηλώνει σε ανακοίνωσή του ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων, σχετικά με την κατανομή οργανικών θέσεων σχετικά με τους επικείμενους μόνιμους διορισμούς.

Αναλυτικά η επιστολή:

Η παρούσα επιστολή επέχει «θέση διαμαρτυρίας», μιας και οι συγκεντρώσεις δια ζώσης έξω από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενδεχομένως να επιφέρουν πρόστιμο 300€, περίπου δηλαδή όσο ένα μηνιάτικο αναπληρωτή εκπαιδευτικού κατά τους θερινούς μήνες της απόλυσής του. Ξέρετε, οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί έχουμε συνηθίσει να ακούμε ιστορίες διορισμένων για τα «ένα ή δύο το πολύ χρόνια που υπηρέτησαν κάπου μακριά και κατόπιν τοποθετήθηκαν σε οργανικές θέσεις». Δυστυχώς, οι τελευταίες κυβερνήσεις συνεχίζουν τον εμπαιγμό ανθρώπων σαν κι εμάς που εργάζονται σταθερά στην εκπαίδευση, σχεδόν εικοσαετία κάποιοι, και αναπληρώνουν τον ίδιο τους τον εαυτό! Έχουμε μαζέψει τεράστια προϋπηρεσία, εργαζόμαστε οργώνοντας την Ελλάδα από άκρη σε άκρη, έχουμε «αλληλοφαγωθεί» στις πρόσφατες αλλαγές των πινάκων κατάταξης με το περιβόητο «προσοντολόγιο» και τώρα μάς σερβίρεται από το αρμόδιο Υπουργείο το τελευταίο πιάτο: οι οργανικές θέσεις! Μόνο που εδώ απ’ ό,τι φαίνεται θα επικρατήσουν εκείνοι που έχουν πρόσβαση στα κέντρα εξουσίας, οι πιο γρήγοροι ή εκείνοι που έχουν ήδη «κάνει κράτηση» απ’ το τηλέφωνο ή από την επίσκεψή του στο «εστιατόριο» των οργανικών θέσεων στο κτίσμα του Αμαρουσίου.

Στο τραπέζι έπεσε από εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων και η λέξη «ισοκατανομή», ώστε να απορροφηθούν εκπαιδευτικοί από κάθε κλάδο κατ’ αναλογία ως προς τον αριθμό προσλήψεων της Α’ φάσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Ποιο είναι άραγε το κράτος δικαίου; Εκείνο που φροντίζει για την ίση κατανομή των θέσεων, δίνοντας ταυτόχρονα σε κάθε κλάδο την αξία και τη χρησιμότητα που έχει μέσα στους κόλπους της Εκπαίδευσης ή αντίθετα εκείνο που δημιουργεί «πρωτεύοντες» και «δευτερεύοντες» κλάδους; Μόνο μη μας πείτε ότι διδάσκουμε «δευτερεύοντα» μαθήματα, γιατί όλα τα μαθήματα έχουν πολύτιμη αξία για τους μαθητές. Άλλωστε, οι μόνιμοι θεατρολόγοι είναι μετρημένοι στα δάχτυλα και τα σχολεία είναι άδεια από εκπαιδευτικούς Θεατρικής Αγωγής στην Ελλάδα. Λίγο πριν την ανακοίνωση του αριθμού διορισμών ανά κλάδο, ως εκπαιδευτικοί νιώθουμε πως έχουμε χάσει πια την εμπιστοσύνη μας απέναντι στη δικαιοσύνη που η τωρινή κυβέρνηση διατρανώνει πως διακατέχεται. Αναμένουμε με την ΚΥΑ την ίση και κατ’ αναλογία κατανομή των θέσεων σε κάθε κλάδο, χωρίς «σημαντικές» και «ασήμαντες» εκπαιδευτικές ανάγκες!

Διαφορετικά, εν γνώσει σας, δομείτε και δομείται ένα Σχολείο διαφορετικών ταχυτήτων, διαφορετικών «αναγκών», διαφορετικών προτεραιοτήτων. Μακάρι να μην επιβεβαιωθούν οι φήμες και οι αριθμοί που έρχονται στα αυτιά μας!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aupnia-ypnos.jpg
«Διαζύγιο ύπνου»: Γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα ζευγάρια
Aνακαλύφθηκε ότι οι άνδρες είναι πιο πιθανό να πάρουν τον καναπέ ή τον ξενώνα, ενώ μόνο το 25 τοις εκατό των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα...
«Διαζύγιο ύπνου»: Γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα ζευγάρια