Εισαγωγή σε ΑΕΙ: Αναφορά Κεφαλίδου για ένταξη μαθητών στο ποσοστό 5%
Την ένταξη των μαθητών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή και με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στον πίνακα του 5% με τις κατηγορίες αποφοίτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που εισάγονται χωρίς εξετάσεις σε ΑΕΙ ζητά η Τομεάρχης Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής, Χαρά Κεφαλίδου

Αναφορά κατέθεσε η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας κι υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής, προς την υπουργό Παιδείας, βάσει της επιστολής 58 φορέων και συλλογικοτήτων της Ειδικής Αγωγής με την οποία ζητούν την ένταξη των μαθητών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή και με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στον πίνακα του 5% με τις κατηγορίες αποφοίτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που εισάγονται χωρίς εξετάσεις σε σχολές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

«Αποτελεί πρώτιστη υποχρέωση ενός κράτους δικαίου να κατοχυρώνει τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία σε όλους τους τομείς, χωρίς διακρίσεις οποιουδήποτε είδους, σήμερα ως μαθητές και φοιτητές, αύριο ως ενήλικες, στους οποίους οφείλεται η ισότιμη πρόσβαση στην γνώση, στην εκπαίδευση και σε πολιτικό, οικονομικό, πολιτιστικό και οποιοδήποτε άλλο πεδίο για την πλήρη και αποτελεσματική συμμετοχή και ένταξή τους στην κοινωνία», σημειώνει η κα Κεφαλίδου.

Ακολουθεί η αναφορά της Χαράς Κεφαλίδου:

ΑΝΑΦΟΡΑ

Προς: Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως

Θέμα: Ένταξη μαθητών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή και Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στις σχολές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης χωρίς εξετάσεις.

Με επιστολή τους, 58 φορείς και συλλογικότητες της Ειδικής Αγωγής, ζητούν από την Υπουργό την ένταξη των μαθητών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή και με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στον πίνακα του 5% με τις κατηγορίες αποφοίτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που εισάγονται χωρίς εξετάσεις σε σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με τους Ν.4074/2012 και Ν. 4488/2017 «Διατάξεις για την υλοποίηση της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία», τα Συμβαλλόμενα Κράτη πρέπει να διασφαλίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ελεύθερη πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία σε όλους τους τομείς της κοινωνίας και επίσης να διασφαλίζουν ένα εκπαιδευτικό σύστημα ένταξης σε όλα τα επίπεδα και τη δια βίου μάθηση.

Αποτελεί πρώτιστη υποχρέωση λοιπόν ενός κράτους δικαίου να κατοχυρώνει τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία σε όλους τους τομείς, χωρίς διακρίσεις οποιουδήποτε είδους, σήμερα ως μαθητές και φοιτητές, αύριο ως ενήλικες, στους οποίους οφείλεται η ισότιμη πρόσβαση στην γνώση, στην εκπαίδευση και σε πολιτικό, οικονομικό, πολιτιστικό και οποιοδήποτε άλλο πεδίο για την πλήρη και αποτελεσματική συμμετοχή και ένταξή τους στην κοινωνία.

Σας επισυνάπτω την επιστολή με το αίτημα των φορέων, ζητώ να εξετάσετε τα αιτήματα και παρακαλώ όπως επιληφθείτε του ζητήματος και μας ενημερώσετε για τις ενέργειές σας.

Η Αναφέρουσα Βουλευτής, Χαρά Κεφαλίδου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πλακι
Σκληρή απάντηση Πλακιά σε Βορίδη - «Βάζετε και τον εαυτό σας στο κάδρο των ευθυνών»
«Πιο τίμιο να κοιτάξετε τη δουλειά σας παρά να προσπαθείτε να μειώσετε όλους εμάς», λέει ο Πλακιάς στο Βορίδη
Σκληρή απάντηση Πλακιά σε Βορίδη - «Βάζετε και τον εαυτό σας στο κάδρο των ευθυνών»
panelladikes
Πανελλήνιες 2025: Νέος ακαδημαϊκός χάρτης για αποφοίτους ΕΠΑΛ - Οι σχολές και τα τμήματα πρόσβασης
Καθορίστηκαν οι σχολές και τα τμήματα για την πρόσβαση αποφοίτων ΕΠΑ.Λ. στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Πανελλήνιες 2025: Νέος ακαδημαϊκός χάρτης για αποφοίτους ΕΠΑΛ - Οι σχολές και τα τμήματα πρόσβασης