Άνοιγμα σχολείων: «Oλοκληρωμένο σχέδιο» τα ανοικτά παράθυρα
Όποιοι εισηγήθηκαν τα συγκεκριμένα μέτρα  δεν έχουν καμία επαφή με την πραγματικότητα και πολύ περισσότερο με την εκπαίδευση - Είναι διαφορετικό να λες σε έναν υπάλληλο γραφείου να αερίζει τον χώρο του και άλλο να ανοιγοκλείνεις τα παράθυρα σε τάξη της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Γράφει η Ευαγγελία Μανιτσούδη, εκπαιδευτικός και μέλος Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ/ΠΣ Χίου

Μετά από 2 μήνες κλεισίματος των σχολείων και ενώ έγιναν διάφορα ευτράπελα σχετικά με την τηλεκπαίδευση και την άνιση  πρόσβαση των παιδιών, η κυβέρνηση επέλεξε στις 11 του Ιανουαρίου να ανοίξει τα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Είναι δεδομένο, ότι η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών είναι υπερ της δια ζώσης εκπαίδευσης για παιδαγωγικούς, κοινωνικούς ακόμα και ψυχολογικούς παράγοντες, καθώς είναι πολλές οι αναφορές για αγχώδεις κρίσεις ,εκνευρισμό ειδικά στα παιδιά της πρωτοβάθμιας ,αλλά και από πλευράς εκπαιδευτικών δεν είναι η ιδανική μορφή διδασκαλίας.

Ακούσαμε να λέγεται ως επιχείρημα υπέρ του ανοίγματος , ότι δεν κολλάει ο υιός από τα μικρά παιδιά , το κορυφαίο ότι μεταδίδεται περισσότερο εντός του οικογενειακού περιβάλλοντος και το γνωστό ότι μεταδίδεται περισσότερο από τους ενήλικες που πηγαίνουν το πρωί και  αντίστοιχα παίρνουν το μεσημέρι τα παιδιά.

Θυμόμαστε από κυβερνητικούς και λοιμωξιολόγους να λέγεται ότι τα σχολεία είχαν κλείσει για αυτό το λόγο.

Για αυτό το λόγο παρουσίασαν «ολοκληρωμένο σχέδιο», αναχαίτησης της μετάδοσής του υιού το οποίο περιλάμβανε διπλές εισόδους, διαφορετικά διαλλείματα και διαφορετική  ώρα σχολάσματος ,με στόχο τη αποφυγή του συνωστισμού. Αν περάσει κάποιος έξω από σχολείο την ώρα που σχολάνε τα παιδιά θα αντικρύσει τις ίδιες εικόνες με τους γονείς ή τους παππούδες να συνωστίζονται. Αυτά είναι συνήθειες και δεν αλλάζουν με μια εγκύκλιο που τις περισσότερες φορές απέχει από το εφικτό

Αυτό όμως που πραγματικά δείχνει το μέγεθος της ανοργανωσιάς και του καθόλου σχέδιο-όσο κι αν θέλουν να πείσουν για το αντίθετο-,είναι μες το καταχείμωνο να ανοίγουν τα παράθυρα της τάξης  ανά συγκεκριμένο χρόνο εν ώρα μαθήματος, όταν τα παιδιά θα κάθονται ακίνητα στο θρανίο.

Κατά την γνώμη μου όποιοι εισηγήθηκαν τα συγκεκριμένα μέτρα  δεν έχουν  καμία επαφή με την πραγματικότητα  και πολύ περισσότερο με την εκπαίδευση. Γιατί είναι διαφορετικό να λες σε έναν υπάλληλο γραφείου να αερίζει τον χώρο του και άλλο να ανοιγοκλείνεις τα παράθυρα σε τάξη της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Επιπλέον, αφού είχαν βρει την λύση γιατί δεν άνοιγαν τα σχολεία νωρίτερα όσο οι θερμοκρασίες θύμιζαν λίγο-πολύ φθινόπωρο ή και Άνοιξη μέχρι πριν λίγες μέρες.  Γιατί περίμεναν τις χαμηλές θερμοκρασίες για να μπλεχτούν οι ιώσεις και να μη ξέρει κανείς αν έχει γρίπη ή κορωνοιό;

Επιτέλους, τι προχειρότητες είναι αυτές,  πόσο πια επικίνδυνοι είναι;

Το θέμα το βασικό είναι ότι εμμονικά  αρνούνται να πάρουν μέτρα για την διασφάλιση της υγείας των μαθητών, των εκπαιδευτικών αλλά και των οικογενειών τους.

 Όσο επιλέγουν, να κάνουν μάθημα 25 και 27 παιδιά σε μια τάξη, όσο δεν αναζητούν επιπλέον αίθουσες διδασκαλίας, όσο δεν γίνονται συστηματικά τεστ σε όλους τους εκπαιδευτικούς, όσο δεν  γίνονται οι απαραίτητοι διορισμοί σε προσωπικό καθαριότητας  και όσο καθυστερούν τους 10.000 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών,  τα επακόλουθα της εγκληματικής εμμονής τους , είναι το ένα παιδί να είναι πάνω στο άλλο και να ευτελίζετε η Δημόσια παιδεία

Βέβαια για την κυβέρνηση που αρέσκεται στην αυταρέσκεια και τους δήθεν δημοσιογράφους-αυλοκόλακες ,όλα πάνε ρολόι ,όλα γίνονται σωστά,  ο μεσσίας πρωθυπουργός που βρίσκεται στον  δικό του πλανήτη της αλαζονικής εξουσίας ,χαίρεται για την επιτυχημένη διαχείριση του δεύτερου κύματος, παρότι τον Νοέμβρη είχαμε 100 νεκρούς την ημέρα .

Είναι επικίνδυνοι, είναι άσχετοι, δεν νοιάζονται για κανέναν παρά μόνο για ότι τους δίνει το λιγότερο πολιτικό κόστος.

Ευαγγελία Μανιτσούδη-εκπαιδευτικός

Μέλος Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ/ΠΣ Χίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 01/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μητσοτάκης στο Μαξίμου
Κ. Μητσοτάκης για ΑΣΕΠ: Έρχονται παρεμβάσεις για την επιτάχυνση προσλήψεων στο Δημόσιο
«Σκοπός μας τώρα είναι η επιτάχυνση και σε αυτή την κατεύθυνση θα κινηθούν οι πρωτοβουλίες μας...»
Κ. Μητσοτάκης για ΑΣΕΠ: Έρχονται παρεμβάσεις για την επιτάχυνση προσλήψεων στο Δημόσιο
ypaith2
Πανελλαδικές 2024: Υποβολή μηχανογραφικού για την εισαγωγή αλλοδαπών-αλλογενών στα ΑΕΙ
Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης - μηχανογραφικού δελτίου για την εισαγωγή αλλοδαπών - αλλογενών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έτους 2024
Πανελλαδικές 2024: Υποβολή μηχανογραφικού για την εισαγωγή αλλοδαπών-αλλογενών στα ΑΕΙ